بازدید 7916

معرفی بهترین تورهای دبی و تایلند در پاییز

کد خبر: ۷۳۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶ 04 October 2017
پاییز که از راه می‌رسد خیلی‌ها دلشان برای گرمای تابستان تنگ می‌شود. خیلی‌ها آرزو می‌کنند باز هم می‌توانستند روی ساحل شنی قدم بزنند و از نور گرم آفتاب تابستانی لذت ببرند. حال اگر در شهر یا کشور خودتان تابستان را پیدا نکردید، شاید کمی آن‌طرف‌تر بتوانید.

به گزارش تابناک، وقتی به بهترین، نزدیک‌ترین و ارزان‌ترین مقاصد و تورهای مسافرتی در فصل پاییز فکر می‌کنیم، محال است که یاد دبی و تایلند نیفتیم. آفر تور دبی و آفر تور تایلند در پاییز به‌وفور یافت می‌شود. اگر هم که یک تور لحظه آخری دبی یا تایلند نصیبتان شود، آن روز روز شانستان است. تصورشان را بکنید که با هزینه‌ای کم و مقرون‌به‌صرفه به یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری جهان سفر کنید، از امکانات و خدمات یک پکیج تور مسافرتی باکیفیت بهره‌مند شوید و در فصل پاییز و سرما یک سفر تابستانی جذاب را تجربه کنید. با تور دبی و تور تایلند هیچ‌کدام از این‌ها محال نیست.

 

تور دبی

دبی در فصل پاییز مقصد بسیار مناسبی است و مهم‌ترین دلایل آن آب‌وهوا و خلوتی است. گرمای دبی در پاییز به مطبوع‌ترین حالت خود می‌رسد و از طرف دیگر با پایان فصل تعطیلات و باز شدن مدارس تعداد گردشگران به‌اندازه قابل‌توجهی کاهش می‌یابد. همه این‌ها عواملی هستند برای ارزان شدن تور دبی.

تور دبی در پاییز امتیازهای زیادی دارد. در پاییز می‌توانید در سواحل آفتابی دبی با آرامش قدم بزنید و از خلوتی محیط اطرافتان لذت ببرید. مراکز خرید دبی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اگر به خرید کردن در سفر علاقه داشته باشید، در بزرگ‌ترین مراکز خرید دبی لوکس‌ترین برند‌های جهان با آفرهای باورنکردنی انتظارتان را می‌کشند. تصور کنید در یک مرکز خرید بزرگ و مدرن با فضایی آرام و خلوت و به‌دوراز هیاهو و همهمه می‌توانید اجناسی باکیفیت جهانی بخرید.

علاوه بر همه این‌ها، تنوع و گوناگونی هتل های دبی هم نقش مهمی در محبوبیت تور دبی دارند. این‌که بخواهید در یکی از آن هتل های لوکس و چند ستاره دبی اقامت کنید یا به هاستل و مهمان‌سرایی ارزان بروید، انتخابش با شماست. خوشبختانه تنوع تورهای دبی آن‌قدر است که به شما حق انتخاب زیادی بدهد. فراموش نکنید که به همان نسبت که بلیط و تور دبی در پاییز ارزان می‌شود، نرخ اقامت در هتل های دبی هم کاهش می‌یابد؛ بنابراین اگر به دنبال اقامتی لاکچری و اشرافی باشید، آرزویتان با هزینه‌ای کمتر و بدون صرف هزینه‌های سرسام‌آور قابل تحقق است.

 

تور تایلند

تایلند شاید مثل دبی مقصدی نزدیک و دم‌دستی نباشد اما جاذبه های سفر به این کشور رنگارنگ بسیار وسوسه کننده و جذاب هستند. علی‌رغم این‌که تور تایلند به نسبت تور گران‌تری از تور دبی است، تفریحات مختلف و تجربه متفاوت سفر به این کشور تمام هزینه‌های آن را جبران می‌کند.

یکی از جاذبه‌ها و امتیازات تایلند تنوع شهرها و مقاصد داخلی این کشور است که سفر به هرکدام از آن‌ها رنگ و بوی منحصربه‌فرد خود را دارد. اگر به دنبال خوش‌گذرانی و تفریح در کنار مناظر رویایی و حیرت‌انگیز هستید به شما تور پوکت یا تور پاتایا را توصیه می‌کنیم. در پوکت و پاتایا می‌توانید به یک طبیعت‌گردی ناب بروید، از تفریحات آبی مختلف لذت ببرید، طعم غذاها و نوشیدنی‌های لذیذ را بچشید و از امکانات تفریحگاه‌های ساحلی بهره‌مند شوید.

اگر هم به دنبال سفری هیجان‌انگیز با تجربه‌های نو و پر از ناشناخته‌ها هستید، تور بانکوک سفر مناسب شماست. بانکوک که به آن لقب ونیز شرق را داده‌اند، تمام نیازهای روحیه ماجراجویانه شما را برآورده می‌کند. بانکوک شهری پر جنب‌وجوش است، شهری که سنت و مدرنیزه را در کنار هم در خود جای داده است. این مقصد گردشگری محبوب هر جاذبه‌ای که فکرش را بکنید دارد. معابد باستانی باشکوه، رستوران‌های پشت‌بامی شاعرانه، مراکز خرید مدرن، تنوع گسترده‌ای از محل اقامت که با هر توان اقتصادی جور درمی‌آید و بازار سنتی شناور روی آب که مغازه‌های آن قایق‌های چوبی کوچک هستند.

پس اگر به دنبال تجربه‌ای نو و مفرح بودید و با آفر تور لحظه آخری تایلند مواجه شدید، توصیه می‌کنیم به‌هیچ‌وجه آن را از دست ندهید.

یکی از بهترین منابع برای جستجو و مقایسه تورهای مسافرتی مختلف ازجمله تور تایلند و تور دبی وب‌سایت کافه گردشcafegardesh.com  است. در سایت و اپلیکیشن کافه گردش فهرست متنوعی از انواع بلیط هواپیما و تورهای مسافرتی داخلی و خارجی با امکان جستجو براساس نام شهر یا کشور مقصد وجود دارد که کاربران عزیز می‌توانند هرکدام از آن‌ها را با پکیج و جزئیات کامل مشاهده کنند. امکان مرتب‌سازی تورها بر اساس قیمت، تاریخ و مدت زمان سفر هم در کافه گردش پیش بینی شده است. همچنین به‌صورت روزانه آفرهای استثنایی به همراه تورهای برگزیده و لحظه آخری در کافه گردش قرار می‌گیرند که شاید هرکدام سفر بعدی شما را رقم بزنند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل