بازدید 16601
بازار تجاری تازه برای سلبریتی‌ها؛

دستمزد میلیاردی بازیگر مشهور سینما برای تبلیغ ویلاهای شمال

در یک فقره، یکی از سلبریتی‌هایی که اخیراً به تبلیغ مجموعه ویلایی پرداخته، علاوه بر دریافت یک ویلا مطابق با رویه پیشین به عنوان بخشی از دریافتی‌اش، مبلغ کلانی نقدی نیز دریافت کرده که مجموع این رقم به 2.5 میلیارد تومان می‌رسد... مذاکراتی میان مدیر برنامه برخی بازیگران زن مطرح سینمای ایران برای عقد قراردادهای مشابه با برخی مجموعه‌های دیگر انجام شده است؛ مدلی که جذاب‌تر از تبلیغ یک سلبریتی مرد است...
کد خبر: ۷۳۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 10 October 2017
دستمزد میلیاردی بازیگر مشهور سینما برای تبلیغ ویلاهای شمال
پس از رسانه‌ای شدن تکنیک فروش ویلاهای شمال از طریق ساکن کردن سلبریتی‌ها، روش تازه‌ای در پیش گرفته شده و سلبریتی‌ها رسماً با حضور در این مجموعه‌ ویلاها به تبلیغ علنی می‌پردازند. در همین راستا، یکی از سلبریتی‌ها دستمزد میلیاردی بابت تبلیغ اخیر برای یک مجموعه ویلا دریافت کرده و این رقم، از دستمزد این بازیگر در پروژه‌های سینمایی به مراتب بیشتر است.
 
به گزارش «تابناک»؛ چندی پیش «تابناک» افشا کرد که رفت و آمد شماری از سلبریتی‌ها به شمار قابل توجهی از ویلاهای شمال ایران، بر اساس یک سلسله قرارداد تملک مشروط رخ می‌دهد. با توجه به رفت و آمد این چهره‌ها، بازارگرمی صاحب مجموعه ویلا برای فروش سایر ویلاها نتیجه می‌داد و عرضه مجموعه ویلا با استقبال خریداران روبرو می‌شد.
 
برخی ویلاداران قراردادهای تازه‌ای نیز تنظیم کرده بودند که واگذاری قطعی ویلا را مشروط به رفت و آمد مستمر دو تا پنج ساله سلبریتی‌ها کرده بودند و بدین ترتیب مانع از فروش سریع و یک باره ویلاها شده بودند. پس از رسانه‌ای شدن این تکنیک و لو رفتن روش افزایش قیمت مجتمع‌های ویلایی در برخی مناطق شمالی ایران، رویکرد به کلی تغییر یافت و اکنون به شکلی علنی نیز شاهد تبلیغ ویلا هستیم.
 
علاوه بر یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که رسماً در این زمینه وارد عمل شده و دریافتی قابل توجهی داشته، یک چهره سینمایی نیز اقدام به تبلیغ یک مجتمع ویلایی کرده و دستمزد بسیار کلانی دریافت کرده است. با توجه به آنکه در صورت اعلام رسمی چنین دستمزدهایی، ماموران مالیات به سراغ این اشخاص می‌روند، ابعاد این توافق‌های مالی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
 
با این حال یک منبع آگاه به «تابناک» گفت در یک فقره، یکی از سلبریتی‌هایی که اخیراً به تبلیغ مجموعه ویلایی پرداخته، علاوه بر دریافت یک ویلا مطابق با رویه پیشین به عنوان بخشی از دریافتی‌اش، مبلغ کلانی نقدی نیز دریافت کرده که مجموع این رقم به 2.5 میلیارد تومان می‌رسد. 
 
این رقم از دستمزد سالیانه این سلبریتی در طول هر سال برای فعالیت تخصصی و حرفه‌ای اش بیشتر بوده و به همین دلیل برخی دیگر از سلبریتی‌ها نیز به دنبال رایزنی‌ برای همکاری با مجموعه‌های مشابه هستند و در همین راستا مذاکراتی میان مدیر برنامه برخی بازیگران زن مطرح سینمای ایران برای عقد قراردادهای مشابه با برخی مجموعه‌های دیگر انجام شده است؛ مدلی که جذاب‌تر از تبلیغ یک سلبریتی مرد است.
 
بازیگران مطرح زن سینمای ایران معمولاً دستمزدی بین 200 تا 400 میلیون تومان برای پروژه های مختلف دریافت می‌کنند و با توجه به اینکه معمولاً بازیگران مطرح زن در طول سال حداکثر دو یا سه فیلم بازی می‌کنند، چنین قراردادهای میلیاردی می‌تواند تحول جدی در شرایط اقتصادی‌شان رقم بزند. پیش بینی می‌شود با توجه به افزایش مجتمع‌های ویلا در مناطق شمال ایران که بر لوکس سازی تاکید دارند و در راستای ایجاد جذابیت برای چنین مجموعه‌هایی، شاهد استفاده بیشتر از چنین گزینه‌ای برای تبلیغ باشیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۳
شیطون و درس می دن
فی نفسه چنین کاری نه حرام است نه ممنوع و خیلی از هنرپیشه های مطرح جهانی تبیغ برای کالاهای مختلف انجام می دهند اما ایا مالیات بر درامد پچرداخت می کنند؟ چنین کارهایی نباید منجر به فرار مایاتی شوند
بوی گل وسوسن و یاسمن اید .
اگه ویلاها برای بخش خصوصی باشه....چه اشکالی داره؟....
اولا بدون اعلام اسم، خبر منتشر نکنید.
دوما واژه سلبریتی برای بازیگران هالیوود هست نه سینمای نیم بند ایران!
سوما، میتونه! شما هم بودید از این پول هنگفت باد آورده نمیگذشتید!
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۸
سه تا رو گفتی..
چهارمی هم میگفتی..که نادان هم زیاده که برای خرید ویلا دنبال سرنتی پیتی میره...
واژه سلبریتی برای بازیگران هالیوود هست نه سینمای نیم بند ایران!
میتونه !!! همه جای دنیا هم همینه مگه رونالدو و بکام تبلیغ نمیکنن ؟ شما هم دیگه شور همه چیو در آوردین
تا دولتها وضع مالیات دهندگان ومالیاتها را سامان ندهند وحساب وکتاب درآمدها مشخص نشود .روزگار این ممردم ودولت نگران کننده ودزدی وفساد وقاچاق و.... و... سربه فلک خواهد کشید . چرا نمیشینند به وضعیت مالیاتها برسند چیز عجیبی است .وقتی فلان هنرپیشه یکمیلیارد میگیرد و باید تا60 درصد آن خفتش را بگیرند ازش بستانند چه توقعی به بهبود کار وکسب وارتزاق مفید وحلال خواهیم داش؟؟؟شماهم بیجهت سرنا راازسرگشادش باد نکنید ونمک برزخم مردم نپاشید .
تا وقتی بعضی ادمای ... معیار ارزش و خریدشون هنرپیشه و امثالهم باشد، این بساط هم هست دیگه.
اون ادم معروف هم از همین جهل و تازه بدوران رسیدگی و تظاهر و توخالی بودن استفاده یا سوء استفاده می کنه.
نوش جونش.
سال اقتصاد مقاومتي و توليد به اين ميگن ..!!!
سلام،
در صورتی که بازیگر پس از فروش ویلا و ملک از آنجا خارج شود مشکلی نیست.
خواستم مواردی را نظر بدم که دیدم "ناشناس" تاحدی زحمتش را کشیده.
ضمنا برای من جالبه زمانی که واژه سلبریتی را به این قشنگی استفاده کردید و حتی سعی نکردید واژه معادل براش پیدا کنید. بیچاره زبان فارسی
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر