بازدید 3218

کاهش اختیارات شهردار در تناقض با مدیریت شهری کارآمد

عضو مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از ورود زودهنگام شورای شهر تهران به بخش‌های مختلف حوزه شهری گفت: شورای شهر قطعا مسیر درستی را انتخاب نکرده است.
کد خبر: ۷۳۸۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ 15 October 2017
علیرضا رحیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در ارزیابی عملکرد شورای شهر تهران افزود: اگر این شورا در نگاهی بلند مدت به وضعیت مدیریت شهرداری به صورت منفعل عمل نکند، می‌تواند توفیق بیشتری کسب کند، ولی اینکه بخواهد در همان گام اول فعالیتهایش، با کاهش اختیارات شهردار وارد عمل شود، قطعا مسیر درستی را انتخاب نکرده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بی‌تردید وقتی شهردار در حوزه شهری از آزادی عمل برخوردار نباشد، نمی‌تواند پاسخگوی مطالبات عمومی باشد، بنابراین به همان نسبت که مسئولیت‌های وی تعیین شده، باید اختیاراتش نیز با وظایفش یک توازن معقولی داشته باشد، در این صورت می‌توان انتظار داشت، که شورای شهر در انجام وظایف نظارتی که دارد، کارآمدتر ظاهر شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم در واکنش نسبت به اظهارات اعضای شورای شهر نسبت به عملکرد شوراهای معماری تاکید کرد: شوراهای معماری به این دلیل که در سطح مناطق تشکیل شده، از آزادی عمل بیشتری برخوردار بودند، اما رسیدگی به این موضوع هم برعهده شهردار است، که انسجام بیشتری میان این شوراها ایجاد کند.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران یادآورشد: شورای شهر تهران ورود زودهنگامی به بخش‌های مختلف حوزه شهری داشته است، و این در حالی است که حداقل شش ماه زمان لازم است، تا بتواند عملکرد بخش‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار دهد، و در آن شرایط است که، می‌تواند نقدی سازنده داشته باشد
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل