بازدید 2827

سخنگوی سپاه: قطعا با دولت همکاری داریم

سردار رمضان شریف با بیان اینکه علت مخالفت دشمن با سپاه این است که نمی تواند رمز موفقیت سپاه را کشف کند گفت: دشمن هر طرحی را که در کشور ما پیاده کرده است نمی گویم خسارتی را نداشته اما سپاه و جمهوری اسلامی یاد گرفته است که چگونه این تهدید ها را به فرصت تبدیل کند.
کد خبر: ۷۴۴۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 06 November 2017
سردار رمضان شریف با بیان اینکه علت مخالفت دشمن با سپاه این است که نمی تواند رمز موفقیت سپاه را کشف کند گفت: دشمن هر طرحی را که در کشور ما پیاده کرده است نمی گویم خسارتی را نداشته اما سپاه و جمهوری اسلامی یاد گرفته است که چگونه این تهدید ها را به فرصت تبدیل کند.

به گزارش جماران، سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این که میزان ترس دشمن از سرمایه اجتماعی سپاه بیشتر از موشک های ما است، گفت: سپاه پاسداران مانند همیشه قطعاً با دولت همکاری خواهد داشت.

سردار رمضان شریف در خصوص تاثیر تحریم های آمریکا بر نفوذ منطقه ای سپاه پاسداران گفت: سپاه پاسداران از ابتدای پیدایش خودش تا امروز همواره زیر تیر و دید دشمنان بود و از همان ابتدا چنین تحریم هایی را در قبال نیروهای مسلح به خصوص سپاه پاسداران ایران اعمال کرده اند؛ این تحریم ها همیشه استمرا داشته و هیچ دوره ای هم نبوده است که آن ها در این روند گشایشی ایجاد کرده باشند.

وی ادامه داد: بنابراین به اعتقاد من این تحریم ها بر روی سپاه، نه تنها هیچ تاثیر منفی ندارد، بلکه قطعاً باعث افزایش سرعت، دقت و کارایی بیشتر سپاه می شود. اما نکته نهفته در این موضوع این است که رئیس جمهور آمریکا رسماً از تریبون سازمان ملل ملت ایران را تروریست نامید. بنابراین این تحریم ها برای فشار بر ملت ما است و سپاه پاسداران و هر اسم دیگری که این ها بگویند، بهانه ای بیش نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در تارو پود این کشور خاستگاه و جایگاه دارد و فرزند همین مردم است و افتخارش هم این است که وظیفه ذاتی خودش را بدون کوچکترین تردیدی انجام داده است؛ به لطف خداوند امنیت را که مهمترین نیاز کشور ما بوده است به خوبی تامین کرده و در بخش توسعه قدرت دفاعی کشور گام های بسیار اساسی را به اعتراف دوست و دشمن برداشته است. در حوزه سازندگی، محرومیت زدایی و همراهی با دولت ها، تلاش خودش را انجام داده و قطعاً سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از این تحریم ها مسمم تر است که راه خودش را ادامه دهد.

وی با بیان این که سپاه نهادی است، ایمانی و انقلابی با تدبیر و هوشمند، گفت: علت مخالفت دشمن با آن این است که نمی تواند رمز موفقیت سپاه را کشف کند و چون نمی تواند این را کشف کند نمی تواند به ما ضربه بزند. دشمن هر طرحی را که در کشور ما پیاده کرده است نمی گویم خسارتی را نداشته اما سپاه و جمهوری اسلامی یاد گرفته است که چگونه این تهدید ها را به فرصت تبدیل کند و به لطف خدا در عملیات مستشاری که به درخواست کشورهای اسلامی صورت می گرفته، مشورت های سپاه کارساز بوده است و از آسیب بیشتر دیدن کشورهای منطقه جلوگیری کرده است. به طوری که آن ها از عملکرد سپاه راضی هستند.

سردار شریف با تاکید بر این که ما خودمان را به مفهوم واقعی کلمه نوکر این ملت می دانیم و سپر بلای حوادث بوده ایم و هستیم، ابراز داشت: دشمن هم دقیقاً از همین سرمایه اجتماعی سپاه وحشت دارد. میزان ترس دشمن از سرمایه اجتماعی سپاه بیشتر از موشک های ما است.

نزدیکی آقای روحانی به سپاه

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه در خصوص نزدیکی رئیس جمهور به سپاه و همکاری سپاه با دولت گفت: معمولاً فرهنگ ما ایرانی ها به گونه ای است که وقتی احساس کنیم دشمنی درحال نزدیک شدن به ما و تهدید امنیت ملی مان است، به صورت طبیعی بخشی از برداشت های متفاوتمان را کنار می گذاریم و سعی می کنیم همه پتانسیلمان را را برای مقابله با دشمن به کار ببریم.

وی در پایان تصریح کرد: سپاه نیز نه در این مقطع بلکه همیشه با دولت ها همکاری داشته است؛ این رسانه ها هستند که گاهی اختلاف سپاه و دولت را القاء می کنند.در حال حاضر نیز قطعاً با دولت همکاری خواهیم داشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان