بازدید 4218

پارس جم به صدرنشيني پرسپوليس امان نداد

پارس جنوبی که در حضور تماشاگران پر شورش به دنبال بازگشت به صدر جدول بود با فشار بیشتر در زمین حریف باز هم روی یک سانتر گلزنی کرد تا بار دیگر بالاتر از پرسپولیس برانکو البته با یک بازی بیشتر بایستد.
کد خبر: ۷۴۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۹ 02 November 2017
شاگردان تارتار در ادامه نمایش درخشان این فصل به پیروزی پُرگل مقابل سپیدرود رشت رسیدند.پارس جنوبی جم با این پیروزی 25 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به پرسپولیس که 23 امتیازی است، دوباره به صدر جدول لیگ برتر بازگشت.

به گزارش تابناك ورزشي، پارس جنوبی که هفته قبل به روند سه تساوی پیاپی پایان داد و ذوب‌آهن را در اصفهان شکست داد امروز هم موفق شد با نمایش هجومی و حفظ نتیجه 3 بر یک به دومین برد متوالی دست پیدا کند تا باز هم اجازه صدرنشینی به پرسپولیس ندهد و دوباره رده اول را از آن خود کند؛ دو ضربه سر دقیق از اومانیا و علیاری و فرصت طلبی نانگ، پارس جنوبی را به سه گل رساند و تک گل حسین ابراهیمی نیز نتوانست از شکست سپیدرود جلوگیری کند.

پارس جم به صدرنشيني پرسپوليس امان نداد

پارس جنوبی جم: محسن فروزان، حامد نورمحمدی، مایکل اومانیا، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، حسین پورامینی، میثم نقی‌زاده، مهدی زبیدی، مجید علیاری(86- مجتبی لطفی)، امیرارسلان مطهری(41- ابراهیم صالحی) و آلویس نانگ(63- احسان تاییدی).
سرمربی: مهدی تارتار

سپیدرود رشت: سید محمد حسینی، حمید ملکی، سید هادی موسوی، امید سام‌کن(37- سید صالح آهی)، محمدرضا الماس‌خاله(50- میرهادی میرجوان)، میثم تهی‌دست(65 - میعاد یزدانی)، میثم فردوسی، توحید غلامی، میلاد قربان‌زاده، حسین ابراهیمی و پویا نزهتی.
سرمربی: علی نظرمحمدی

آرایش هجومی شاگردان تارتار از همان دقایق ابتدایی شکل گرفت و آنها با گذشت کمتر از 6 دقیقه صاحب یک ضربه آزاد شدند که با ارسال زبیدی و ضربه سر اومانیا خیلی زود از سپیدرود پیش افتادند و بعد از آن هم بازی را در دست گرفتند اما در ادامه شاگردان نظرمحمدی روی یک ضد حمله سریع با شوت ابراهیمی به گل تساوی دست یافتند؛ پارس جنوبی که در حضور تماشاگران پر شورش به دنبال بازگشت به صدر جدول بود با فشار بیشتر در زمین حریف باز هم روی یک سانتر گلزنی کرد و این بار ارسال محمدی‌مهر و ضربه سر تماشایی علیاری بود که آنها را به گل دوم رساند؛ پس از این گل سپیدرود روی یک کرنر و یک سانتر شانس خود را برای گلزنی امتحان کردند که راه به جایی نبرد و حملات جمی‌ها نیز بی‌ثمر بود تا نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان تارتار خاتمه پیدا کند.

شرح گل
پارس جنوبی 1 - سپیدرود 0 (دقیقه 6: مایکل اومانیا): زبیدی ضربه آزاد سمت چپ زمین را به محوطه جریمه سپیدرود ارسال کرد که اومانیا، مدافع پارس جنوبی موفق شد با ضربه سر گل اول این مسابقه را به ثمر رساند.

پارس جنوبی 1 - سپیدرود 1 (دقیقه 20: حسین ابراهیمی): نورمحمدی با ضربه سر دفع ناقصی روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین داشت تا ابراهیمی با شوت سر ضرب و روی پا دروازه فروزان را باز کند.

پارس جنوبی 2 - سپیدرود 1 (دقیقه 32: مجید علیاری): ارسال دقیق محمدی‌مهر از میانه زمین را علیاری با ضربه سر چرخشی و تماشایی زد که توپ بعد از برخورد به زیر طاق دروازه تبدیل به گل دوم پارس جنوبی شد.

پارس جنوبی 3 - سپیدرود 1 (دقیقه 53: آلویس نانگ): پرتاب اوت علیاری را حسینی، دروازه‌بان سپیدرود دفع ناقصی داشت تا نانگ به راحتی گل سوم پارس جنوبی را به ثمر رساند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل