بازدید 2405
۱

آزمون ۶۴۸دقیقه بدون گل در لیگ روسیه

آخرین باری که مهاجم ایرانی گلزنی کرد به ماه می ۲۰۱۷ در بازی روستوف مقابل آنژی برمی‌گردد. سردار آزمون از ابتدای فصل از روستوف به روبین کازان برگشت ولی با گذشت سیزده هفته از لیگ هنوز موفق به گلزنی نشده است.
کد خبر: ۷۳۹۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 16 October 2017
سایت گازتا روسیه به عدم موفقیت مهاجم ملی‌پوش ایران برای گلزنی در لیگ روسیه طی فصل جدید پرداخت.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد ار نیمکت نشینی مداومی که قربان بردیف برای سردار در کازان درنظر گرفت، این گلزن تمام عیار ایرانی ها که دروازه تیم ملی روسیه را نیز باز کرد، حالا دچار افت شدید شده است.

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ روسیه روز گذشته روبین کازان که سردار آزمون، مهاجم ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد به مصاف تیمش سابق مهاجم ایرانی خود ،روستوف رفت. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود کازان میزبان خاتمه یافت که امویلا در دقیقه 64گلزنی کرد.

سردار از ابتدا روی نیمکت حضور داشت و در دقیقه 61 به میدان بازی آمد. در این راستا سایت گازتا روسیه در گزارشی به گل نزدن آزمون تا هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه پرداخت و این طور نوشت: مهاجم ایرانی روبین کازان هنوز با تیم جدیدش پایش به گلزنی باز نشده است و اکنون ۶۴۸ دقیقه شد که سردار گل نزده است. آخرین باری که مهاجم ایرانی گلزنی کرد به ماه می ۲۰۱۷ در بازی روستوف مقابل آنژی  برمی‌گردد. سردار آزمون از ابتدای فصل از روستوف به روبین کازان برگشت ولی با گذشت سیزده هفته از لیگ هنوز موفق به گلزنی نشده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسود دمی نیاسود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان