بازدید 14476
۱

اعتراض عامل قتل «آتنا» به حکم دادگاه

کد خبر: ۷۲۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱ 07 September 2017
پرونده قتل «آتنا اصلانی» با اعتراض متهم به حکم قصاص و اعدامش برای رسیدگی نهایی به دیوان عالی کشور ارسال شد.
 
به گزارش ایران، 28 خرداد امسال «آتنا» 7 ساله که اهل پارس آباد دراستان اردبیل بود به طورمرموزی ربوده شد تا اینکه 19 تیر و چند روز پس از دستگیری تنها مظنون ماجرا و تماس تلفنی او با خانواده‌اش، جسد دخترک داخل بشکه‌ای پلاستیکی در پارکینگ خانه «اسماعیل» -متهم- پیدا شد.
 
بدین‌ترتیب پس از کشف جسد، مرد رنگرز به قتل دخترک اعتراف کرد و درادامه نیز پرده از راز قتل دو زن دیگر هم برداشت. پس از گذشت حدود 2 ماه از دستگیری عامل جنایت و اعتراف‌های تکاندهنده‌اش، در حالی که تنها چند روز به محاکمه‌اش باقی مانده بود، او در گفت‌و‌گوبا خبرنگاران، اتهاماتش را تکذیب کرد و مدعی شد تحت فشار بازجویی‌ها به قتل و تجاوز اعتراف کرده است.
 
با وجود این ادعاها، دادگاه رسیدگی به پرونده قتل «آتنا» با حضور خانواده مقتول و متهم، صبح 4 شهریور به‌صورت غیرعلنی در دادگاه کیفری یک اردبیل برگزار شد و قضات با توجه به شواهد، مدارک و اعتراف‌های متهم درمراحل تحقیق و بازپرسی و همچنین نظریه رئیس کمیسیون پزشکی قانونی، متهم را به اتهام تجاوز به عنف به اعدام، به اتهام قتل عمد به قصاص نفس و به جرم سرقت به حبس، شلاق و ردمال محکوم کردند.
 
حجت‌الاسلام قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: وکیل مدافع متهم پرونده آتنا اصلانی به حکم صادره اعتراض کرده و این پرونده برای رسیدگی ویژه به دیوان عالی کشور ارسال شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاید برادر متهم که جنازه تو پارکینگ اون پیدا شده قاتل باشه.اون کسی بود برادرش را لو داد !
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر