بازدید 3434

طرح تشکیل دولت در سایه در شرایط فعلی جنبه تبلیغاتی و تخریبی دارد

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد طرح تشکیل دولت در سایه بیشتر جنبه تبلیغاتی و تخریبی غلبه دارد و جهت گیری سازنده در آن مشاهده نمی شود.
کد خبر: ۷۳۱۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵ 20 September 2017
محمود صادقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه باید به تشکیل دولت در سایه نگاه مثبت داشت، گفت: البته باید یادآور شد لازمه تشکیل چنین دولتی وجود نظام حزبی است تا در زمانی که احزاب رقیب در قدرت نیستند بعه نقد برنامه ها و سیاست های دولت حاکم بپردازند و پیشنهادات سازنده ارائه کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت در سایه در فضای سیاسی فعلی کشورمان کارکرد لازم را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: به عبارتی می توان گفت که شاید دولت در سایه بیشتر به سمت تخریب دولت حرکت کند تا اینکه به ارائه پیشنهادات اصلاحی برای رفع نواقص و نقد منصفانه بپردازد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: طرح تشکیل دولت در سایه بیشتر جنبه تبلیغاتی و تخریبی غلبه دارد و جهت گیری سازنده در آن مشاهده نمی شود.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خاطرنشان کرد: باید اذعان کرد که بودن دولت در سایه بهتر از نبودن آن است و می تواند مفید واقع شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل