بازدید 4335
۲

سرقت‌های سریالی دزدان عنکبوتی

کد خبر: ۷۱۵۱۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲ 24 July 2017
تحقیقات برای دستگیری دزدان سریالی خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های اعیانی درمنطقه 3 تهران بی‌نتیجه مانده و جمعی از مالباختگان خواستار راه‌اندازی گشت‌های ویژه دراین منطقه شده اند.

به گزارش روزنامه ایران، چند تن از مالباختگان اظهارداشتند: «متأسفانه طی دوماه اخیرچندین خانه وآپارتمان درحوالی میدان ونک وخیابان‌های این محدوده، شامگاه هدف سرقت باند دزدان عنکبوتی خشن قرارگرفته است.» به گفته آنها این سرقت‌ها درحالی همچنان ادامه دارد که تلاش‌های مأموران کلانتری و کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی برای دستگیری دزدان تاکنون بی‌نتیجه مانده ودزدان شبانگاهان به خانه‌های مردم وگاوصندوق‌ها دستبرد می‌زنند.

یکی ازمالباختگان گفت: «حدود چهل روزقبل حدود ساعت نه ونیم شب همراه همسرم برای خرید ازخانه‌مان واقع درخیابان ملاصدرا خارج شدیم. اما وقتی پس از دوساعت برگشتیم درکمال ناباوری متوجه سرقت طلاوجواهرات و مقدار قابل توجهی پول نقد، دلار و یورو شدیم. این درحالی بود که دزدان عنکبوتی از حیاط ساختمان خود را درتاریکی شب به طبقه دوم رسانده و در سرقتی عجیب، گاوصندوق چند صد کیلویی را ازداخل کمد بیرون کشیده و پس از تخریب وحشیانه‌اش، چند صد میلیون تومان پول وطلا وجواهررا به سرقت برده بودند. متأسفانه با ‌وجود پیگیری‌های فراوان تاکنون به نتیجه‌ای نرسیدیم.

ضمن اینکه طی همین مدت به‌خانه‌های ویلایی وآپارتمان‌های چند نفر از همسایگان نیز به همین شیوه دستبردزده‌اند. حتی دزدان خشن، چندی قبل وارد خانه ویلایی یک پزشک شده اما با مشاهده ساکنان خانه، گریخته بودند.»یکی دیگر از مالباختگان نیزکه آپارتمانش جمعه شب هفته گذشته هدف دستبرد قرار گرفته است گفت: «شب حادثه به همراه مادرپیرم و برای دیدار اقوام، ازخانه‌مان درخیابان شیراز شمالی راهی کرج شدیم.

اما روز بعد که برگشتیم متوجه تخریب وحشیانه و سرقت از گاوصندوق 500 کیلیویی داخل خانه شدیم. دزدان ناشناس بیش از350 میلیون تومان پول نقد وطلاوجواهرات ما را به سرقت برده بودند. این درحالی بود که متأسفانه همان شب، دزدان به دوآپارتمان دیگرهمسایه‌ها درساختمان محل زندگی‌مان نیز دستبرد زده و مقداری طلا و پول نقد نیز به سرقت برده بودند.

درجریان مراجعه به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران نیز متوجه چندین سرقت مشابه دیگرازسوی اعضای باند دزدان خشن شدیم. حال آنکه متأسفانه تاکنون دراین باره به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم. درعین حال با توجه به وقوع سرقت‌های سریالی دراین منطقه از رئیس پلیس تهران درخواست داریم برای دستگیری دزدان حرفه‌ای دستورات لازم را صادر نمایند و امنیت کامل به محل زندگی‌مان بازگردد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
دزدی کار بدی است و دزد را باید به سزای اعمالش رساند. اما لطفا مالباخته بگویید که: «حدود ساعت نه و نیم شب همراه همسرم برای خرید از خانه‌مان واقع در خیابان ملاصدرا خارج شدیم»
عاقلانه بود؟!
نگهدار اینهمه پول تو خونه؟؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر