بازدید 7654

پاسخ آیت الله سیستانی به پیام تبریک آیت الله صافی

کد خبر: ۷۱۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۱ 23 July 2017
آیت الله سید علی سیستانی در نامه ای به آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید آورده است: رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم غیور عراق از پیر و جوان، بزرگ و کوچک در کارزار سرنوشت‌ساز سه سال گذشته،‌ باعث بسی افتخار و مباهات و شایسته‌ تقدیر و تشکر فراوان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله صافی گلپایگانی، در این نامه آمده است: پیام تبریک حضرتعالی به مناسبت آزادسازی شهر موصل از جور داعشیان تکفیری واصل و موجب تشکر و امتنان گردید، امید است پیوسته در ظل توجهات و عنایات خاصه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه از جمیع بلیات محفوظ و مصون باشید. 

وی در این نامه خاطرنشان کرده است: رشادت‌ها و جانفشانی‌های مردم غیور عراق از پیر و جوان، بزرگ و کوچک در کارزار سرنوشت‌ساز سه سال گذشته،‌ هرچند برای اینجانب دور از انتظار نبود، ولی حقاً که باعث بسی افتخار و مباهات و شایسته‌ تقدیر و تشکر فراوان است.

در ادامه این نامه خطاب به آیت الله صافی گلپایگانی آمده است: امیدوارم با دعای خیر حضرتعالی شر اشرار و کید فجّار از کشور عراق و دیگر بلاد اسلام دفع و امنیت کامل و آسایش تمام را خداوند منّان به همگان ارزانی دارد.

دو هفته قبل آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت آزادسازی موصل در پیامی به آیت الله سیستانی بیان کرده بود: پیروزی قاطع ارتش و مردم غیور و شجاع عراق در برابر دشمنان دیانت و انسانیت در شهر موصل عراق، برای همه مسلمانان دنیا، غرور و سربلندی و عزت آفرید.

در این پیام خاطرنشان شده بود: این افتخار بزرگ در سایه پیروی از دستورات مرجعیت، و جانفشانی مردم شریف و دلاور عراق، و رهبری داهیانه حضرتعالی بود که امید را در دل ها زنده نمود، و همه مسلمانان را مسرور و خوشحال کرد. خداوند متعال را بر این فتح بزرگ، شاکر و سپاسگزاریم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان