بازدید 2142

قطر برای فرار از میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ بحران آفرینی می کند!

رئیس پلیس دبی می گوید قطر به عمد و برای اینکه راهی برای فرار از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ باز کند، باب نزاع با کشورهای عربی را باز کرده است.
کد خبر: ۷۳۷۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷ 10 October 2017
رئیس پلیس دبی می گوید قطر به عمد و برای اینکه راهی برای فرار از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ باز کند، باب نزاع با کشورهای عربی را باز کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، «دهاهی خلفان» رئیس پلیس دوبی می گوید دوحه نه خواهان میزبانی جام فوتبال ۲۰۲۲ است و نه توانایی انجام چنین کاری را دارد.

وی که از یکشنبه گذشته موج حملات توئیتری علیه قطر را تشدید کرده است، می گوید: اگر جام جهانی در قطر برگزار نشود، بحران هم حل و فصل می شود.

وی در ادامه حملات توئیتری خود مدعی شد دوحه باب نزاع با ۴ کشور عربی (امارات، عربستان، مصر و بحرین) را باز کرده است.

خلفان در توضیح ادعای خود گفت: می گویم قطر به دروغ بحران آفرینی کرده و می گوید تحت تحریم است تا به این ترتیب از شر هزینه گزاف ساخت تسهیلات ورزشی مورد نیاز برای جام جهانی خلاص شود. برای همین است که می گویم قطر آماده نیست و نمی تواند میزبانی از جام را بر عهده بگیرد.

 گفتنی است ربط دادن جام جهانی فوتبال به بحران قطر، می تواند زنگ هشداری برای دوحه تلقی شود. این در حالی است که هفته گذشته نیز گزارشی جنجالی منتشر شد که در آن به نقل از کارشناسان منطقه ای و منابعی که در جریان برگزاری این رویداد ورزشی هستند، توانایی قطر برای میزبانی از آن زیر سوال رفت.

بحران قطر از چند ماه پیش و به بهانه حمایت دوحه از تروریسم آغاز شد و تا کنون تلاش ها برای حل و فصل آن بی نتیجه بوده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار