بازدید 3163
سوژه

رای علمی کمیته اخلاق به قلیان/سیگار ضررکمتر،محرومیت کمتر!

می توان گفت کمیته اخلاق به دلیل اینکه به بازیکن ضرر نرسد او را جریمه می کند و از آن جا که ضرر سیگار از قلیان کمتر است پس محرومیت کمتری را هم شامل می شود.
کد خبر: ۷۴۱۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳ 24 October 2017
گویا کمیته اخلاق در پرونده محرومیت استعمال کنندگان قلیان ضرر به بازبکن را در اولویت قرارداده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از اعلام محرومیت بازیکنان پرسپولیس و استقلال به دلیل استعمال قلیان در اماکن عمومی این پرونده با واکنش های متفاوتی روبرو شد که این بار خود کمیته اخلاق دلیل اصلی اهمیت این پرونده را اعلام کرد. مرتضی تورک، رئیس کمیته اخلاق در خصوص این پرونده بیان کرد: .بارها از طریق مراجع پزشکی و به صورت علمی اعلام شده که یک قلیان برابر با 200 نخ سیگار است. چطور می شود ورزشکاری که در سطح لیگ برتر بازی می کند، دست به چینین رفتاری بزند؟بر همین اساس کمیته اخلاق از ابزار برخورد یعنی همان دستور موقت استفاده کرد.
بر اساس مستندانی که در پرونده غفوری و مسلمان وجود دارد، دستور موقتی صادر شده و در جلسه رسیدگی به پرونده این دو بازیکن را برگزار خواهیم کرد. این دوبازیکن به همراه نماینده و یا وکیل خود در جلسه کمیته اخلاق حضور خواهند داشت  تا مستندات خود را ارائه کنند و در اسرع وقت رای این پرونده صادر خواهد شد. هدف ما محروم کردن هیچ بازیکنی در حوزه فوتبال به نا حق نیست . ضمن اینکه غفوری و مسلمان فردا اگر مستندات مناسبی ارائه کنند، ممکن است حکم دستور موقتشان لغو شود.

روزنامه گل نوشته که براساس مصاحبه تورک می توان گفت کمیته اخلاق به دلیل اینکه به بازیکن ضرر نرسد او را جریمه می کند و از آن جا که ضرر سیگار از قلیان کمتر است پس محرومیت کمتری را هم شامل می شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل