بازدید 3446

نرخ مسکن با قدرت اقتصادی مردم همخوانی ندارد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،گفت: نرخ مسکن با قدرت اقتصادی شهروندان همخوانی ندارد زیرا اقشار کم درآمد جامعه با قدرت اقتصادی که دارند تنها می توانند به سختی اقتصاد معیشتی و غذایی خانوارشان را تامین کنند.
کد خبر: ۷۳۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴ 16 September 2017
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس،گفت: نرخ مسکن با قدرت اقتصادی شهروندان همخوانی ندارد زیرا اقشار کم درآمد جامعه با قدرت اقتصادی که دارند تنها می توانند به سختی اقتصاد معیشتی و غذایی خانوارشان را تامین کنند.

سیدناصرموسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگار خانه ملت درباره وضعیت بازار مسکن درکشور،گفت: در دولت گذشته ، مسکن مهر افرادی راکه به خواب هم  نمی دیدند را صاحب مسکن کرد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس بابیان اینکه در طرح مسکن مهر اقشار کم در آمد با پرداخت اقساطی توانسته اند صاحب خانه شوند،تصریح کرد:البته ایرادتی نیز طرح مسکن مهردارد،زیرا در برخی استانها و شهرستان ها جانمایی مناسبی برای مسکن مهرانجام نشده است.

طرح مسکن مهر برای مستضعفان  رضایت بخش بود 

موسوی لارگانی افزود:دربرخی استانهای کشور زیرساخت های لازم در ارتباط با مسکن مهردیده نشده است،اما بطور حقیقی دراکثرمناطق کشور، طرح مسکن مهر برای مستضعفان رضایت بخش بود. 

وی ادامه داد: وعده مسکن اجتماعی در دولت یازدهم  تقریبا روی کاغذ ماند بدین معنا که در عمل در حوزه مسکن تنها چیزی که ما شاهد بودیم این بودکه وعده مسکن توسط مسئولین داده شد اما  اقدام مناسبی در زمینه مسکن مشاهده نشده است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس افزود: در دولت دوازهم رییس جمهور وعده کاهش قیمت مسکن و رفع مشکلات مسکن جوانان را دادند اما تاکنون شاهد رفع مشکلات مسکن درکشور نبودیم و این در حالی است که با توجه به اینکه فصل نقل و انتقالات مسکن در آستانه فرارسیدن مدارس درکشور ما به اوج می رسد اما  متاسفانه  به جای آرامش نرخ در بازار مسکن شاهدافزایش نرخ رهن مسکن بوده ایم.

وی در ادامه  در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت  با بیان اینکه درآمدها با هزینه های مردم تناسب ندارد،تصریح کرد:رییس جمهور و هیئت دولت باید  برای رفع مشکلات مسکن تدابیرجدی اتخاذکنند تا بتوان طبق دیدگاه مقام معظم رهبری که درباره افزایش جمعیت فرمودند؛ کشور ما گنجایش افزایش جمعیت تا 150 میلیون نفر را دارد و اگر خواهان  اجرایی دیدگاه مقام معظم رهبری در این زمینه هستیم؛ باید زمینه های  اساسی ازدیاد جمعیت  از جمله اشتغال و مسکن جوانان را  در کشورمهیا کنیم.

نرخ مسکن با قدرت اقتصادی شهروندان همخوانی ندارد

نمایندهمردم فلاورجان در مجلس، یادآورشد: نرخ مسکن با قدرت اقتصادی شهروندان همخوانی ندارد زیرا اقشارکم درآمد بادرآمدکنونی که دارندتنها می توانند به سختی اقتصاد معیشتی و غذایی خانوارشان را تامین کنند و مسکن  در این راستا تبدیل به یک  موضوع  لاینحل برای طبقه کم درآمد جامعه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر