بازدید 7443

ادعاي كذب عليه برخي افراد خوشنام در «آمدنیوز»

کد خبر: ۷۱۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹ 24 July 2017
كانال ضدانقلاب آمدنيوز ساعاتي پيش گزارشي در چند بخش منتشر و ادعا كرده است كه روايت صحيح از ماجرايي است كه طي روزهاي اخير در برخي كانال‌هاي تلگرامي به چند تن از مداحان نسبت داده شده است.

به گزارش تسنیم، اين كانال گزارش خود را با تكنيك هميشگي خود تنظيم و عنوان اختصاصي به آن اطلاق كرده است؛ شيوه معمول آمدنيوز به اين صورت است كه با وصل و پينه كردن شايعات و مطالب مندرج در اكانتها و صفحات غيررسمي در فضاي مجازي، و با چسباندن و واريز فروغوني يك سري اطلاعات باربط و بي ربط كه اكثريت انها نيز رسما اكاذيب مضحك هستند، از تاكتيك قديمي اغواي مخاطب استفاده ميكند.

امدنيوز در گزارش خود اسامي مختلفي را درج و نسبت به آنها اتهاماتي وارد كرده است. به نظر مي رسد مهمترين ملاك اين كانال براي انتخاب اسامي بي ربط، محبوبيت و مطرح بودن نام اين افراد در آن برهه زماني است. مثلا در اين گزارش از حجت الاسلام شهاب مرادي نام برده شده درحالي كه يك مقام امنيتي در سازمان اطلاعات سپاه و يك مقام مطلع در دادگاه ويژه روحانيت در پاسخ به خبرنگار خبرگزاري تسنيم تاكيد كردند كه اساسا اين ادعاها درباره ايشان تماما كذب است و نام ايشان در هيچ پرونده امنيتي و هر پرونده ديگري از اين جنس كه اين كانال صهيونيستي عنوان كرده، اساسا مطرح هم نيست و اين مطالب مطرح شده خيالپردازي عليه اينگونه افراد به منظور ضربه زدن به موقعيت اجتماعي آنهاست.

به گزارش تسنيم، به نظر ميرسد پخش گزارشي از كلاسهاي پرمخاطب و محبوب "مجردها" توسط صداوسيما در شب گذشته، عامل اصلي درج نام فردي چون او در اين گزارش بوده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان