بازدید 5840
۴
خبر

کسر20درصدازقرارداد؛جریمه چاقوکشی کاپیتان تراکتور

کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی مهدی کیانی را به کسر 20% از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده همچنین عارف آغاسی را به کسر 10%‌ از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده محکوم می کند.
کد خبر: ۷۳۸۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹ 14 October 2017
اعضای کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی پس از بررسی اتفاقات رختکن تیم در تمرین روز چهارشنبه با بررسی ابعاد مختلف این ماجرا نسبت به تصمیم گیری و صدور حکم نهایی اقدام نمودند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت تراکتورکلاب، در متن بیانیه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی آمده است: با توجه به اتفاقات ناخوشایند و شوخی های نامناسبی که بعد از تمرین روز چهارشنبه تیم فوتبال تراکتورسازی بین دو تن از بازیکنان تیم روی داده و بر اساس گزارش سرپرست محترم مقرر شد اعضای کمیته انضباطی با بررسی کلیه جوانب موضوع نسبت به تصمیمی گیری در این خصوص اقدام نمایند.

با توجه به بررسی های صورت گرفته و گزارش های دریافتی همچنین اظهارات شاهدان، شوخی های نا به جا بین دو بازیکن در تمرین روز چهارشنبه موجب مصدومیت یکی از بازیکنان تیم گردیده که بر همین اساس کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی مهدی کیانی را به کسر 20% از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده همچنین عارف آغاسی را به کسر 10%‌ از مبلغ قرارداد و توبیخ کتبی در پرونده محکوم می کند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است؛ باشگاه پرطرفدار و محبوب تراکتورسازی همواره در کانون توجه هواداران پرشور و فوتبال دوستان سراسر کشور قرار دارد و شایسته نیست که چنین رفتارهای ناشایست و شوخی های نا به جایی موجب انتشار اخبار، شایعات و ایجاد حواشی متعدد گردیده و به نام و آوازه یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال کشور لطمه وارد کند.

لازم است که بازیکنان با تجربه و با سابقه باشگاه که الگوی اخلاقی و فنی جوانان به شمار می روند با دقت نظر در رفتار و عملکرد خود از جایگاه و اعتبار نام تراکتورسازی در افکار عمومی صیانت کنند.

کسر 20 درصد از قرارداد و توبیخ کتبی برای کاپیتان تراکتورسازی
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ز شوخی بپرهیز ای با خرد ، که شوخی تو را آبرو می برد
کاش شوخی بود
پاسخ ها
مهران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۳
شما غصه نخور، به قلیون کشها کاری ندارن
الان باز هم میخوان این تیم محبوب رو دوباره به حاشیه بکشن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر