بازدید 3740

پیشنهادتیم ملی هندوستان به ستاره ایرانی پارس جم!

کد خبر: ۷۴۵۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 07 November 2017
امید سینگ ستاره تیم شگفتی‌ساز این فصل لیگ برتر، پارس‌جم جنوبی، در گفت‌وگوی جالبی با عادل فردوسی‌پور خبر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال هندوستان برای بازی در تیم ملی این کشور خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، سینگ درباره فامیلی‌ و خانواده‌اش گفت:«پدر من اهل هندوستان است که دهها سال قبل به ایران آمد و مادر من بهبهانی است. به همین دلیل من هم یک رگه هندی دارم. اما پدرم الان در ایران است و اینجا زندگی می‌کند.او برای تجارت به ایران آمده بود که ورشکست شد و همینجا ماندگار شد» 

سینگ در بخشی از صحبت‌هایش به این پرداخت که بعد از جدایی از استقلال خوزستان وضعیت خوبی نداشت تا اینکه با لطف مهدی تارتار شرایطش در پارس‌جم بسیار بهتر شد. او درباره آرزویش گفت که می‌خواهد برای تیم‌ملی ایران بازی کند. سینگ در این رابطه گفت:«آقای کی‌روش مطمئنا ما را می‌بیند. اگر هم نبیند ما آنقدر خوب کار می‌کنیم که بالاخره دعوت شویم. شاید ایشان فکر می‌کنند که بچه‌های ما فقط یک جرقه هستند اما من بارها به خودشان هم گفتم که می‌توانیم قهرمان شویم و اینطور می‌توانیم خودمان را هم به سرمربی تیم‌ملی اثبات کنیم.»

سینگ اضافه کرد: من بارها از تیم‌ملی فوتبال هند پیشنهاد داشتم، اما مطمئن باشید که فقط برای پوشیدن پیراهن ایران می‌جنگم.
مهاجم سرعتی پارس‌جم که خیلی هم دوست دارد مثل رونالدو بازی کند، درباره شباهتش به این بازیکن گفت: من علاوه بر اینکه بعضی وقت‌ها سعی می‌کنم مثل او بازی کنم، عاشق سبک زندگی‌اش نیز هستم و خیلی دوست دارم که مثل او حرفه‌ای بازی کنم تا به موفقیت‌های بیشتر برسم. 

Image result for ‫امید سینگ‬‎
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل