بازدید 3314

هاشمی:سلطانی فر پشت معاونش پنهان شده

کد خبر: ۷۲۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰ 13 August 2017
رئیس سابق فدراسیون تیراندازی گفت: وزیر ورزش پشت داورزنی پنهان شده و طبق معمول او را جلو انداخته تا از ترکش‌ها در امان باشد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ سیدمهدی هاشمی در خصوص شرایط اخیر فدراسیون تیراندازی و اظهارنظر جدید رئیس فدراسیون که گفته بود فصل‌الخطاب ما قانون است، اظهار داشت: قانون وزارت ورزش نیست آنها سه سال دنبال حذف من بودند، به حکم دیوان استناد کردند و سرپرست گذاشتند.

وی افزود: 48 ساعت قبل از انتخابات فدراسیون حکم دیوان اعلام شد اما وزارت ورزش مغایر با حکم به سرعت انتخابات را برگزار کرد. حالا هم دیوان نامه‌ای را مستقیم به وزیر ورزش زده و فرصت یک هفته‌ای داده است. این در حالی است که پیش از این دیوان نامه‌های خود را به معاون حقوقی ارسال می‌کرد.

رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با بیان اینکه وزیر ورزش پشت معاون قهرمانی پنهان شده است، تصریح کرد: وزیر ورزش طبق معمول معاونش را جلو می‌اندازد تا اگر ترکشی بود به او بخورد. او الان در آستانه رأی اعتماد است و جایگاه محکمی در مجلس ندارد. البته شنیده‌ام او گفته به حکم عمل می‌کند اما فعلاً درگیر رأی اعتماد است. 

هاشمی خاطرنشان کرد: سلطانی‌فر معاونش را جلو انداخته تا اگر اتفاقی افتاد بگوید ما خبر نداشتیم. این سناریو تکراری است با توجه به مشکلاتی که در کشتی، فوتبال و تیراندازی با کمان داشتیم اگر مشکلی پیش بیاید کل کشور تعلیق می‌شود. آنها نه رفتار عاقلانه و عادلانه دارند و نه مدبرانه. امیدوارم در فرصت باقی‌مانده وضعیت درست شود تا پیش از این هزینه ایجاد نشود.

وی درباره دعوت فدراسیون جهانی برای تشکیل جلسه در خصوص وضعیت تیراندازی گفت: آنها از من خواسته‌اند هفته آینده به مونیخ بروم هنوز تصمیمی نگرفتم. سفر من به مونیخ بستگی به تصمیم وزارت ورزش دارد. در حال حاضر فدراسیون جهانی با من مکاتبه می‌کند. آنها از من خواستند داورهایی را که قرار است در مسابقات مختلف حضور داشته باشند ثبت‌نام کنم. من هم برای اینکه فرصت از دست نرود از داوران خواستم تا فرم‌های خود را بیاورند و من امضا کنم تا از این جهت دچار مشکل نشویم؛ فدراسیون جهانی امضای من را قبول دارد، در این مدت که حکم دادگاه صادر شده تا امروز اگر کسی هزینه‌ای به وجود بیاورد باید بعداً پاسخگو باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل