بازدید 4614

اسکاراموچی، کارکنان کاخ‌سفید را به اخراج تهدید کرد

کد خبر: ۷۱۵۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۸ 26 July 2017
مدیر جدید ارتباطات رئیس جمهور آمریکا از آمادگی خود برای «اِخراج» تمام کارکنان شاغل در بخش ارتباطات کاخ سفید خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از پولیتیکو، «آنتونی اسکاراموچی» مدیر جدید ارتباطات «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه گفت که آماده است برای پایان دادن به افشای جنجالی اخبار داخلی کاخ سفید «تمام کارکنان را از کار برکنار کند».

این سرمایه دار و متخصص امور مالی مشتاقانه خواهان یک خانه تکانی جدی در ترکیب کارکنان بخش ارتباطات کاخ سفید است؛ بخشی که پیش از این در کنترل کارکنان سابق «کمیته ملی جمهوریخواهان» (RNC) و وفادار به «رینس پریباس» رئیس کارکنان کاخ سفید بود.

اسکاراموچی اوایل روز سه شنبه در گفتگو با پولیتیکو تأیید کرد که قصد داشته معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید را از کار برکنار نماید؛ اما اجرای این تصمیم ظاهراً به تأخیر افتاده است.

معاون دبیر مطبوعاتی کاخ سفید که اوایل روز سه شنبه گفته بود از این تصمیم بی اطلاع است، بعدازظهر سه شنبه از مقام خود استعفاء داد.

برکناری این مقام مطبوعاتی کاخ سفید نخستین اخطار اسکاراموچی به معاونان کاخ سفید است؛ کسانی که تصور می شود نسبت به رئیس جمهور کنونی آمریکا وفادار نبوده اند.

اسکاراموچی به گروهی از خبرنگاران در محوطه بیرونی کاخ سفید گفت: «می خواهم همه را اخراج کنم. این شیوه ای است که به آن عمل خواهم کرد. شما یا باید از افشای اخبار خودداری کنید یا اخراج می شوید».

آنتونی اسکاراموچی ادعا کرد که رئیس جمهوری آمریکا به وی اختیارات کامل برای پاکسازی در بخش ارتباطات کاخ سفید را داده است. یک منبع نزدیک به اسکاراموچی گفت که وی قصد دارد افرادی را از شرکتهای بزرگ ارتباطاتی و همچنین ستاره های محافظه کار بنگاههای خبری گردهم آورد.

مدیر جدید ارتباطات کاخ سفید همچنین وعده داد که به درز اخبار داخلی کاخ سفید پایان خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار