بازدید 3344

تراکتور همیشه ضعیف دربازی اول/ 9بازی و یک برد

تراکتورسازان 4 بار لیگ را با بازی خارج از خانه آغاز کرده‌اند که ماحصل آن 3 باخت و یک مساوی است. تنها مساوی هم در اولین دوره لیگ برتر و مقابل پاس تهران به دست آمده
کد خبر: ۷۱۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹ 25 July 2017
تراکتورسازی پنج‌شنبه شب لیگ هفدهم را در اهواز و بازی مقابل استقلال خوزستان آغاز خواهد کرد. اتفاقی که فصل پیش در تبریز افتاده بود.

 به گزارش تابناک ورزشی، تیم پرطرفدار و محبوب تبریزی در ادواری که در لیگ برتر حضور داشته، شروع خوبی نداشته و فقط یک بار موفق به پیروزی در بازی اول خود شده است.

یک برد، 4 مساوی و 4 باخت آماری است که تراکتورسازان در افتتاحیه‌های ادوار لیگ ثبت کرده‌اند. تنها دوره‌ای که این تیم موفق شد لیگ برتر را با پیروزی آغاز کند به لیگ چهاردهم برمی‌گردد، جایی که با نتیجه 2-1 مهمانش فولاد خوزستان را شکست داد. این آمار در فصولی که تراکتورسازی لیگ را با بازی بیرون از خانه آغاز کرده ضعیف‌تر هم هست. 

تراکتورسازان 4 بار لیگ را با بازی خارج از خانه آغاز کرده‌اند که ماحصل آن 3 باخت و یک مساوی است. تنها مساوی هم در اولین دوره لیگ برتر و مقابل پاس تهران به دست آمده است. در واقع تراکتورسازی پنج‌شنبه شب برای پنجمین بار لیگ برتر را در زمین حریفان آغاز می‌کند و امیدوار است برای اولین بار لیگ برتر را در یک بازی خارج از خانه با پیروزی استارت بزند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل