بازدید 4757

کمپین «به شیلی بباز» مردم برزیل علیه آرژانتین!

سوای دشمنی دیرینه بین برزیل و آرژانتین، رفتار آرژانتینی ها در جام جهانی 2014 نیز مزید بر علت شده تا کینه ها تقویت شوند. پس از باخت 7-1 برزیل به آلمان، آرژانتینی ها به خیابان های برزیل ریختند و به شادمانی پرداختند.
کد خبر: ۷۳۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱ 09 October 2017
در برزیل مردم علاقه مند هستند تا تیم ملی کشورشان با شکست از شیلی، زمینه برای نرسیدن آرژانتین به جام جهانی روسیه را مهیا کند.

به گزارش تابناک ورزشی، ساعت سه بامداد چهارشنبه، تیم ملی برزیل که صعودش به جام جهانی از ماه ها پیش مسجل شده، در زمین خود به مصاف شیلی خواهد رفت. همزمان آرژانتین هم در اکوادور یک بازی مرگ و زندگی در پیش دارد.شیلی تیم سوم جدول است و آرژانتین در رده ششم جای دارد. 
آلبی سلسته برای کسب سهمیه مستقیم جام جهانی باید اکوادور را شکست دهد و شیلی هم مغلوب برزیل شود. آرژانتین اگر اکوادور را مغلوب کند، می تواند حداقل راهی پلی آف و بازی با نیوزیلند شود. 

 
نکته جالب، تشکیل کمپینی در توئیتر از سوی برزیلی ها علیه آرژانتین است. هشتگ های «به شیلی بباز» تبدیل به ترندینگ تاپیک در توئیتر شده است و برزیلی ها از تیم ملی کشورشان خواسته اند تا با باختن به شیلی، مانع رسیدن آرژانتین به جام جهانی شود.
 
سوای دشمنی دیرینه بین برزیل و آرژانتین، رفتار آرژانتینی ها در جام جهانی 2014 نیز مزید بر علت شده تا کینه ها تقویت شوند. پس از باخت 7-1 برزیل به آلمان، آرژانتینی ها به خیابان های برزیل ریختند و به شادمانی پرداختند. برزیلی ها همچنین بازی آرژانتین و پرو در جام جهانی 1978 را هم فراموش نکرده اند که در دیداری مشکوک به تبانی، پرو 6 گل از آرژانتین خورد تا برزیل از راهیابی به فینال باز بماند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان