بازدید 6012
۷

شیر گران شد

رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: نرخ خرید هر کیلو شیرخام از دامدار به طور متوسط از ۱۲۷۰ به ۱۳۰۰ تومان افزایش یافت.
کد خبر: ۷۲۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵ 04 September 2017
باشگاه خبرنگاران نوشت: رئیس انجمن صنفی گاوداران گفت: نرخ خرید هر کیلو شیرخام از دامدار به طور متوسط از ۱۲۷۰ به ۱۳۰۰ تومان افزایش یافت.

احمد مقدسی رئیس انجمن صنفی گاوداران با اشاره به اینکه خبری از فاز سوم مشوق صادراتی لبنیات نیست، اظهار کرد: حدود یک ماه است که منتظر واریز فاز سوم مشوق صادراتی به حساب وزارتخانه هستیم اما مسئولان فقط امروز و فردا می‌کنند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت خرید توافقی شیرخام افزود: روزانه 850 تن شیر با نرخ 1300 تومان از دامداران خریداری می شود.

مقدسی از افزایش نرخ خرید شیرخام از دامداران خبر داد و گفت: نرخ هر کیلو شیرخام به طور متوسط از 1270 به 1300 تومان افزایش یافت که با رونق صادرات و افزایش نرخ جهانی شیرخشک احتمال افزایش مجدد نرخ خرید شیرخام از دامداران وجود دارد.

وی گفت: تا زمانیکه به نرخ مصوب 1440 تومان برسیم، خرید توافقی شیرخام ادامه دارد.

رئیس انجمن صنفی گاوداران تصریح کرد: تاکنون حدود 80 درصد مطالبات دامداران پرداخت شده و در برخی استان ها نیز واریز مطالبات به روز انجام شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷
بگین چی ارزون شده.گرونی که طبیعیه
خیلی زیاده چه خبره. گاو اگه روزی 30 لیتر هم که شیر بده میشه هر گاو روزی 40 هزار تومن در آمد فقط از شیرش. همین کارها رو میکنید که فاصله طبقاتی زیاد میشه دیگه.
خدا رو شکر اگه نمی شد ما ممکن بود فراموش کنیم ایرانی هستیم
توتمام دولتها به ثبات قیمت فکر میکنند جز کشور ما
روزانه 850 تن نیست فکر کنم ماهانه باشه!!!!
یکی بگه چی ارزون میشه تو این مملکت خوشحال بشیم ..
من نمیدونم واقعا مردم و ملت ما چرا اینجورین ..
هر بلایی سرشون میارن صداشون در نمیاد ..
کارخانه ها از یک ماه پیش هر بطری شیر رو 200 تومن گران کرده بودند و این گرانی هم باز بهانه ای برای گران کردن بیشتر خواهد بود.بشکند گردن بازرسان و مسئولین دولتی که نمیگن آخه کارخونه دار بی شرف مردم مگر چقدر حقوق میگیرن و یا با این بیکاری مگر اصلا مردم حقوق میگیرن و در سال چندبار به حقوقشان اضافه میشود که هر دوسه ماه یکبار میکشی رو محصولت تا اون توله هات مازراتی و پورشه و بی ام و سوار بشن!صاحب یه کارخونه کوچیک پاستوریزه رو میشناسم که فقط شیر و ماست تولید میکنه .در یک سال 5 میلیارد سود خالص برداشت کرده از کارخونه یعنی ماهی بیش از 400 میلیون تومن!خاک بر سر اداره مالیات که از فقیر و بیچاره ها و کارخونه های ورشکسته و از چهار تا تیر و تخته شکسته که به ارث رسیده فقط بلده مالیات بگیره.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر