بازدید 3220

هوشمندسازی مدارس یک ضرورت است

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات با تأکید بر محتواسازی در فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، هوشمندسازی مدارس و استقاده از فضای مجازی در مباحث آموزشی را یک ضرورت خواند.
کد خبر: ۷۳۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 19 September 2017
محمد قمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه فضای مجازی وقت و فرصت زیادی را از کودکان و نوجوانان ما گرفته است، گفت: محتواسازی در فضای مجازی اقدام بسیار مثبتی است که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش در حال پیگیری است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه علم و دانش و فناوری روز به روز در حال پیشرفت است، باید از این ظرفیت در جهت توسعه علم و دانش استفاده مفید کرد و یکی از راهکارهای استفاده مثبت از فضای مجازی، استفاده‌های آموزشی از این ظرفیت است.

وی تصریح کرد: از طریق فضای مجازی با ادبیات و روش مختص این فضا می‌توان در جهت ارتقای تحصیلی دانش‌آموزان اقدام کرد و با برنامه‌های جاذب دانش‌آموزان را مشتاق به آموزش و پژوهش کنیم.

قمی با یادآوری اینکه بسیاری از کشورهای توسعه یافته به سمت هوشمندسازی مدارس رفته‌اند و ما نیز باید در این راستا گام برداریم، اضافه کرد: از وزارت آموزش و پروش تقاضا دارم هوشمندسازی مدارس یکی از اولویت‌‌های اصلی خود قرار دهد و سریعا نسبت به این مهم اقدامات عملی انجام دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تأکید بر اینکه کمیسیون متبوعش از هوشمندسازی مدارس و طرح‌های وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش در خصوص محتواسازی برای فضای مجازی حمایت خواهد کرد، گفت: دولت می‌تواند در قالب لوایح نیازمندی‌های خود در این زمینه را به مجلس ارائه دهد تا مجلس نیز پشتیبان چنین طرح‌های مهم و حیاتی باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار