بازدید 2525

پسر عبدالله صالح لغو اقامت اجباری‌اش در امارات را تکذیب کرد

دفتر احمد صالح، پسر بزرگ رئیس جمهور پیشین یمن گزارش‌های مطبوعاتی منتشر شده مبنی بر لغو اقامت اجباری‌اش در امارات را تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۳۳۳۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ 25 September 2017
دفتر احمد صالح، پسر بزرگ رئیس جمهور پیشین یمن گزارش‌های مطبوعاتی منتشر شده مبنی بر لغو اقامت اجباری‌اش در امارات را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، شبکه ماهواره‌ای "الیمن الیوم" نزدیک به حزب کنگره مردمی سراسری یمن به ریاست علی عبدالله صالح، رئیس جمهور پیشین یمن به نقل از یک منبع در دفتر احمد علی عبدالله صالح، پسر بزرگ صالح اعلام کرد، خبرها و گزارش‌های منتشر شده مبنی بر اینکه مسئولان اماراتی اقامت اجباری احمد صالح را لغو کرده‌اند،‌ صحت نداشته و او همچنان در اقامت اجباری به سر می‌برد و سفر و یا بازگشت به کشور برای او ممنوع است.

این اظهارات در تکذیب آنچه روزنامه "المشهد الیمنی" به نقل از برخی منابع دیپلماتیک آگاه منتشر کرده بود، بیان شد.

روزنامه مذکور نوشته بود، مسئولان اماراتی اقامت اجباری احمد صالح را با دستور ویژه محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات لغو کردند.

امارات از زمان آغاز عملیات "طوفان قاطع" در تاریخ ۲۶ مارس ۲۰۱۵، احمد صالح، سفیر یمن در این کشور را پس از استحضارش به ریاض و گفتگو با محمد بن سلمان، وزیر دفاع عربستان تحت اقامت اجباری قرار داد.

در تاریخ چهاردهم آوریل همان سال شورای امنیت نام علی عبدالله صالح و پسر بزرگش احمد را در لیست تحریم‌های جهانی که شامل ممنوع السفری و بلوکه اموال و دارایی‌هاست، قرار داد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان