بازدید 3148
۲
در نیم فصل بازیکن می خرم و تیم را جزو سه رتبه اول تحویل می دهم

قلعه‌نویی:مالکیت60به30بسود ذوب آهن بود!

کد خبر: ۷۴۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸ 31 October 2017
سرمربی ذوب‌آهن گفت: مساوی نتیجه خوبی برای هیچ کدام از تیم‌ها نبود اما تراکتورسازی برای مساوی به زمین آمده بود.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی پس از تساوی بدون گل ذوب‌آهن مقابل تراکتورسازی، گفت: طبق آماری که تلویزیون داده مالکیت توپ 65 به 35 در اختیار ما بود و 9 فرصت داشتیم، اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. روز خوب دروازه‌بان و کلاً ساختار دفاعی تراکتورسازی بود، اما بازی برای من لذت نداشت. 60 به 30 مالکیت را در اختیار داشتیم و 9 فرصت ایجاد کردیم، ولی در مجموع بازی کیفیت لازم را نداشت.

 قلعه‌نویی درباره وضعیت آب‌وهوایی ورزشگاه یادگار امام (ره)، گفت: تراکتورسازی موقعیت آنچنانی نداشت. وقتی باد آن هم به این شدت است، بازی کیفیت لازم را ندارد. کاش سرد بود، باران و برف می‌آمد، اما باد نبود. وقتی وضعیت جوی به این شکل است، تیم ضعیف و قوی فرق ندارد، چون بازی می‌رود روی حوادث.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که «آیا از این یک امتیازی که مقابل تراکتورسازی در تبریز گرفتید راضی هستید یا خیر؟،»تصریح کرد: من راضی نیستیم، چون این یک امتیاز به درد هیچ‌کدام از تیم‌ها نخورد. شاید نظم دفاعی آنها طوری بود که اولین هدف‌شان را روی گل نخوردن گذاشته بودند، اما ما توپ و میدان و فرصت‌های زیادی داشتیم. در این مواقع که تیم حریف دنبال یک امتیاز است، شما باید از 9 فرصتی که داشتیم، یکی دو تا را استفاده کنید.این بازی خارج از خانه بود و نتیجه راضی‌کننده‌ای برای ذوب‌آهن به حساب می‌آید. دیروز هم گفتم که من هیچ وقت فوتبال تدافعی بازی نمی‌کنم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن عنوان کرد: در نیمه دوم، ما یک هافبک بیرون آوردیم که از جناحین هجومی‌تر بازی کنیم و موفق هم شدیم. ایمان موسوی را هم در ادامه اضافه کردیم، چون دنبال سه امتیاز بودیم، اما حتما، حتما و حتماً در نیم‌فصل تغییراتی انجام می‌دهیم. مطمئنا در پایان فصل جزو سه تیم اول خواهیم بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
شوما یادت باشه ، عمرا بتونی با مالکیت 60 به 30 ، بازی را برنده بشی!
ایول ، امیر کامپیوتر
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل