بازدید 3794
۱
کسی که می خواست داوررابزند،فقط بیخ شد

خلیل‌زاده:حکم محرومیتم خنده داراست

کد خبر: ۷۴۴۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 05 November 2017
مدافع تیم پرسپولیس نسبت به محرومیتش به خاطر اتفاقات دربی واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، شجاع خلیل‌زاده در خصوص محرومیت یک جلسه‌ای‌اش توسط کمیته انضباطی به دلیل اتفاقات دربی 85 گفت: واقعا از شنیدن خبر محرومیتم خنده‌ام گرفت. داریوش شجاعیان در آن صحنه من را هل داد و من هم مثل خود او این بازیکن را هل دادم اما او که من را هل داد محروم نشد و من که پاسخ حرکت او را دادم، محروم شدم! من نمی‌دانم که مسئولان کمیته انضباطی چطور و با چه استدلالی اینطور رای می‌دهند.

وی ادامه داد: واقعا دلیل محرومیتم را نمی‌دانم و از زمانی که این خبر را شنیدم، فقط می‌خندم. آنها می‌خواستند یک بازیکن استقلال را محروم کنند و برای اینکه کسی را ناراحت نکنند، من را هم محروم کردند. جالب است بدون اینکه من را به کمیته انضباطی بخواهند و حرف‌هایم را بشنوند‌ اینطور رای دادند.

مدافع تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا احتمال محروم شدنش را می‌داد یا نه، افزود: باور کنید حتی یک درصد هم فکر نمی‌کردم محروم شوم چون کاری نکرده بودم که محرومم کنند. یکی به من بگوید که من چه کاری انجام دادم که محرومم کردند؟ به هر حال فوتبال است و از این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. بدون اینکه من را بخواهند حکم علیه من صادر کردند و واقعا نمی‌دانم چه بگویم اما فقط می‌گویم این رای عادلانه نیست.
خلیل‌زاده در پایان تصریح کرد: جالب است یک بازیکن می‌خواهد داور را کتک بزند اما او را توبیخ می‌کنند و من که فقط از خودم دفاع کردم را محروم می‌کنند. آقایان در کمیته انضباطی دربی را چطور دیدند؟ بیایند با من بازی را ببینند!

Image result for ‫خلیل زاده در دربی‬‎
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فدراسیون رو کاملا لنگی کنین . تماشاگرای لنگی به سر داور سنگ و بطری نزدن فدراسیون باید پرچمشم قرمزززز بکنه تمام شه بقیه تیما ول معطلن
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر