بازدید 4590

صادقیان از درخشان تا درخشان باشش مربی!

کد خبر: ۷۱۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۵ 25 July 2017
پیام صادقیان بعد از درخشش در لیگ سیزدهم بود که توانست اسمی برای خودش دست و پا کند و لقب ستاره آینده‌دار فوتبال ایران را به دست بیاورد. با این وجود او بعد از آن سال، ناگهان دچار بدشانسی‌های پیایی شد که هنوز هم نتوانسته از این کابوس رها شود. 

به گزارش تابناک ورزشی، جالب است بدانید در چهار سال گذشته هرگز دوران همکاری صادقیان با یک مربی، به یک فصل نرسیده و او به دلایل مختلف خیلی زودتر از آنچه انتظار می‌رفت کارش را با سرمربیان مختلف به پایان برده است.

صادقیان که امیدوار بود بعد از دوران موفق لیگ سیزدهم، سال بعدش را هم با علی دایی در اوج سپری کند، در هفته هفتم لیگ چهاردهم با بحران اخراج دایی و حضور همین حمید درخشان مواجه شد. هنوز تصویر اشک‌های پیام در آخرین روز حضور دایی در درفشی‌فر از حافظه فوتبال‌دوستان پاک نشده است. صادقیان در ادامه نتوانست رابطه چندان خوبی با درخشان برقرار کند. درخشان رفت و برانکو آمد، اما مربی کروات هم اعتقادی به صادقیان نداشت و در نهایت اواخر فصل او را کاملا کنار گذاشت! 

او سال بعدش به نفت تهران پیوست تا با حضور زیر نظر علیرضا منصوریان شرایط بهتری به دست بیاورد، اما این همکاری هم فقط شش ماه طول کشید. پیام پس از آن به صبای قم اضافه شد تا بار دیگر تحت هدایت علی دایی قرار بگیرد، اما این بار هم همکاری طرفین فقط یک نیم‌فصل به طول انجامید. در شرایطی که حدس زده می‌شد دایی این بازیکن را با خودش به تیم بعدی ببرد، اما این اتفاق رخ نداد. شهریار راهی نفت تهران شد، اما صادقیان به تبریز رفت تا در تیم پدر مرحومش یعنی ماشین‌سازی توپ بزند. پیام البته در ماشین یک فصل کامل ماند، اما این بار مربی عوض شد و در میانه‌های راه فرهاد کاظمی جای رسول خطیبی را گرفت!

با سقوط ماشین‌سازی به لیگ یک، سرنوشت پیام صادقیان هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، به خصوص که او تجارب پیاپی ناموفقی هم داشت، اما علی کریمی که سرمربی نفت تهران شد، صادقیان هم به این تیم پیوست. این می‌توانست یک خوش‌شانسی بزرگ برای صادقیان باشد، اما این بار تجربه همکاری او با یک مربی حتی به یک بازی رسمی هم نرسید و صرفا با چند جلسه تمرین خاتمه یافت! 

حالا حمید درخشان سرمربی جدید نفت است و پیام زیر دست او بر می‌گردد. جالب است که از درخشان تا درخشان، پیام صادقیان شش مربی عوض کرده؛ برانکو ایوانکوویچ، علیرضا منصوریان، علی دایی، رسول خطیبی، فرهاد کاظمی و علی کریمی! شاید او را باید به نوعی یکی از بدشانس‌ترین بازیکنان فوتبال ایران دانست.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر