بازدید 4015

خبرنگاران و عکاسان پارلمانی با جسارت به کار خود ادامه دهند/

سخنگو و ناظر فرهنگی هیأت رییسه مجلس با اعلام اینکه هیچ محدودیتی برای حضور عکاسان و خبرنگاران در مجلس در نظر گرفته نشده، خواستار آن شد که خبرنگاران و عکاسان پارلمانی با جسارت به کار خود ادامه دهند.
کد خبر: ۷۱۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 24 August 2017
بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره طرح محدودیت حضور خبرنگاران در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: نمایندگان و هیأت رییسه مجلس قطعا با چنین طرحی مخالف هستند.

نماینده مردم تهران، ری، شمرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ مبنایی ندارد که فعالیت عکاسان و خبرنگارانی که به وظایف خود عمل می‌‎کنند، محدود شوند و قطعا مجلس نسبت به طرح چنین مسائلی نظر منفی دارد.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم خبرنگاران آیینه تمام نمای مسئولان هستند، ادامه داد: اگر ایرادی وجود دارد نمایندگان باید خود را اصلاح کند نه اینکه عکاس و خبرنگار محدود شود.

نعمتی مسائل مطرح شده در خصوص عکاسان و خبرنگاران را جفا به آنان دانست و اظهار کرد: به عنوان ناظر فرهنگی هیأت مجلس اعلام می‌کنم عکاسان و خبرنگاران باید با جسارت  به کار خود ادامه دهند زیرا هیچ محدودیتی برای آنان در نظر گرفته نشده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا طرحی مبنی بر محدودیت حضور عکاسان و خبرنگاران در نشست‌های علنی از سوی برخی نمایندگان به هیأت رییسه ارائه شده است یا خیر، گفت: در این خصوص گله‌مندی‌هایی از سوی تعداد معدودی از نمایندگان مطرح شده است ولی تا این لحظه هنوز هیچ طرحی برای محدودیت حضور خبرنگاران و عکاسان تقدیم هیأت رییسه نشده است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی تأکید کرد: عکاسان خبری وظیفه دارند که از ثانیه‌ها و لحظه تصویربرداری کنند و آن‌ها "مرد لحظات" هستند؛ به همین دلیل گاهی تأثیر یک عکس از صدها نشست و سخنرانی بیشتر است.

سخنگو و ناظر فرهنگی هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قطعا اگر نمایندگانی نظری بر خلاف ما داشته باشند از طرف هیأت رییسه و عضو ناظر فرهنگی در هیأت رییسه با آن‌ها وارد مذاکره و گفت‌وگو می‌شویم و به آن‌ها توضیح خواهیم داد که خویشتن‌داری بیشتری از  خود نشان دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار