بازدید 4065

بارش برف جاده هراز را بست

طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، حد فاصل وانا تا امامزاده هاشم در محور هراز، به دلیل بارش برف در محدوده فوق تا اطلاع ثانوی مسدود شد.
کد خبر: ۷۳۵۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 05 October 2017
طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، حد فاصل وانا تا امامزاده هاشم در محور هراز، به دلیل بارش برف در محدوده فوق تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

به گزارش مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، صبح امروز پنج شنبه ۱۳ مهرماه مرکز مدیریت راه‌های کشور از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کرد که حدفاصل وانا تا امامزاده هاشم در محور هراز به دلیل بارش برف در محدوده فوق تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

همچنین عباسعلی نجفی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران بسته شدن جاده هراز را به دلیل ریزش سنگ تایید کرد و گفت: گروه‌های راهداری سرگرم برداشتن سنگ ریزه ها از کف جاده و بازگشایی محور هستند.

وی پیش بینی کرد حداکثر تا ساعتی دیگر این محور بار دیگر بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شود و همچنین نجفی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط فعلی برای تردد از محور جایگزین سوادکوه ( قائمشهر- تهران) استفاده کنند.

گفتنی است جاده هراز که یکی از پرترافیک ترین محورهای کشوربا میانگین تردد روزانه ۴۰ هزار دستگاه خودرو سواری است، شب گذشته نیز به دلیل ریزش سنگ به طور موقت بسته شد.

در این حادثه یک نفر از سرنشینان پراید براثر ریزش سنگ بر روی خودرو جان خود را از دست داده است و این چندمین حادثه ریزش در جاده هراز در یک ماه اخیر است. نجفی روز پنجشنبه گفت که گروه های راهداری سرگرم برداشتن سنگ ریزه ها از کف جاده و بازگشایی محور هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران پیش بینی کرد حداکثر تا ساعتی دیگر این محور بار دیگر بازگشایی و تردد در آن از سر گرفته شود.

نجفی به رانندگان توصیه کرد که در شرایط فعلی برای تردد از محور جایگزین سوادکوه ( قائمشهر- تهران) استفاده کنند.

جاده هراز به دلیل مسافت کمتر به تهران در مقایسه با سایر محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که یک سوم ترافیک محورهای استان مربوط به این محور است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار