بازدید 4261
بروجردی

آمریکا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آمریکا را نماد تروریسم دولتی و گسترش خشونت در جهان و ترامپ را مظهر ولنگاری در عرصه هنجارهای سیاسی حاکم بر دنیا خواند و تاکید کرد که ترامپ با اظهارات امروزش در مجمع عمومی سازمان ملل عمق دشمنی‌اش را با نظام مستقل جمهوری اسلامی ایران نشان داد اما باید بداند آرزوی دخالت در ایران را به گور خواهد برد
کد خبر: ۷۳۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 19 September 2017
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس آمریکا را نماد تروریسم دولتی و گسترش خشونت در جهان و ترامپ را مظهر ولنگاری در عرصه هنجارهای سیاسی حاکم بر دنیا خواند و تاکید کرد که ترامپ با اظهارات امروزش در مجمع عمومی سازمان ملل عمق دشمنی‌اش را با نظام مستقل جمهوری اسلامی ایران نشان داد اما باید بداند آرزوی دخالت در ایران را به گور خواهد برد.

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به اظهارات مداخله‌جویانه و ادعاهای ترامپ در مورد ایران در اولین سخنرانی‌اش در مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: آمریکا نماد تروریسم دولتی و گسترش خشونت در جهان است که در همه بحران‌های منطقه از عراق و سوریه تا یمن و لیبی نقش کمک‌کننده و ترویج‌گر خشونت و حمایت از نیروهای تروریستی را به عهده دارد.

وی افزود: رئیس‌جمهور آمریکا علی‌رغم همه این ادعاها بارها ثابت کرده که آمریکایی‌ها بسیار صریح و علنی از گروه‌های تروریستی حمایت می‌کنند و نقش نجات سران داعش را بعد از شکست در عراق و سوریه به صراحت بازی کرده‌اند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود:آمریکا و رژیم صهیونیستی در درمان مجروحان داعش در بیمارستان‌های رژیم صهیونیستی سیاست‌های همسویی داشته‌اند که این نشان‌دهنده سیاست‌شان در ترویج خشونت در منطقه است. آمریکا در شرایطی چنین اتهاماتی را به جمهوری اسلامی ایران وارد می‌کند که به اذعان همه دولتمردان، ناظران منطقه و منصفان جهان جمهوری اسلامی ایران مهمترین نقش را در مبارزه با گروه‌های تروریستی ایفا می‌کند. به طوری که اگر این نقش ارزنده از طرف ایران نبود امروز شاهد وضعیت بسیار بحرانی در عراق و سوریه بودیم و عملا همان بحرانی که به لیبی تحمیل شده است را در منطقه در وضعیت مشابهی شاهد بودیم.

بروجردی تاکید کرد: سخنان نابخردانه ترامپ کاملا مردود است. ترامپ رئیس‌جمهور کشوری است که همه تعهدات مهم بین‌المللی از جمله توافق برجام را نقض کرده است و عملا مظهر ولنگاری در عرصه هنجارهای سیاسی حاکم در جهان امروز است.

وی افزود: نقشی که آمریکا در کشتار مردم یمن ایفا کرد همان نقشی است که در کشتار مردم عراق و سوریه از خود نشان داد و عملا تبدیل به کشور اسلام‌ستیز تمام‌عیار شد لذا مسلمانان جهان نباید به هیچ‌وجه فریب ژست‌های صلح‌طلبانه آمریکا را بخورند و باید در مقابل این رفتارهای آمریکا ایستادگی کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به رفتارهای ضدحقوق بشر آمریکا بخصوص بعد از ریاست‌جمهوری ترامپ اشاره و اظهار کرد: تصمیم دولت آمریکا در ایجاد محدودیت در تردد اتباع ایرانی به آمریکا در کنار تلاش در جهت ابقاء تحریم‌های غیرقانونی و ناجوانمردانه آمریکا به ملت ایران همه حکایت از عمق دشمنی آمریکایی‌ها با ملت ایران دارد. امروز ملت ایران به خوبی این موضوع را درک کرده و در مقابل آمریکا محکم ایستاده‌اند.

بروجردی در واکنش به اظهارات سخیف ترامپ در مورد مسائل داخلی ایران گفت: آمریکا حق دخالت در امور داخلی ایران را ندارد. اظهارات آمریکایی‌ها نشان از عمق دشمنی آنها با نظام مستقل جمهوری اسلامی ایران را دارد. آنها دنبال کشورهایی هستند که از سیاست‌های آمریکا در منطقه پیروی کنند که این آرزو را درباره جمهوری اسلامی ایران به گور خواهند برد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان