بازدید 3662

مجلس برای مقابله با تحریم سپاه برنامه دارد

کد خبر: ۷۳۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷ 15 October 2017
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس گفت: سپاه پاسداران از چنان توانمندی و ظرفیتی برخوردار است که با تحریم‌های آمریکا تضعیف و محدود نمی‌شود.

به گزارش تسنیم، محمد‌جواد جمالی عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مجوز ترامپ به خزانه‌داری آمریکا مبنی بر تحریم سپاه پاسداران، اظهار داشت: سپاه پاسداران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تحریم بوده لذا مجوز رئیس جمهور آمریکا بیشتر یک لفاظی برای خوش رقصی در مقابل رژیم مرتجع سعودی و صهیونیست‌ها است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران هیچ وابستگی و خرید تسلیحاتی از آمریکا ندارد، افزود: تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا هیچ اثری در قدرت و توانمندی این نیروی نظامی ندارد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس، ادامه داد: سپاه پاسداران از چنان توانمندی و ظرفیتی برخوردار است که با تحریم‌های آمریکا تضعیف و محدود نمی‌شود.

جمالی با اشاره به ادعای مسئولان آمریکایی مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی، تصریح کرد: امروز نقش آمریکا در تشکیل و حمایت از گروه‌های تروریستی بر همگان آشکار است.

نماینده مردم فسا در مجلس، با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران در مبارزه با تروریست پرچم‌دار بوده است، گفت: اگر آمریکا سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد ما نیز برای مقابله با این اقدام برنامه‌هایی داریم که به موقع اجرایی می‌کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: قطعا در جلسات کمیسیون امنیت‌ملی بحث تحریم و قرار دادن سپاه پاسدران در لیست گروه‌های تروریستی را با حضور مسئولان ذیربط بررسی کرده و تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل