بازدید 10471
خبر

پخش زنده دربی۸۵ از تلویزیون معلق شد

عدم توافق دوباره فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ با صدا و سیما در مورد حق پخش باعث شد تا مهدی تاج به این نتیجه برسد که جلوی پخش بازی‌های بازی‌های هفته یازدهم و حتی دربی پایتخت را بگیرد.
کد خبر: ۷۴۱۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵ 23 October 2017
در صورتی که مسئولان صدا و سیما و فدراسیون فوتبال برای بحث حق پخش تلویزیونی به نتیجه‌ای نرسند این احتمال وجود دارد که دربی۸۵ از تلویزیون پخش نشود.

 به گزارش تابناک ورزشی، امروز جلسه مهمی با حضور محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال و نمایندگان صدا و سیما برگزار شد تا در خصوص بحث حق پخش مسابقات فوتبال بحث و بررسی صورت گیرد.

در این جلسه نمایندگان صداوسیما عنوان کردند که مسئولان ورزش و فوتبال برای گرفتن حق پخش و رسیدن به نتیجه باید با شرکتی به نام توسکا که پیمانکار همکار با صداوسیماست وارد مذاکره شوند اما مسئولان فوتبالی کشورمان هم عنوان کردند که در صورت چنین موضوعی مسئولان صداوسیما هم باید با یک شرکت پیمانکار با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال همکاری می‌کند در این خصوص جلسه برگزار کنند.

در این جلسه عنوان شد در صورتی که توافقی بر سر پرداخت حق پخش تلویزیونی به دست نیاید این احتمال جدی وجود دارد که دربی ۸۵ که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود از تلویزیون ایران پخش نشود. عدم توافق دوباره فدارسیون فوتبال و سازمان لیگ با صدا و سیما در مورد حق پخش باعث شد تا مهدی تاج به این نتیجه برسد که جلوی پخش بازی‌های بازی‌های هفته یازدهم و حتی دربی پایتخت را بگیرد.

قرار است تاج فردا با ارسال نامه‌ای به ورزشگاه‌های محل بازی‌های این هفته لیگ برتر دستور دهد تا از ورود دوربین‌های تلویزیونی جلوگیری کنند. با شرایط موجود و در صورت عدم توافق بین طرفین پخش این هفته بازی‌های لیگ از جمله دیدار حساس پرسپولیس و استقلال که ساعت ۱۶:۴۵ روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

پخش زنده دربی۸۵ از تلویزیون معلق شد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
همه اینا مسخره بازی و جنگ زرگریه. اگه دربی از تی وی پخش نشد من اسمم رو میذارم غضنفر!
صدا و سیما ثانیه ای چند ده میلیون بابت تبلیغات قبل و بین دو نیمه بازی میگیره ولی هیچی به این دوباشگاه نمیده چرا؟؟؟؟؟
بشنو ولی باور نکن
مگه ممکنه فدراسیون دولتی و باشگاه های دولتی با صدا و سیمای دولتی مقابله کنند
با یک دستور از بالا همه این حرفا میشه کشک
پخش میشود
جنگ زرگری
جهنم
سلام.درصورت عدم پخش فوتبال از صدا و سیما فوتبال ضربه خواهد خورد و نه صدا و سیما. قطعا ضرر فوتبال و فوتبالی ها خیلی بیشتر خواهد بود.
من موافقم پخش مستثیم انجام نشه تا ببینم صدا و سیما به غیر از این کار به چه دردی میخوره؟ مگه میشه میلیاردها تومان از پخش آگهی تبلیغاتی به جیب بزنه و حق فوتبال و ورزش رو نده. به خدا این تلویزیون توی جام جهانی 2018 پدر ما رو در میاره با چیپس و پفک و قاقالی لی
دوباره درربي و بازارگرمي اينا شروع شد
به عنوان طرفدار دو آتبشه راضی هستم مسابقات پخش نشه
بیچاره تیم های لیگ برتری، این همه مشکلات مالی دارند بعد صدا و سیما بدون هیچگونه زحمتی و با اون کیفیت پایین پخش مسابقات می خواد پول میلیاردی به جیبش بزنه
تازه در پخش مستقیم در برنامه نود و چنیدین چند برنامه مربوط به این مسابقات پول های کلانی می دهند
ببینید با این همه سریال های بی کیفیت میشه اینقدر جذب تلویزون شوند لطفا انصاف را رعایت کنید
فدراسیون لطفا در مقابل زورگویی ها محکم وایسید
عمرا
بابا تخته کنید در این نون دونی بعضی ها رو
بهتر که پخش نمیشه. من حالم به هم میخوره وقتی دو تا قلیانی را بشینم ببینم.
صدا و سیما با این تبلبغات مزخرفش که کلی هم ازش درآمد کسب کرده دیگه بیش از حد حال به هم زن شده و شورشو دراورده در ضمن جرات نداره دربی رو پخش نکنه.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار