بازدید 3383

بخشش طلب قراردادپرسپولیسی ها؛ مانوررسانه ای یاواقعیت؟

کد خبر: ۷۴۳۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵ 01 November 2017
با توجه به مشکلاتی که پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارد و باید بدهی‌های خود را در این زمینه صاف کند، موج جالب توجهی از بخشش قراردادها در این باشگاه راه افتاده است اما مشخص نیست افرادی که چنین حرفهایی را رسانه ای می کنند از اساس ادعای طلب شان درست باشد یا اینکه مدرک لازم برای محق بودن را داشته باشند.

به گزارش تابناک ورزشی، گرچه دولت اعلام کرده بدهی های باشگاه های قرمز و آبی را پرداخت و تسویه می کند، با توجه به ضرب الاجل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور تیم‌ها در لیگ قهرمانان و لزوم پرداخت بدهی‌ها، باشگاه‌های ایرانی در ردیف اول این مشکل قرار دارند. در این رابطه برخی بازیکنان که از پرسپولیس در گذشته مطالباتی داشته‌اند با بخشش آن کمک بزرگی به این تیم کردند تا آنها با دردسری در این رابطه مواجه نشوند.

بعد از امیرحسین اصلانیان و حامد کاویانپور، این بار میثم بائو نیز مطالبات خود را به باشگاه پرسپولیس بخشید تا آنها بخشی از مشکلات خود را در این رابطه برطرف کنند. طبق رایزنی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌ها کمتر از یک هفته دیگر برای دریافت مجوز حرفه‌ای خود که مستلزم عدم بدهی است، اقدام خواهند کرد و باید دید در این رابطه پرسپولیس در نهایت موفق خواهد شد با طلبکاران خود به صلح دست یابد یا خیر.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان