بازدید 6248

اظهارات سرداران سپاه پس از نطق وقیحانه ترامپ

کد خبر: ۷۳۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰ 15 October 2017
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عزیزتر و پرتوان‌تر از هر زمان دیگر رویاهای کثیف سردمداران آمریکا را یکی پس از دیگری آشفته می‌کند و در ادامه این راه حرف‌های ناگفته فراوانی هست که در وقت خود جلوه‌های بیرونی آن را دولت ترامپ مشاهده خواهد کرد.

به گزارش میزان، پس از انتشار راهبرد خصمانه آمریکا علیه «برجام»، «ایران» و «سپاه پاسداران» و در شرایطی که حدود نیم ساعت به آغاز نطق ترامپ در جمعه شب (21 مهر) باقی مانده بود، رسانه‌ها خبر دادند که «خزانه‌داری آمریکا چهار سازمان از جمله یک شرکت چینی را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحریم کرده است». علاوه بر این اقدام خصمانه، رئیس‌جمهور یاوه‌سرای آمریکا نیز با مخاطب قرار دادن سپاه، از اعمال تحریم‌های گسترده علیه این نهاد انقلابی کشورمان خبر داد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح/ سپاه رویاهای کثیف سران آمریکا را آشفته می‌کند
 
سردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» طی سخنانی در پاسخ به اظهارات وقیحانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: از زبان نیروهای مسلح و آحاد مردم بصیر ایران اسلامی به دولت فاسد و شرور آمریکا می‌گوییم که ارتقاء توان دفاعی کشور برای مقابله با رژیم فاسد آمریکا مسیر توسعه بی‌وقفه خود را با انگیزه‌تر و مصمم‌تر از گذشته ادامه خواهند داد و نیز لحظه‌ای در دفاع از مظلومان در جای جای جغرافیای جهان ولو در ایالات متحده آمریکا و به خصوص مردم مظلوم منطقه غرب آسیا دریغ نخواهیم کرد.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز عزیزتر و پرتوان‌تر از هر زمان دیگر رویاهای کثیف سردمداران آمریکا را یکی پس از دیگری آشفته می‌کند و در ادامه این راه حرف‌های ناگفته فراوانی هست که در وقت خود جلوه‌های بیرونی آن را دولت ترامپ مشاهده خواهد کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله/ فعالیت‌های سپاه به هیچ‌ عنوان کم نخواهد شد
 
سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به سخنان گستاخانه شب گذشته رئیس جمهور آمریکا، اظهار کرد: مطمئنا اینگونه نخواهد بود که «یک نفر در آن سوی دنیا که دوست دارد او را دیوانه بخوانند» و البته به نظر ما هم غیر از این نیست، بیاید و برای سپاه ما تصمیم بگیرد.

وی با بیان اینکه سپاه یک نهاد رسمی و با سابقه‌ای 40 ساله در نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: سوابق سپاه کاملا روشن است و نکته پنهانی در آن وجود ندارد. فرماندهی سپاه با مقام معظم رهبری است و ما تنها تابع تصمیمات ایشان هستیم. ضمن اینکه قانون نیز چهارچوب فعالیت‌های سپاه را مشخص کرده و سپاه بر اساس همین چهارچوب‌ها اقدامات خود را دنبال می‌کند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه همچنین با بیان اینکه «حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی» و «کمک به مظلومین جهان بر اساس سیاست‌های داخلی اتخاذ شده» دو وظیفه اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا درباره سپاه و همچنین قرار گرفتن سپاه ذیل فرمان اجرایی 13224 توسط وزارت خزانه داری آمریکا، به هیچ عنوان از کارها و فعالیت‌های سپاه کم نخواهد کرد.

وی با اشاره به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور کشورمان تاکید کرد: باید با وحدت کار را به پیش ببریم تا دشمنان احساس نکنند می‌توانند بین نهادهای انقلابی شکاف ایجاد کنند و آن شکاف را مورد سوءاستفاده قرار دهند.

معاون سیاسی سپاه/ ترامپ با شخصیت کاباره‌ای در دنیای سیاست شهرتی به هم زده است
 
سردار رسول سنایی راد درخصوص سخنان دونالد ترامپ علیه ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران و همچنین اتهاماتی که رئیس جمهور امریکا به جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران وارد کرده است، اظهار داشت: واقعیت این است آقای ترامپ با ادبیات گانگستری و شخصیت کاباره ای در دنیای سیاست شهرتی به هم زده و سخنرانی اخیر او نیز بی بهره از شخصیت و ادبیات او نیست.

وی ادامه داد: ادعاها و اتهامات واهی رئیس جمهور امریکا علیه جمهوری اسلامی نشان می دهد ترامپ امروز با وضعیتی مواجه است که بایستی برای پوشش دادن به انواع ناکامی هایش و محقق نشدن وعده ها و شعارهایی که در حوزه داخلی و همچنین مطالبی که در مورد مکزیک و کره شمالی مطرح کرد در افکار عمومی دشمنی را خلق کند .

سردار سنایی راد با اشاره به عملکرد ضعیف ترامپ در چند ماه ریاست جمهوری اش اظهار داشت: ترامپ با مطرح کردن این سخنان به دنبال فرافکنی و سرپوش گذاشتن بر شکست های متعددی است که در داخل امریکا و سطح بین الملل با آن روبرو بوده است. سیاست جنگ نیابتی و استفاده از تروریست در سطح منطقه با شکست روبرو شده و وعده هایی که به متحدان منطقه ایش داده محقق نشده است. همه اینها شرایطی را به وجود آورده که آقای ترامپ چنین سخنرانی را انجام دهد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: سخنان ترامپ و بیانیه کاخ سفید که بلافاصله بعد از آن صادر شد، نشان می دهد که این مطالب برآمده از یک اشتباه راهبردی و فهم نادرست سران ایالات متحده امریکا است. امریکایی ها شناخت درستی از ملت ایران و نظام مردم سالاری دینی ندارند و تصور می کنند مدل هایی که در عراق و لیبی دنبال کردند را می توانند در ایران نیز پیاده کنند.

سردار سنایی راد با بیان اینکه اشتباهات راهبردی ترامپ و تیم سیاسی اش یک فرصت استثنایی برای ملت و دولت ایران به وجود آورده است، گفت: ادبیات آقای ترامپ ماهیت سردمداران کاخ سفید را برای ملت ایران و جهانیان شفاف کرد. پیامد اشتباه استراتژیک رئیس جمهور امریکا و تیم همراهش به نفع مردم ایران است و ماهیت امریکا و عدم پایبندی آنها به هر گونه تعهد و معاهده بین المللی را برای ما و جهانیان آشکار ساخت.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از پیام هایی که سخنان ترامپ برای جمهوری اسلامی ایران داشت این بود که جمهوری اسلامی باید بیش از پیش به تولید قدرت ملی و توان بازدارندگی توجه کنند تا بتواند در مقابل قلدری های استکبار جهانی ایستادگی کند. هر کشوری که فاقد قدرت دفاعی باشد می تواند مورد طمع و توهین سران امریکا قرار گیرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران با بیان اینکه تصور امریکایی ها از تن دادن ایران به مذاکرات و توافق هسته ای از روی ضعف بوده است، خاطرنشان کرد: آنها خیال می کنند که تهدید می تواند در برخورد با ایران تاثیرگذار باشد اما این برداشت آنها بسیار اشتباه بوده و تهدید جمهوری اسلامی ایران و سخنان ترامپ موجب وحدت و یکپارچگی بیش از پیش ملت ایران شده است.

سردار سنایی راد درخصوص سخنان ترامپ بر علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: سخنان ترامپ با واکنش همه مسئولان نظام اسلامی فارغ از هر جناح و جریانی مواجه شد. این حمایت ها از سپاه و مخالفت با سخنان ترامپ در سطح جامعه و در فضای مجازی نیز به همین شکل است و نشان داد که سپاه حامی مردمی دارد. اشتباه راهبردی سران ایالات متحده عمق مردمی نظام اسلامی را بیش از پیش کرد.

وی افزود: اقدامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح منطقه و در مقابله با تروریست ها استراتژی ها و راهبردهای ایالات متحده را با شکست مواجه کرده و به همین دلیل است که آنها سپاه را هدف هجمه های خود قرار دادند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران آنطور که دفاع پرس آورده است، در پایان تاکید کرد: شرایط امروز منطقه و جهان و سیاست های خصمانه سردمداران امریکا نشان داد که باید بیش از پیش قدرت دفاعی و توان بازدارندگی کشور را تقویت کنیم و این فرصتی است که امریکایی ها و اشتباهات محاسباتی آنها به ما داده است.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح/ حفر قبور متجاوزین احتمالی
 
پس از حمایت نتانیاهو از سخنان دیشب رئیس جمهور آمریکا و با توجه به جمله او که گفته بود «سخنان ترامپ خیلی مهم بود و احتمالا منجر به جنگ شود»، سردار سیدمحمد باقرزاده با انتشار یک تصویر در صفحه اینستاگرام خود، سخنان نتانیاهو را اینگونه پاسخ داد: «سالهاست که قبور متجاوزین احتمالی را حفر کردیم و منتظر هستیم...»

در تصویری که فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح آن را منتشر کرده است، تابلویی دو زبانه در یک بیابان دیده می‌شود که بر روی آن نوشته شده است: «بسم الله القاسم الجبارین؛ بخشی از قبور پیش‌بینی شده جهت متجاوزین احتمالی، بر مبنای تهدید زمین‌پایه (تجاوز زمینی)»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر