بازدید 3912

حمایت قلعه نویی از اعتراض کی روش به امکانات تیم ملی

کد خبر: ۷۴۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۹ 06 November 2017
امیر قلعه‌نویی در مورد اینکه خانواده پورحیدری از اینکه به آنها توجهی می‌شود و حتی عده‌ای در باشگاه استقلال او را نمی‌شناختند، گفت: ما ایرانی‌ها خیلی خوب شعار می‌دهیم. وقتی دوربین‌ها هستند وعده می‌دهیم و وقتی که چشم‌ها از روی آن مسئله برداشته می‌شود، پاک فراموش می‌کنیم که چه حرف‌هایی زده‌ایم. من مراسم خدابیامرز دختر علی جباری رفته بودم و در کمال تعجب فقط 4 یا 5 نفر را آنجا دیدم و دلیلش هم نبودن دوربین بود. مرحوم پورحیدری ثروتمند معنوی بود و باید حق و حقوق زن و بچه این مرحوم را بدهند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی اسبق استقلال و تیم ملی در خصوص شرایط تیم ملی ایران و نارضایتی‌های کی‌روش از کمبود امکانات تاکید کرد: اول از همه صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی را تبریک می‌گویم. این دست‌آورد توسط خانواده فوتبال ایران به دست آمد. سال، سال جام جهانی است و کی‌روش هم انتظار امکاناتی را دارد که درخور جام جهانی باشد. باید با هم تعامل داشته باشیم و البته نیازهای فوتبال روز دنیا را فراهم کنیم که هم کی‌روش و هم بچه‌ها دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که امکانات تیم ملی مناسب است یا خیر؟ خاطر نشان کرد: امکانات تیم ملی نسبت به سال‌های گذشته بهتر شده و بعد از برجام ارتباطاتی گرفته‌ایم که نسبت به سال‌های گذشته حتی در ورزش و فوتبال هم خود را نشان می‌دهد. همه باید دست به دست بدهیم که تیم ملی با آرامش به مسابقات جام جهانی برود و این را بدانید که یک تیم ملی خوب از دل یک لیگ پویا بیرون می‌آید. باید فوتبال پیشرفته دنیا را الگو قرار دهیم و به آن برسیم.

وی در مورد بازی‌‌های دوستانه با پاناما و ونزوئلا و بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی گفت: هر بازی دوستانه‌ای برگزار شود قطعا به شرایط و آمادگی بازیکنان کمک می‌کند. در مورد بازیکنان دعوت‌شده هم نظر کی‌روش بوده و نسبت به تاکتیکی که دارد، بازیکنان مورد نظرش را دعوت می‌کند.

سرمربی پیشین استقلال درباره اینکه در لیگ یک صحبت‌هایی مبنی بر جادوگری وجود دارد و آیا واقعا در فوتبال ما این مسائل وجود دارد یا خود شما آن را دیده‌اید، گفت: البته جادو وجود دارد و در قرآن هم آمده ولی اینکه در فوتبال هست یا نه، من از آن خبر ندارم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها