بازدید 6355

واکنش ربیع‌خواه به طعنه های فردوسی پور

در زمین هم همان کاری را می‌کنم که مربی از من می‌خواهد. من بلد نیستم کار اضافه در زمین انجام دهم و سبک من اینطور است. گناه من چیست؟ این اصلا خوب نیست که در یک تریبون عمومی صحبت‌هایی انجام شود تا نظر مردم عوض شود
کد خبر: ۷۴۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸ 29 October 2017
بازیکن محبوب سرمربی پرسپولیس که از سوی هواداران به پسر برانکو شهرت یافته، به متلک های گزارشگر تلویزیون واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، محسن ربیع‌خواه در خصوص انتقادهایی که اخیرا از او در فضای مجازی و حتی تلویزیونی شدت گرفته،‌صحبت‌هایی کرد.

این روزها انتقادهای زیادی نسبت به بازی تو می‌شود و خیلی‌ها می‌گویند تو سوگلی برانکو هستی.
ببینید هر بازیکنی منتقدان خاص خودش را دارد. نمی‌خواهم مقایسه کنم اما رونالدو و مسی هم منتقد دارند و بازیکنی بدون منتقد در دنیا وجود ندارد. نمی‌دانم چه شرایطی پیش آمده که یکسری این همه انتقاد می‌کنند. مطمئنا اگر انتقادها به جا و درست باشد به دیده منت آن را می‌پذیرم و تلاش می‌کنم تا نقطه ضعفم برطرف شود اما به انتقادهای بی‌جا اهمیتی نمی‌دهم. هواداران پرسپولیس محبت خود را به من ثابت کردند و همیشه پشتیبان من بودند. من کمال تشکر را از آنها دارم و از آنها می‌خواهم گول یکسری که مغرضانه حرف می‌زنند را نخورند. 

فکر می‌کنی چه مسائلی پشت پرده وجود دارد که این همه انتقاد از تو و نحوه بازی‌ات صورت می‌گیرد؟
نمی‌دانم پشت پرده چیست و علاقه‌ای هم ندارم بدانم. من در تمرینات به بهترین شکل تمرین می‌کنم تا مربی از من راضی باشد. در زمین هم همان کاری را می‌کنم که مربی از من می‌خواهد. من بلد نیستم کار اضافه در زمین انجام دهم و سبک من اینطور است. گناه من چیست؟ من ساده فوتبال بازی می‌کنم و چیزی که مربی می‌خواهد را انجام می‌دهم. دنبال این هم نیستم که خودم را با حرکات اضافه و خارق‌العاده نشان دهم و هر کاری انجام می‌دهم برای موفقیت پرسپولیس است.

البته عادل فردوسی‌پور در گزارش دربی 85 هم انتقادهای زیادی علیه تو مطرح کرده بود.
بعد از بازی شنیدم گزارشگر بازی چه صحبت‌هایی انجام داده اما من فقط یک حرف می‌زنم و آن اینکه نه تنها برانکو بلکه هر مربی دیگری زمانی که بازیکنی خوب نباشد و تفکرات او را در زمین انجام ندهد او را در زمین نمی‌گذارد. مربی بازیکنی می‌خواهد که تفکراتش را در زمین پیاده کند. من هم از این موضوع مستثنی نیستم. همیشه سعی کردم هر چه برانکو می‌خواهد در زمین انجام دهم و در این بین هر کسی نظری دارد برای خودش است. اما این اصلا خوب نیست که در یک تریبون عمومی صحبت‌هایی انجام شود تا نظر مردم عوض شود و به نظرم این مسائل جالب نیست. مردم ما عاقل هستند و بهترین قاضی خود مردمند. من خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم و علاقه‌ای ندارم در این باره حرف بزنم چرا که نمی‌خواهم با این حرف‌ها وارد حاشیه شوم. 

عده‌ای از موافقانت هم معتقدند که اگر از نظر ظاهری طور دیگری بودی این همه انتقاد به تو نمی‌شد!
مگر فوتبال بازی کردن به رنگ چشم و رنگ مو است؟ عملکرد یک فوتبالیست، فوتبال بازی کردنش است نه رنگ کردن مو و کارهای دیگر. شما به عنوان یک فوتبالیست باید برای تیم‌تان مؤثر باشید. اگر به رنگ مو و رنگ چشم بود که بازیگران هالیوودی مثل براد پیت، تام کروز و ... بهترین فوتبالیست‌های دنیا بودند.

سه‌شنبه باید به مصاف سایپا بروید. این بازی را چطور می‌بینی؟
سایپا همیشه تیم خوب و باشخصیتی است که قدرتش را جلوی استقلال و پرسپولیس به خوبی نشان داده است. آنها با علی دایی که سرمربی خوب و با دانشی است، قوی‌تر هم هستند و تا اینجا هم نتایج خوبی گرفتند. به نظر من تیم سایپای امسال یکی از بهترین تیم‌های چند سال اخیر این باشگاه است و مقابل ما با همه قوا به زمین می‌آید. از طرفی ما هم برای اینکه بتوانیم راه‌مان را ادامه دهیم نیاز مبرمی به این 3 امتیاز داریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل