بازدید 13664

تأیید نهایی جنون قاتل شهرک آزادی

کد خبر: ۷۲۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 10 August 2017
کمیسیون پنج‌نفره پزشکی قانونی جنون عامل جنایت شهرک آزادی را که در جنایتی هولناک شوهر و ۲ فرزندش را به قتل رسانده بود، تأیید کردند.

به گزارش همشهری، پيش از اين كميسيون سه‌نفره جنون وي را تأييد كرده بود اما اولياي دم نسبت به اين نظريه اعتراض كردند كه با دستور قاضي جنايي، پرونده براي بار دوم به كميسيون پزشكي قانوني فرستاده شد.

متهم اين پرونده زني به نام فرزانه است كه 14 آبان سال گذشته ابتدا شوهرش را در اتاق خواب با چاقو به قتل رساند و سپس سراغ 3فرزند 11، 10 و 4ساله‌اش رفت.

او دختر 11ساله و پسر چهارساله‌اش را به قتل رساند اما سومين فرزندش وقتي با ضربه چاقو مجروح شد خودش را به مردن زد و همين باعث شد كه زن جوان دست از سر او بردارد و وي نجات يابد. 

ين زن پس از دستگيري در بازجويي‌ها انگيزه‌اش از جنايت را خيانت همسرش عنوان كرد و گفت به‌دليل مشكلات روحي و رواني كه داشته تصميم گرفته به زندگي خود و اعضاي خانواده‌اش پايان دهد.

در چنين شرايطي با دستور قاضي محسن مديرروستا، پرونده وي 2بار توسط كميسيون پزشكي قانوني بررسي شد. بار اول اعلام شد كه او جنون دارد و با اين حال وي اين بار در اختيار كميسيون پنج‌نفره پزشكي قانوني قرار گرفت. 

آنها نيز اعلام كردند كه اين زن مبتلا به اختلال خلقي همراه با علائم روان‌پريشي است.

 به همين‌خاطر هنگام ارتكاب جنايت، اختلال روان‌پريشي داشته و قوه تشخيص و اراده نداشته است. 

براساس اين نظريه، وضعيت وي بالقوه خطرناك است و ضروري است براي رفع حالت خطرناك در يك مركز نگهداري بيماران رواني تحت مراقبت و درمان قرار بگيرد. با اعلام اين نظريه، پرونده در دادسراي جنايي تهران بسته شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان