بازدید 2020

تشکیل اتحادیه رسانه‌ای ایران و روسیه در دستور کار قرار گرفت

هیات رسانه ای ایران و هیات رسانه ای روسیه پیشنهاد مهدی سنایی سفیر کشورمان را مبنی بر تشکیل اتحادیه رسانه ای ایران و روسیه در دستور کار قرار دادند.
کد خبر: ۷۲۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ 05 September 2017
هیات رسانه ای ایران و هیات رسانه ای روسیه پیشنهاد مهدی سنایی سفیر کشورمان را مبنی بر تشکیل اتحادیه رسانه ای ایران و روسیه در دستور کار قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیات رسانه ای ایران و هیات رسانه ای روسیه پیشنهاد مهدی سنایی سفیر کشورمان را مبنی بر تشکیل اتحادیه رسانه ای ایران و روسیه در دستور کار قرار دادند.

براساس این گزارش، در این نشست عبدالرسول وصال، مدیرمسوول روزنامه شهروند، ضرورت تشکیل این اتحادیه را شکستن سلطه رسانه ای غرب دانست و افزود: سکوت امروز رسانه های غرب در خصوص فجایع یمن و سوریه نشان میدهد که ایران و روسیه باید با همکاری رسانه ای همدیگر این مسیر را تغییر دهند.

بهروز بهزادی، جانشین مدیرمسوول روزنامه اعتماد تاکید کرد که روسیه با آسیب شناسی جریان رسانه ای خود می تواند نقاط ضعف کم اثر بودن رسانه های خود را بیابد.

حسین عبداللهی،مدیر مسوول روزنامه آرمان نیز گفت: در موضوع تروریسم هر دو کشور زخم خورده اند و اشتراکات رسانه ای می تواند در این زمینه به آگاهی بخشی به موقع و درست کمک کند. به دلیل اینکه شیوه های اطلاع رسانی به سرعت در حال تغییر هستند رسانه های ایران و روسیه باید بتوانند خود را همزمان با این تغییرات به روز کنند تا اثرگذاری خود را افزایش دهند و مانع از تسلط رسانه ای جهان غرب شوند.

ابراهیم بهمنی، مدیرمسوول روزنامه نسیم نیز همکاری رسانه ای دو طرف را در حوزه فرهنگ سازی حفظ محیط زیست و آبزیان دریای خزر خواستار شد و افزود: رسانه ها می توانند به تسهیل مبادلات تجاری  استان های شمالی ایران و آستاراخان و ولگاگراد روسیه کمک کنند.

حسن محمدی، مدیرمسوول هفته نامه «باما»، بر همکاری رسانه های روسی و ایرانی جهت افزایش فرهنگ مسؤولان دو کشور در توجه به وضعیت رسانه ها تاکید کرد و افزود: در ایران مدیران رسانه شناس مانند آقایان سنایی و انتظامی(معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد) به روند حاکمیت رسانه ای کمک می کنند و شما نیز باید از مسؤولان رسانه شناس خود بخواهید تا در مسیر اعتباربخشی به رسانه های دو کشور گام بردارند و به جای اعلام مواضع مهم خود به آسوشیتدپرس و یا رویترز رسانه های روسی و ایرانی را منبع اظهارات شان قرار دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار