بازدید 3905
فوتبال اروپا

غول طلسم برنابئو، رئال مادرید رابلعید/گل نزنی بعداز73بازی!

با این شکست اختلاف رئال مادرید با صدر جدول و بارسلونا به عدد 7 رسید. همچنین لوس بلانکوس پس از 73 بازی پیاپی که دروازه حریفان را باز کرد بود، در این بازی در رسیدن به این مهم ناکام ماند.
کد خبر: ۷۳۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 21 September 2017
طلسم پیروزی قهرمان اروپا در بازی‌های خانگی فصل جاری لالیگا ادامه یافت و این تیم در برنابئو شکست خورد.

به گزارش تابناک ورزشی، رئال مادرید در حالی برابر بتیس پای به میدان گذاشت که در جستجوی اولین برد خانگی خود بود. آن ها پیش از این در دو دیدار خانگی خود متوقف شده بودند و شاگردان زیدان می خواستند طلسم ناکامی در خانه در لیگ را بشکنند. 

در همان ابتدای بازی، سپید پوشان خوش شانس بودند که حمله خطرناک بتیسی ها تبدیل به گل نشد تا بازی برای آن ها سخت تر نشود. پس از این حمله رئالی ها توپ و میدان را در دست گرفتند و برای گلزنی حملات خود را آغاز کردند اما دفاع منظم بتیسی ها و واکنش های آدان لوس بلانکوس را در رسیدن به گل ناکام گذاشت. در یکی از بهترین موقعیت های رئال ضربه سر ضرب مودریچ روی ارسال کارواخال از بالای دروازه به بیرون رفت. حملات رئال مادرید و ضد حمله های گاه و بیگاه بتیس در نیمه اول نتیجه ای نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن روند.

غول طلسم برنابئو، رئال مادرید رابلعید/گل نزنی بعداز73بازی!

با آغاز نیمه دوم، مادریدی ها که دوست نداشتند سومین تساوی خانگی در لیگ را تجربه کنند دامنه حملات خود را گسترش دادند و بتیس را تحت فشار شدیدی قرار دادند اما دفاع منظم سبز پوشان در کنار واکنش های فوق العاده آدان بارها مانع از گلزنی رئال ها شد و در آن سوی میدان نیز ضد حمله های نصفه و نیمه بتیس را دفاع رئال به خوبی پوشش می داد. زیدان که تیمش را در آستانه یک تساوی دیگر می دید برای افزایش توان هجومی تیمش مارکو آسنسیو و بورخا مایورال را به ترتیب به جای ایسکو و لوکا مودریچ به میدان فرستاد؛ مارسلو نیز مصدوم شد تا جای او را لوکاس وازکز پر کند.

با این تعویض ها تیم میزبان آهنگ هجومی تری به خودی گرفت و تا آستانه گلزنی نیز پیش رفت اما ضربه پشت پا و تماشایی بیل را آدان به کمک تیر دروازه برگشت داد تا بدشانسی های رئال در این بازی تکمیل شود. رئال در این دقایق سراسر حمله شده بود اما آدان با واکنش های فوق العاده خود ستاره میدان بود و با واکنش های خود مانع از باز شدن دروازه بتیس می شد.

بازی در دقایق پایانی بسیار جذاب دنبال شد و بتیس روی یک ضد حمله سریع به گل رسید اما داور گل را آفساید اعلام کرد تا رئال در دقایق پایانی برای برد شانس خود را محک بزند ولی آدان تسلیم نمی شد. در دقیقه 93 اتفاقی که برای میزبان نباید رخ می داد، اتفاق افتاد. روی یک ضد حمله سریع میهمان در دقیقه 94 به گل رسید تا یک امتیاز نیز از چنگ رئال بپرد و بتیس با دست پر از برنابئو برگردد.

با این شکست اختلاف رئال مادرید با صدر جدول و بارسلونا به عدد 7 رسید. همچنین لوس بلانکوس پس از 73 بازی پیاپی که دروازه حریفان را باز کرد بود، در این بازی در رسیدن به این مهم ناکام ماند.

شرح گل 
رئال مادرید 0-1 رئال بتیس/ آنتونیو سانابریا (دقیقه 94) : فرار سریع باراگان از سمت راست با ارسال فوق العاده او برای سانابریا همراه شد؛ این بازیکن نیز قدر موقعیت را دانست و با یک ضربه سر دقیق گل پیروزی بخش سبز پوشان را به ثمر رساند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل