بازدید 34350
جزئیات جدید پرونده پالایشگاه کرمانشاه؛

پالایشگاه 1800 میلیارد تومانی را 180 میلیارد به یک شیر فروش واگذار کرده اند!

پالایشگاه کرمانشاه دارای 90 هکتار زمین به مبلغ 1500 میلیارد تومان در وسط شهر کرمانشاه است، ولی در سال 93 آن را به شرایط بسیار سهل و با تنفس‌ های پی در پی به این شخص واگذار می ‌کنند؛ کسی که پالایشگاه به او واگذار شده، تنها در عمر خود کار بنزین زدن به خودروی خودش را بلد است و از پالایشگاه و صنعت نفت هیچ سررشته ‌ای ندارد...!
کد خبر: ۷۳۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۴ 09 October 2017
پالایشگاه 1800 میلیارد تومانی را 180 میلیارد به یک شیر فروش واگذار کرده اند!گاهی واگذاری شرکت های دولتی به بخش خصوصی در کشور ما با زد و بندهایی همراه می شود که در صورت جلوگیری نکردن از این گونه واگذاری ها، علاوه بر دامن زدن به فساد می توان شرایط را برای بیکار شدن عده کثیری از کارگران فراهم کرد. از جمله این واگذاری ها که با سر و صدای بسیاری همراه بود، واگذاری پالایشگاه کرمانشاه است. جزئیات جدیدی از این واگذاری به تازگی روشن شده که جای بسی تأمل دارد.  

به گزارش «تابناک اقتصادی»، در 26 مرداد سال جاری بود که مطلبی با تیتر «ماجرای واگذاری پرابهام یک پالایشگاه» در تارنمای تابناک اقتصادی منتشر شد که در آن به بررسی نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی پرداخته شده بود. در آن مطلب اشاره شد که این واگذاری با ابهاماتی رو به رو بوده است.

دیروز مورخه 15 مهر 1396 نمایندگان مجلس در جریان بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی با اکثریت آرا، این تحقیق و تفحص را تصویب کردند. در این جلسه از 217 نماینده حاضر، 161 تن به این تحقیق و تفحص رأی موافق، 25 رأی تن رأی مخالف و 9 تن رأی ممتنع دادند.
 
محمدرضا پورابراهیمی داورانی در تشریح گزارش کمیسیون اقتصادی در خصوص طرح تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری پالایشگاه کرمانشاه به بخش خصوصی گفت: طرح مذکور بر اساس نامه ‌ای که تعدادی از نمایندگان که عمدتاً مربوط به استان کرمانشاه بودند، به کمیسیون اقتصادی ارجاع شد که بر اساس ماده  214 آیین نامه داخلی مجلس در جلسه ‌ای مورد بررسی قرار گرفت.
پورابراهیمی تصریح کرد: بر این اساس در جلسه برگزار شده مورخ 25/4/96 و مذاکرات صورت گرفته و پیشنهادهای ارائه شده از سوی نمایندگان و همچنین پاسخ رئیس سازمان خصوصی سازی نهایتا طرح تحقیق و تفحص تصویب شد.

عبدالرضا مصری نماینده مردم کرمانشاه دیروز در جریان رأی گیری برای تحقیق و تفحص از نحوه واگذاری این پالایشگاه به بخش خصوصی از جزئیات جدیدی در این پرونده رونمایی کرد. مصری در این زمینه عنوان نمود: پالایشگاه کرمانشاه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، اولین واحد صنعتی ایران در امر پالایش فعالیت داشته که بر اساس اصل 44 قانون اساسی بابت دیونی که بانک ‌های خصوصی از دولت داشته ‌اند، مبلغ هزار و 800 میلیارد تومان به این بانک‌ ها واگذار شده و هیچ بانکی تقاضای استرداد این پالایشگاه را نداشته است.

وی افزود: با تبانی پالایشگاه را از بانک ‌های خصوصی خلع ید و دوباره با 10 درصد قیمت واقعی آن را به شخص دیگری واگذار کردند. این شخص جدید در زمان واگذارای هیچ پولی نداشته و با زد و بند توانسته از طریق گرفتن تسهیلات از بانک دی، این پول را فراهم کند. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: اگر این پالایشگاه قبلا به مبلغ 200 میلیارد تومان واگذار شده بود و این افراد آن را لغو می‌ کردند و به مبلغ هزار و 800 میلیارد تومان واگذار می ‌کردند ما هیچ بحثی نداشتیم و دست آنها را می ‌بوسیدیم؛ اما فساد از اینجا ریشه گرفته است که در سال 93 پالایشگاه 1800 میلیارد تومانی را با 180 میلیارد تومان به یک فردی که صدها میلیارد تومان بدهی بانکی داشته و شغل او شیرفروشی بوده واگذار کردند و او نیز شروع به اخراج کارکنان این پالایشگاه کرده است.  

مصری تأکید کرد: پالایشگاه کرمانشاه، دارای 90 هکتار زمین به مبلغ 1500 میلیارد تومان در وسط شهر کرمانشاه است؛ اما آن را به شرایط بسیار سهل و با تنفس‌ های پی در پی به این شخص واگذار می ‌کنند، این در حالی است که بر اساس قانون اصل44 خریدار باید اهلیت داشته باشد، ولی کسی که پالایشگاه به او واگذار شده تنها در طول عمر خود کار بنزین زدن به خودروی خودش را بلد است و از پالایشگاه و صنعت نفت هیچ سررشته ‌ای ندارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اشاره به اینکه بر اساس قانون خریدار نباید معوقات بانکی داشته باشد، افزود: عده ای معوقات بانکی وی را با انجام زد و بند تبدیل به اقساط و قسط اول آن را 200 میلیون تومان تعیین کرده اند و بقیه آن را بدهی عنوان نموده اند تا وی را از فهرست افرادی که معوقات بانکی دارد، خارج کنند و بتوانند این واگذاری را انجام دهند. این فرد به بانک های کشور بدهکار بوده و تنها در یک قلم در بانک ملت، 5 میلیارد تومان معوقه دارد.

مصری خاطرنشان کرد: با ابزاری پالایشگاهی را که در سال صد میلیارد تومان سود داشته است به زیان کشانده ‌اند. خبرها حاکی است، هدف خریداران جدید ورشکسته جلوه دادن این پالایشگاه است تا بتوانند اعلام ورشکستگی کنند و با فروش اموال پالایشگاه بخصوص زمین 1800 میلیارد تومانی آن سود هنگفتی را به جیب بزنند.

شایان ذکر است که مسعود کرباسیان، وزیر اقتصاد هیأتی را به همین منظور تشکیل داده بود که این هیأت نتوانست بموقع گزارش خود را به جلسه رأی گیری در مورد تقاضای تحقیق و تفحص برساند و حالا باید منتظر ماند و دید که گزارش این هیأت به کجا خواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۰۲
فساد سیستمی که میگن همینه
البته اینا خرده هاشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
اینا پول خوردشونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
شاید بنده خدا مستضعف بوده خواستند در راستای اعتلای حقوق مستضعفان و محرومین بهش یه کمک مختصری بکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
به قول بعضیها اگر تابناک و رسانه ها بذارن متخلفین را دستگیر خواهند کرد
مخاطب تابناک
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
چرا انقدر مملکت بی حساب کتابه
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
مچکریم
این اتفاق چه زمانی رخ داده،
چرا تاریخ واگذاری را ذکر نمی کنید تا مردم متوجه شوند اتهام متوج چه دولتی است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
توی دولت علی برکت الله رخ داده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
مال دوره مدیریت جهانی هست دیگه اینکه پرسیدن نداره عزیزم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
چه فرقی میکنه در تمام دولتها یه همچین اتفاقاتی افتاده و بازهم خواهد افتاد، و اصولا در فساد سیستمی بین عملکرد دولتها فرقی وجود ندارد یا حداقل تا الان که نبوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
در متن نوشته که سال 1393، یعنی در ریاست جمهوری حجت الاسلام، دکتر روحانی
عمو فرید
| Germany |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
توو متن اومده:
« سال 93 »
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
علی برکت الله
تابناک جان اگر چیزی درست انجام شود و قانونی باشد ورانت خواری نباشد اعلام کن وگرنه اگر هرروز گزارش کنی سه هزار میلیارد تومان رفت ارزش خبری برای مردم ندارد نه پولی برگردانده می شود نه پول برگردانده شده صرف مردم می شود آخرش هم سخنگوی دولت اولیائ خدا راقسم می خورد نداریم در غیر اینصورت آدم شک می کند شاید سهم تابناک کنار گذاشته نشده که با آب وتاب دزدی ها از بیت المال رااعلام می کند ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
حالا چه فرقی می کنه ؛ اون نخوره یکی دیگه ؛ ماشالا دست بگیر تو ممکلت زیاده ؛ بخور زیاد داره ؛
هیچوقت درست نمی شه
اینجا مدارس با سوزاندن هیزم گرم می‌شود و معلمان با روشن کردن آتش در کلاس‌های درس با سرما مبارزه می‌کنند؛ کاری که به خطرات آن آگاهند اما چاره‌ای جز این برای فرار از سرما ندارند.

تابناک جان این به ان در
با این حساب دم و دستگاه عریض و طویل سازمان حراست وزارت نفت این وسط چیکاره است و چه نقشی برای جلوگیری از اینگونه فسادها دارد؟
عجب آدمی هستید نگران شدیم چی شده حالا؟!! اختلاس و این جور چیزها اتفاق افتاده. فقط نگران شدیم کارگری معلمی... برای حقش اعتراض کرده یا کسی بر خلاف میل آقایان حرفی زده... چون اینها مهمه!! اختلاس و دزدی که عادی شده..
خدا لعنت كند مسولان و كارشناساني كه به خصوصي سازي يا خصولتي سازي راي و نظر دادند.ثروت كشور به باد دادند
اموال و طلاهای طلحه و زبیر را بعد از مرگشان با تبر تقسیم میکردند
خدایا امام زمان را با شمشیر برنده حضرت علی (ع) بفرست دست های زیادی آماده قطع شدن هستند و سرهای متولیانی که آن دست ها را قطع نکرده بودند
بخور بخور خیلی بخور
مردم عادی که نمیتونند از این کارها بکنند از خودشونند و حالا که سهمشون رو نگرفتند همدیگرو لو میدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
احسنت
علي بركت الله
اگر دزدها را در هر رده و جایگاهی اعدام کنند دیگر کسی جرات چنین کارهایی ندارد
اقای تابناک لطفا رسما تیتر بزنید غارت و تاراج سراسری ایران از خزر تا خلیج فارس.
شما را به خدا اگر با یکی از این فسادها برخورد قاطع شده (قاطع) اگر شده با ذکر نام اعلام کنید بعد کاهش فساد را ببینید. مثل چین که برخورد قاطع اعدام است هرکه باشد وقتی از امریکا نمی ترسیم چرا باید از باندهای فساد ترسید مردم پشت مبارزه با فساد می ایستند
من کاری به صحت و سقم این خبر ندارم اما در مملکت ما سناریو سازی توسط سیاسیون هم بسیار رواج دارد.قطعا واگزاری از طریق کارشناسی صورت می گیرد و برای روشن شدن درست یا غلط بودن ادعاهای این آقایان باید به تراز نامه پالایشگاه،میزان بدهی آن ،کاربری زمین ادعایی و خیلی چیزهای دیگر توجه کرد وگرنه این اظهارات به جز مشتی ادعا چیز دیگر نخواهد بود.
پارسال میخواستم با هزینه خودم و در زمینی که خودم خریده بودم یک کارخانه بسته بندی شیر و تولید لبنیات تاسیس کنم شهرداری برای دادن مجوز تاسیس 900 میلیون میخواست و آب و برق 700 میلیون میخواست و اداره گاز هم میگفت باید 300 میلیون بدی از خیرش گذشتم.
پشت ان خرید یک یا چند مقام ارشد خوابیده است فروش پالایشگاه به یک شیرفروش بهونه هست شیرفروش کجا180میلیارد پول داشت بروید خریداراصلی را پیداکنید
الحمدالله دولت ما هم پارک فروشی پالایشگاه فروشی ساحل فروشی و مرتع فروشی معدن فروشی وکارخانجات فروشی درراس اموردولت هست وخدابه ایندگان مارحم کند چه بلایی برسراین بیت المال درنمیارند متاسفانه وامصیبتای اسلام ما بلند هست
بیچاره مردم
اولیش نیست و آخرینش هم نخواهد بود.
مسئله اصلی آمریکاست!!!
مصداق مفسد فی الارض همین است...
چه خانواده هایی از پرسنل پالایشگاه که دچار مشکل نشدند...
جز اعدام سزای مسببان این حادثه نباید باشد...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
حادثه ؟!؟
كاملا برنامه ريزي شده است
برای همینه که دولت روحانی اینقدر دنبال خصوصی سازی هست و دم از بخش خصوصی میزنه. یه چیزی توش هست.!!!!
بارها اعلام کردیم نیروگاه شهید منتظری اصفهان هم با وضعی بدتر از این واگذار شد ولی امان از دستهای پشت پرده که تا وقتی کنار نرود هیچ خبری از ماجرا درج نمی شود
مملکت شده گوشت قربونی هرکه میرسه غارت میکنه و رمز عملیات هم به غارته تا نابودی کامل مملکت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
یه روز از خواب پا میشیم میبینیم که ایناقایون کشور رو فروختن و ما باید از ایران بریم
آیا ما فرد متخصصی داریم که صاحب ۱۸۰ میلیارد تومان پول باشد؟خوب نداریم ،پس این دولتمردان بیچاره چاره ای ندارند جز بخشیدن این موسسات به آشناهای خودشان که تخصصشان سیاست است ولی خوب پول لازم رو دارن ،والله چاره ای نیست اگر آقایان دولتمردان و برادران دولتمردان که موسساتی به ارزش چهار پنج هزار میلیارد تومان را تحت پوشش خودشان قرار می دهند باور کن همه اش برای رضای خدا و مصلحت مملکت است تابناک! حیا کن! تابناک! دست بردار!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
اگه ده میلیون داری برو هپکو را بخر! البته من یک پراید دارم 15 میلیون میخرن و رو دستت بلند میشم هپکو را میخرم!اما متاسفانه جفتمون نمیتونیم چون ژن خوب نداریم
پس چرا مدعی العموم رسیدگی نمی کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
مدعی العموم مردم هستن که جرات رسیدگی ندارن
خودتون رو خسته نکنید. این دولت و اون دولت نداره. از اول همین بوده و تا ابد هم همین خواهد بود.
سال 93 ...
پالايشگاه بصورت مستقيم حداقل ١٠٠٠ كارگر رو نون ميده.مسئولين به جاي اشتغال زايي اشتغال زدايي ميكنن
درود بر تابناک وزین و کارکنان محترم و سردبیر شایسته ان.مردم شما را فراموش نمی کنند. گر برسرخاشاک یکی پشه بجنبد/جنبیدن ان پشه عیان در نظر توست ادم باید خون گریه کند.فایده هم ندارد
واقعا گريه داره. اينهمه رانت و فساد؟ چرا با اين افراد برخورد جدي نميشه؟ چرا معرفي نميشن؟ اينها كه باعث بدبختي مردم ميشن مگر آبرو دارن كه حتي اسمشون برده نميشه؟ چرا سيستم قضايي با مفسدان و خلافكاران برخورد جدي نميكنه؟
لطفا اگر دنبال اینگونه حیف ومیل هستید به این آدرس مراجعه کنید .مجتمع پتروشیمی اصفهان
نوش جونت آلومینیوم المهدی هرمزگان هم مشابه هست واگذاریش کلی سروصدا کرد عاقبت چی شد؟
حالا اگه این اتفاق در زمان احمدی نژاد افتاده بود بیا بین که این تابناک چه می کرد .
رسانه ها تا یک ماه تیتر می کردند .
اما حالا ...
نه حالا. شما سررشته داريد الان مملكت مال اينهاست و تيزهوشها و كاردانها همه يا رفته اند يا در فكرمهاجرت هستند خداوند عاقبت اين مملكت را بخير كند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۹
تا وقتی مردم سرشون رو مثل بک کردن زیر برف همینه
یک سری هم به پالایشگاه آبادان بزنید و حقوق های نجومی کارمندآن آنرا به اطلاع مردم برسانید که بفهمد چه اوضاعیست . عده از سیری دارند خفه میشنود و عده ای زیادی هم از گرسنگی دارند به تن فروشی و بدبختی روی آورده اند
جان به لب رسید....از این هرج و مرج و فساد
عجب مملکت گل و بلبلی داریم ها !! به به
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
عجب رو خوب اومدی !
مملکت گل وبلبل که می گن یعنی همین ...
باید بگیرن چند تا از اینهایی که تو این فسادها دست دارند رو اعدام کنند تا بقیه حساب کار دستشون بیاد.فساد دیگه تو ایران علنی شده.
من کرمانشاهم . واقعا ارزش زمین خیلی بالاس چون وسط شهره .
مگه تو اون یکی پالایشگاهها مثل پالایشگاه تبریز وضع بهتره؟ شاید به شیر فروش نفروختن ولی ادم میگه صد رحمت به شیر فروش.
همیشه این اخبار در حد خبر رسانی باقی میماند. پرونده ها همچنان مفتوح است. شاید نسل بعدی بفهمد در این مملکت چه خبر است.
یعنی تا این حد حق خوری و چپاول بیت المال و چی شده این همه مدت و با این همه ارگانهای نظارتی متوجه نشدن یا ....
یک مزایده بین اللملی بگذارید مملکت را تمام بشه شما برید دنبال کارتان ومردم هم حداقل یک حالی بکنند
عجب
مگر خصوصی سازی از ۱۳۷۰ کلید نخورد آن زمان هم در دولت آقای هاشمی بود. که در دوره احمدی نژاد هم واگذاری مخابرات انجام شدو حالا دنباله خصوصی سازی شروع شده از دهه ۷۰ با همان آدم ها در دولت جدید است.
وضعيت پالايشگاههاي ديگر نيز بدتر از اينهاست كارهاي بدون برنامه عاقبتش ميشه اين
پالایشگاه ورشکست شد رفت.
از این جور واگذاری ها زیاده بودن که بعضی هاش تو خبرساز شده. اکثرشون هم یا بخواطر سوء مدیریت یا عامدانه نابود شدن.
این آقا حتما به یک جایی وصل است ، خانه از پایبست ویران است.
یا حسین مظلوم . .....یا حسین مظلوم .................................عجب روباههایی هستند که پنیر را از منقار کلاغ هم می ربایند .وای حسن جان .امام زمان به دادمان برس
کارخانه فروسیلیس به علت سرطان زا بودن درهیچ کشوری احداث نشد ..... که می بایست در
60 کیلومتری سمنان ساخته شود در 6 کیلومتری ساخته شد . این صفر های شیطون چه کارها که نمی کنن!!!!!!!!!!!!
خوب نیست آدم اینقدر بخیل باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
ای جان ! عاشق مرامت شدم
ظاهراً‌شیرفروشه پشت ایشون ....
علی برکت الله
يه سوال فني دارم... كدوم يك از تحقيق و تفحصها به نتيجه رسيده و مالي از بيت المال برگشته؟؟؟؟
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
بخاطر بالا بردن ارزش صادرات ، از بیت المال هم صادر میکنیم!!!
چه بسیار است این واگزاری ها, تابناک کجایی؟ شرکت المنیوم هرمزگان - شرکت هپکو - الان هم پتروشیمی - راستی اگه تابناک یا مسئولینی که این متنو میخونید برید تحقیق کنید نیروگاه شهید منتظری اصفهان چه جوری وبا چه قیمتی مثلا واگزار شد به بخش خصوصی.
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
کار دولت قبلی بوده! علی برکت الله
اینجا ایران است.ایران
خدا خير و بركت به زندگيهاشون بده ... بالاخره همينم زحمت داره
با سلام مشکل نیروگاه رامین اهواز هم مشابه پتروشیمی کرمانشاه و البته بدتر از آن هم هست‌. نیروگاهی که بمدت بیش از سه دهه است نبض برق کشور است داده اند دست یک فرد نامدیر غیر بومی از استان دیگر که قصدی جز فرسوده و پر معضل نشون دادن نیروگاه و قانع کردن وزارت نیرو و مراجع تصمیم گیرنده برای فروش و تصاحب نیروگاه توسط یک سری بنیادهای سرمایه دار غیر متخصص ندارد و باعث مهاجرت و کوچ و خروج شماری از مدیران خوب و توانمند نیروگاه به استانهای دیگر از جمله مرکز شده. تورو خدا قبل از تقابل و شاخ تو شاخ شدن پرسنل و مدیر عامل نامدیر و بی مسئولیت و نامتعهد که با تصمیمات و انتصاباتش نشان داده اصلاً شرایط لازم و صلاحیت لازم برای مدیریت این واحد به این عظمت که قلب تپنده صنعت برق کشور نام گرفته را ندارد فکری بکنید. نمایندگان استان و مراجع نظارتی و امنیتی استان هم بسلامتی خواب تشریف دارند
تعجب نداره !!!
اینجا ایرانه
"اما فساد از اینجا ریشه گرفته است که در سال 93 پالایشگاه 1800 میلیارد تومانی را با 180 میلیارد تومان به یک فردی که صدها میلیارد تومان بدهی بانکی داشته و شغل او شیرفروشی بوده واگذار کردند و او نیز شروع به اخراج کارکنان این پالایشگاه کرده است"
عجب مملکت شیر تو شیری داریم که یه شیر فروش صدها میلیارد تومان بدهی به بانکها دارد !!!!!
پاسخ ها
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
میخواد بستنی تولید کنه! اذیتش نکنید
بابا چقدر سخت میگیرید؟ این حرکت در راستای شیب ملایم انجام شده!
نکنه این شخص همان کسی هست که مهر 92 در اولین اقدام شیب ملایم ، یک وام 650 میلیون یورویی دریافت کرده؟ راستی اون وام تسویه شد یا در راستای محرومیت زدایی بوده؟
این حرکات مصیبت عظما به حساب نمیاد!!!
كل مملكت چند ؟ ميخرم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
قبلاً پیش فروش شده
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
آقا یکی جلوی اینو بگیره! ولش کنید یارانمون را میخوره
اگه جلوي دزو اولي رو نگيري ، بقيه هم جسارت پيدا مي كنند. حدود خدا بايد جاري بشه تا جامعه سالم بمونه. حرف ديشب رياست قوه قضائيه كه مي گفت اگه راست باشه بايد با اين موارد برخورد بشه. مي گفت ما برادر معاون ريئس جمهور و غيره نداريم اگر اين طور باشه هر كس كه پارتي داره كاريش نداشته باشيم و فقط مردم عوام رو كه كسي رو ندارند باهاشون برخورد كنيم؟
خوب بفرما برخورد كن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
برادر این رئیس جمهور باشه اشکالی نداره بازداشتش . اگه برادر اون یکی رئیس جمهور بود چی ؟
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
عزیز دل برادر! انصاف خوب چیزیه.مقایسه کن ببین این برادرهای دولت جدید چی دارن و اون برادر خدابیامرز چی داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
آقا فرهاد شما از کجا میدونی من کدوم رئیس جمهور رو میگم ؟!
علی برکت الله.خلایق هرچه لایق
چقدر جای خالی مرحوم خلخالی احساس میشه!
#علی برکت الله
متاسفانه در طول این سالها وضعیت صنعت بهم خورده فکر کنم قصد دارن کارگران را اخراج کنن. وضعیت پالایشگاه نفت کرمانشاه که بعد از پالایشگاه نفت آبادان با سابقه ترین پالایشگاه می باشد یا مثلا در اصفهان تصاحب نیروگاه محمد منتظری توسط تیمی از سارقان حرفه ایی بیت المال یا پلی اکریل اصفهان و بسیاری از صنایع دیگر نشان از یک حرکت ایزایی به سود افراد خاص می باشد
تو رو خدا بداد نیروگاه منتظری اصفهان هم برسید پرسنل هر روز تهدید به اخراج میشن از سوی مدیرعامل مربوطه تابناک جان فقط کمک شرایط بسیار سخت شده یاس و ناامیدی در پرسنل زیاد شده یه فکر کنید ما امنیت نداریم
يا جدا چه خبر ناگواري
اقای عزیز شیر فروش یا دوغ فروش یاماست فروش عیبی ندارد تخصص نیاز نیست مگر این همه کارخانجات فروخته شده تخصص بهره برداری داشتند ...تخصصشان درحد تخریب وبیکاری کارگران بود ودرنهایت هم واردات کالا .خدا خیرت بدهد..همینکه افتتاح شد عیبی ندارد علی برکت الله
هرج و مرج هست، حتما خریدارش به بالا وصل هست، فقط یک سوال چرا تو این مملکت زمین اینقدر گران شده و کار به جایی رسیده که زمین پالایشگاه خود به اندازه یک پالایشگاه ارزش دارد. سوال بعدی اینکه چرا زمین در کشور اینقدر گران شده و هر زمین خالی را باید یک پتروشیمی و پالایشگاه دانست، هر ساختمان بزرگ در تهران قيمتش یک پالایشگاه یا پتروشیمی و بیشتر هست، آخه چرا،؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار