بازدید 56844

نشریه آتلانتیک: خاورمیانه در آستانه یک انفجار بزرگ است/ آمریکا: نمی دانیم حریری کجاست؛ از سعودی ها بپرسید!/ ورود دو کشتی جنگی اسرائیل به آب های لبنان

لبنان در چند روز گذشته، شرایط ملتهب و نگران کننده ای به خود دید. حریری به دلیل آنچه دخالت های ایران در لبنان خواند، از سمت خود استعفا کرد؛ اما اکنون از سرنوشت خودش اطلاعاتی در دسترس نیست و برخی منابع لبنانی از بازداشت وی و گروگان گرفتن وی توسط سعودی ها خبر می دهند.
کد خبر: ۷۴۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 10 November 2017
لبنان در چند روز گذشته، شرایط ملتهب و نگران کننده ای به خود دید. حریری به دلیل آنچه دخالت های ایران در لبنان خواند، از سمت خود استعفا کرد؛ اما اکنون از سرنوشت خودش اطلاعاتی در دسترس نیست و برخی منابع لبنانی از بازداشت وی و گروگان گرفتن وی توسط سعودی ها خبر می دهند.
 
به گزارش «تابناک»، روز گذشته نیز چهار کشور عربی امارات، عربستان، بحرین و قطر از شهروندان خود خواستند، فوری خاک لبنان را ترک کنند؛ موضوعی که به زعم بسیاری از ناظران حکایت از وقوع حوادث جدیدی در لبنان دارد. در همین راستا در ادامه می خواهیم با توجه به اهمیت موضوع، تحولات، خبرها و رویدادهای لبنان را لحظه به لحظه پوشش دهیم.

***
17:10

 برلین: مدرکی دال بر بازداشت «الحریری» در عربستان نداریم

سخگوی وزارت خارجه آلمان اظهار داشت: ما هیچ مدرکی نداریم که نشان دهد الحریری در ریاض بازداشت است و گمان می‌کنیم که خودش تصمیم می‌گیرد کجا برود.

برلین هم نگرانی‌های ریاض درباره دخالت ایران در یمن و حمایتش از بشار اسد رئیس جمهور سوریه و گروه حزب‌الله را دارد.
 
***
13:17

نشریه آتلانتیک
 
 خاورمیانه در آستانه یک انفجار قرار دارد. ریاض در واقع با «ربودن» نخست وزیر قانونی لبنان، یک اقدام جنگی کرده است.

عربستان می تواند با بیرون آوردن سپرده های خود از بانک های لبنان، اقتصاد آن کشور را فلج کند، ولی آیا حزب الله از چنین اقدامی به هراس خواهد افتاد؟
 
***
12:35
 
وزیر کشور لبنان درباره احتمال نامزدی "بهاء الحریری" برادر سعد حریری برای نخست وزیری گفت: «لبنانی‌ها نه گله‌های گوسفند هستند و نه قطعه زمین که مالکیت‌ آن را از شخصی به شخص دیگر منتقل کرد.»

***
12:00
 
 روزنامه اسرائیلی معاريو
 
براي نخستين بار پس از چهل سال، اسرائيل مي‌تواند بدون اينکه دخالتي در حوادث لبنان داشته باشد، از اين حوادث بيشترين سود را ببرد.
 
*** 
11:30
 
احتمال بررسی استعفای حریری در شورای امنیت
 
روز گذشته «الکساندر زاسپکین»، سفیر روسیه در لبنان، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ال‌بی‌سی» لبنان اظهار داشت: در صورتی که وضعیت مبهم «سعد الحریری» نخست‌وزیر مستعفی لبنان در عربستان سعودی ادامه پیدا کند پرونده او به شورای امنیت ارجاع داده می شود.

زاسپکین خواستار حفظ احترام به حاکمیت لبنان شد و افزود: موضوع بازگشت الحریری به حقوق حاکمیتی لبنان مربوط می‌شود.

سفیر روسیه در لبنان گفت: در صورتی‌ که درخصوص این موضوع بدون توضیحی تعلل صورت گیرد، پرونده آن به منظور رایزنی‌های مشترک به شورای امنیت سازمان ملل ارجاع داده خواهد شد.

وی تأکید کرد: درخواست عربستان سعودی مبنی بر شرکت نکردن حزب‌الله در دولت جدید مداخله مستقیم در امور داخلی لبنان محسوب می‌شود و سخن گفتن درباره ساختار دولت آتی لبنان مشکل است.

این دیپلمات روسیه تأکید کرد: چنین درخواستی اهمیت حضور حزب‌الله در دولت لبنان را بیش‌ر می‌کند.

***
11:20
 
«ولید الجنبلاط» رئیس حزب سوسیال ترقی‏ خواه لبنان در صفحه توئیتر خود نوشت: «یک هفته از اقامت اجباری یا غیر اجباری سعد الحریری می گذرد و اکنون زمان آن فرا رسیده است که وی از عربستان به لبنان بازگردد و با تکمیل مسیر سازندگی و امنیت کشور موافقت کند تا جایگزینی برای وی تعریف نشود.»
 
 سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: نمی دانیم حریری کجاست!
 
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اعلام اینکه کاردار سفارت این کشور با سعد الحریری، نخست وزیر مستعفی لبنان دیدار داشته است، گفت: نمی دانیم حریری در کجای عربستان اقامت دارد.
 
هدر نوئرت در نشست خبری روز پنجشنبه در پاسخ به اینکه آیا حریری در محدودیت یا اقامت اجباری است یا خیر، این مطلب را مطرح کرد و افزود: باید از دولت عربستان سعودی بپرسید.
 
وی ادامه داد: ما هنوز با کاردارمان در مورد این دیدار صحبت نکرده ایم و این موضوع حساسی است که من نمی توانم در حال حاضر جزییات آن را به شما بگویم.
 
سخنگوی وزارتخارجه آمریکا درباره اعلام شرایط ویژه برخی کشورها برای سفر به لبنان هم اظهار کرد: ما از ماه فوریه برای سفر به لبنان برای شهروندان امریکایی اخطار داشتیم که همچنان به قوت خود باقی است.
 
آمریکا: نمی دانیم حریری کجاست؛ از سعودی ها بپرسید!/  ورود دو کشتی جنگی اسرائیل به آب های لبنان 
 
نوئرت در عین حال تأکید کرد: ما با سعد الحریری و دولت لبنان روابط خوبی داشته و تحولات را زیر نظر داریم. من گمان نمی کنم که ممکن است روابط ما تغییر کند.
 
وی اظهار کرد: درست است که برخی کشورها به شهروندان خود گفته اند، به لبنان سفر نکنند؛ اما این تصمیم آنهاست و ما دخالتی در آن نداریم.
 
سخنگوی وزارتخارجه آمریکا خاطرنشان کرد: درخواست ما این است که طرف ها از افزایش تنش اجتناب کنند اما اگر سران کشورهای منطقه فکر می کنند که شهروندانشان در خطر هستند حق دارند که در این مورد تصمیم هایی بگیرند.
 
نوئرت درباره بازداشت شاهزادگان و مقامات سعودی به اتهام فساد هم گفت: نگرانی از فساد در کشور عربستان چیز جدیدی نیست و ما هم پیگیر اقدامات دولت سعودی هستیم.
 
ورود دو کشتی جنگی اسرائیل به آب های لبنان
 
به گزارش خبرگزاری رسمی لبنان، روابط عمومی فرماندهی ارتش لبنان با صدور بیانیه ای اعلام کرد، یک کشتی جنگی صهیونیستی وارد آب های ساحلی لبنان مقابل منطقه راس الناقوره در دریای مدیترانه شد.

بنا بر اعلام ارتش لبنان کشتی جنگی رژیم صهیونیستی مسافی حدود ۱۵۰ متر را در آب های ساحلی لبنان طی کرد.
 
آمریکا: نمی دانیم حریری کجاست؛ از سعودی ها بپرسید!/  ورود دو کشتی جنگی اسرائیل به آب های لبنان

بنابراین، همزمان با آن یک کشتی جنگی صهیونیستی دیگر نیز وارد آب های ساحلی لبنان شده است.

گفتنی است، فرماندهی ارتش لبنان این تجاوز ارتش صهیونیستی به آب های این کشور را به اطلاع نیروهای بین المللی مستقر در جنوب لبنان (یونیفل) رسانده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۹
انتشار یافته: ۷۰
اسراییل شیشه عمر همه شیاطین هست ، هرجور شده تلاش میکنن شیشه عمرشون کمی بیشتر عمر کنه ، ولی در واقع دارن با دست خودشون شیشه عمرشون رو میشکنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
اسرائیل وعربستان یک تعداد افراد گزینشی در فضای مجازی دارند وظیفه آنها این است که به نفع دشمنان وبه ضرر ایران رای منفی مثبت در کامنت ها بدهند.تا مردم ایران فکر کنند کاربران ایرانی هستند این موضوع را قبلا در سایتی نوشته بودند
بدبخت ترین کشورهای جهان آنهایی هستند که حامی های قدرتمندی دارند.
چون باید سپر بلای ابر قدرتها بشوند.
خوش به حال کشورهای مستقل حتی ضعیف.
اگر حزب الله خدای ناکرده ضربه بخوره، بدترین پیامد برای ایران خواهد بود
اگه بگیم مقامات کشورای عربی نوچه های اسرائیل هستن یه عده بدشون میاد. بله این سعد حریری خودش نوچه اسرائیله و چون با مقامات ایران بر خلاف میل اسرائیل دیدار کرد، باید جواب میداد و این کار رو سعودی برای اونا انجام داد. این سعودی زیر پرچم لا اله الا الله و محمد رسول الله بدترین جنایات رو انجام میده تا هم ضربه به جوامع اسلامی بزنه و هم این کارا رو با نام اسلام بزنه و باعث بدنامی اسلام بشه. یعنی ضربه مضاعف. اینا یهودی هستن. کسی که این چیزا رو نمیفهمه اصلا نباید نظر بده. سوریه خلاف میل اینا حرکت کرده ببینین چطور شخمش زدن. توی دنیا هم تنها کشور مستقل ایرانه که به همه چیز از جمله برهم زدن ثبات منطقه، حقوق بشر، ... متهمش میکنن. دوترته توی شرق آسیا خلاف آمریکا حرکت کرد، داعش اونجا هم رفت و جنایت کرد. اینکه معلومه داعش تحت فرماندهی آمریکا و پیاده نظام آمریکاست. پرچم سیاه داعش با پرچم سبز سعودی هیچ فرقی نداره.
از وضعیت بشار اسد در مورد حمایت روسیه ایران چه خبر ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
بکوری چشم دشمنان داخلی وخارجی بر علیه داعش پیروز شده وضعیتش خیلی عالی است
امیدوارم روزنامه کیهان دهنشو ببنده تو این وضعیت خراب خاور میانه
پاسخ ها
ناشناس
| China |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
از ادبیاتتون بعیده که دانشجوی دکترا که سهله حتی سیکل هم داشته باشید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
اجازه بدید کیهان هرچی میخواد بنویسه. به سعودی ها
بگین بیست و سی ببینن!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
تهاجم به یک کشور نه براساس حرف سیاسیون و جراید بلکه بر مبنای توانایی مقابله اون کشور است
حمید کلباسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
از خدا خواهیم توفیق ادب،بی ادب محروم شد از لطف رب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
کیهان استعاره از چیز دیگه ای

کشورهای عربی میدونن که کیهان یک روزنامه معمولی نیست برای همین
اینقدر جدی گرفتن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
سواد ودرک آقای شریعتمداری از خیلی ها بیشتر است توکه جوجه بیسوادی اگر دانشجوی دکتراهم باشی معلوم است با پول وپارتی بازی به آن مرحله رسیدی واز ثروت نامشروع خودتان هم میترسید از دستتان برود
سید جواد
| Germany |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
یاد سخن کسی می افتم که می گفت ، زنده باد مخالف من!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
آفرین . درست گفتی. ادبیاتت هم درست است
چه آشی پختن برای لبنان خدا میدونه. سوریه که با خاک یکسان شد حالا حالاها سر بلند نمیکنه. ویرانه شد. حالا لبنان
اگر اسرائیل به لبنان حمله کنه ایران نباید مستقیما وارد نبرد بشه بلکه باید از حشد الشعبی و فاطمیون برای کمک به لبنان استفاده کنه ،اسرائیل و عربستان سعی دارن تا با ورود ایران پای آمریکا را وسط بکشند ،این یکی از تاکتیکهای قدیمی کشورهای سامی نژاده
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
شما هم حتما برین . اونجا به شما هم احتیاج هست .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
اصلا دخالت نکنه
خدا به خیر بگذرونه. خدا یاور سید حسن نصرالله باشه و دهن عربستان و آمریکا و اسراییل رو خرد کنه.
این کار اسرائیل یه مانور قدرت توی شرایط فعلی هستش. از همه طرف می خوان به لبنان فشار بیارن تا زیر بار خواسته هاشون که کنار گذاشتن حزب الله هست برن. دارن شرایط جنگ رو شبیه سازی می کنن تا مخالفای داخلی بیشترین سود رو ببرن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
اسراییل اصلا توان دخالت در لبنان را ندارد
تيتر فردا روزنامه كيهان: شهاب ٣ اول به رياض بعد به دوبي بعد به تل اويو ... و ملتي كه...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
فعلا که قراره توقیف باشه
دانشجوی دکترا، کلا از مرحله خیلی پرتی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
لابد تو پرت نیستی؟
پیشگویی های نوستار آداموس در مورد جنگ در بلاد شام و شروع جنگ حهانی سوم داره انگار درست در میاد
سلام عليكم عربستان تنها كشوري است كه حكومتش پادشاهي مونده فلذا بايد به سمت دموكراسي حركت كند . و گر نه مردمش انقلاب خواهند كرد و ريشه پادشاهي را برميكنند . چاره اي جز ايجاد جنگ و اشوب و اعزام نيرو و تسليحات به كشورهاي ضعيف مانند عراق و سوريه و ... در غالب گروهك هاي تروريستي نداره. بقاي نظام و سلطه بر نفت در ايجاد اشوب است . حالا ديروز در عراق و سوريه امروز در يمن و فردا در لبنان . اتفاقا در اين راستا متحدان خطرناكي همچون ترامپ بي مغز و اسراييل را هم با خود همراه دارد كه البته هر سه از دشمنان قسم خورده ايرانن .
ال سعود به آخر عمرش نزدیک می شه.
امیدوارم جنگ که شد کسانی که ۲۴ ساعته بر طبل جنگ میکوبیدن قبل از همه خودشون و بچه هاشون پاشن برن جنگ.ما هم تشویقشون میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
همین که میگن جنگ بشه، نشون میده نمیدونن جنگ یعنی چی. وقتی هم شروع شد تازه میفهمن چه خبره، بعدم الفرار
حمله اسرائيل به لبنان جدي است، حريري اجازه خروج پيدا نكرده،وكماكان جهت سخنراني عليه مقاومت تحت فشار است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
خدا وکیلی این حرفها را چه جوری درست می کنی؟
بنظرم بعد از اعلان پیروزی بر داعش تا دو ماه اینده توسط سردار سلیمانی همه این تحولات به دلیل این است که غربی ها و عرب ها نمیخواهند در سوریه ندای ازادی خرمشهر را مردم سوریه بشنوند و هدفشان گم کردن ندای ازادی سوریه و عراق از دست داعش است.
گیر دادین به کیهان جریانهای دیگری بد تر از کیهان هستند که اصلا بفکر منافع ملی نیستند شرایط خیلی حساس است کوچکترین اشتباه معلوم نیست به کجا خواهد انجامید جنگ دلیل نمی خواهد بهانه می خواهد
درود بر ایران
مرگ بر اسرائیل و سعودی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
درود بر ایران
انشااله در لبنان جنگ نشه.ولی سعد الحریری مخصوصا درکشور سعودی مانده که هم جنگ را ازدور فرماندهی کند وهم درامان باشد نقشه انها بسیار پلید ولی مشخصه.امریکا هم دقیقا می داند ک سعد کجاست.این اخرین بازی شترنج است.بنابراین ما هم باید دقیقا بازی کنیم.
عجب شیر تو شیری شده این خاورمیانه
لابد شیشه عمر اسراییل هم توسط ایران خواهد شکست .البته بعدش نوبت امریکاست .
خوش به حال کاسبان تحریم!!!
در صورت حمله اسرائیل به لبنان، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

زمان برای سروری و آقایی ایران بر کل خاورمیانه مناسب است

کل خاورمیانه واس ماس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
خوبی؟ سالمی؟
لبنان تا آزادی سعد الحریری حسابهای عربستان در لبنان را بلوکه کند
دولت لبنان باید سریعا سفیر عربستان و امارات را گروگان بگیرد تا حریری برای افشای حقایق به کشورش باز گردد
اشغال سفارت انگلیس
اشغال سفارت عربستان
تیتر تهدید امیز روزنامه کیهان
اشتباهاتی است که مثل یک وزنه به پای سیاست خارجی اویزان است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
آقا مریخ تو تو در انگلیس مشغول باش چکار داری با این حرفها
باید مراقب بود تا این حرکات زمینه سازی برای کشیدن پای ایران به جنگی دیگر و یا حتی برای حمله به ایرن نباشه.الآن شرایط بسیار شکننده ای در منطقه حاکمه، نه در سوریه و نه در عراق و یمن موفق نشده اند بعید نیست جنگ احزاب دیگری رو با رهبری آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب اسرائیل و مزدوران منطقه ای شان راه بیندازن.
سلاخی کردن مسلمانان گویا تمامی نداره
صلح و ثبات اقتصادی و سیاسی برای کشورهای توسعه یافته بی ثباتی اقتصادی و سیاسی و جهالت و جنگ برای خاورمیانه ! باید زودتر در چاههای نفتمان راببندیم تا از این استرس خلاص شویم !
خدا به داده همه مردم بيگناه برسه بوي جنگ ميادحزب الله بهانه است ميخوان ايران وارد بازي كثيفشون كنند
پل امیل اردمن آمریکایی در کتاب سقوط 79 که سوژه ای تقریبا واقعی دارد ، پیش بینی کرده ایران و عربستان آغاز کننده جنگ اتمی هستند که به جنگ سوم جهانی منجر خواهد شد .
با سلام امریکاییهای جنایتکار ادعا کرده اند موشک اصابت شده به ریاض نشانه های ایرانی دترد .
آیا بمبهایی که بر سر مردم مظلوم یمن میریزد نشاه های سعودی دارد یا آمریکایی وآیا هر جنایتی در منطقه مثل داعش نشانه های امریکایی و اسراییلی ندارد
سلام انشاالا خدا به شيعيانش كمك ميكند
باید با جدیت و تلاش منطقه قطیف را که سالها جزئی از خاک وطن بوده است را به سرزمین اصلی باز گردانیم، هدف اصلی نقشه ایران در عهد صفویه است.
بزار جنگ بشه ما که چیزی برای از دست دادن نداریم باید یه عده خاص بترسند
شیطان با تمام قوا به مومنین یورش اورده، انشالله اتحاد خود را حفظ کنیم و دشمن را بشناسیم.
اسرائیل وعربستان یک تعداد کاربران گزینشی دارند که طرفداری از دشمنان ایران وبه ضرر ایران منفی مثبت در کامنت ها میدهند . این مورد را قبلا در یک جای نوشته بودند
از تحریک به شاخ به شاخ شدن خیری توش نیست فعلا سکوت مسئولان الان خوبه
قابل توجه منفي زنهاي كامنتهاي بالا ، اينجا فلات بزرگ ايران كه هزاره ها و قرن ها يا در اختيار و يا نفوذ گسترده سرزمين بزرگ ايران و حاكمان آن بوده ، خواهد بود و باقي خواهد ماند ، تجربه تاريخي به درازاي قرنها و خنجر زدنهاي برخي بزدلان حوالي سرزمينمان در شرايط حساس داخلي برخي روزهاي نا آرام و در پي آن تضعيف حكومت مركزي و بلافاصله خيانتها و كشتار مردمان اين سرزمين از سوي همين بزدلان بيگانه هم از حافظه تاريخي مان پاك نخواهد شد كه مصداق تاريخ معاصر آن يورش وحشيانه صدام و تسليح و حمايت همه جانبه قدرتهاي بزرگ از آن در همين چند ساله گذشته است ، ايران عزيز به صلابت جوانانت قويتر شو و به راه پر شكوهت ادامه بده كه دشمنانت هميشه در كمينند .
ائتلاف سعودی می خواهد مثل یمن با حزب الله برخورد کند.یعنی بعد از این که اردوغان نتوانست سوریه را شمار متحدین ایران حذف کند این بار نوبت سعودها است که لبنان را از ایران بگیرند.البته از لحاظ نظامی ائتلاف سعودی صهو نیستی قویتر است و قصد دارند از لبنان شروع کند.بعد شاید نوبت عراق باشد
من مخالف جنگ هستم چون پشت پرده همه جنگها تاجران كشورهاي درگير جنگ و ديگر كشورها با هم دوست هستند و ثروتها را تقسيم ميكنند.
ال سعود هرجور حساب کتاب میکنه واسه حمله به ایران،میبینه که از بقل از لبنان میخوره،از جنوب هم از یمن،درضمن دوران بزن در رو هم که تموم شده آمریکا بخواد با ناو هاش کمک کنه چون ناو هاشون بشدت اسیب پذیرن از طرف موشک های ایران،بنابرین میخواد پله پله گزینه های ایران که متحدهاش هستند رو یا حذف کنه یا تضعیف،ولی کور خوندن،اگه همینجور ادامه بدیم مطمعن باشین آمریکا خوب بلده رژیم سعودی رو مثل دسمال کاغذی عوض کنه،دلیل حرفمم رژیم بعث هست
غرب انواع و اقسام تجهیزات رو به دنیا و همپیانانش میفروشه آیا کشورمون حق نداره که هرچی دوست داره به جایی که میخواد بفروشه یا در اختبارشون قرار بده که منعمون میکنن ؟ خودشون رو قاضی القضات تشخیص خیر و شر در دنیا قرار دادن
امیدوارم باهوش باشیمو حماقت به خرج ندیم که اگر کوچکترین اتفاقی بیفته بعضی ها به کاخ هاشون پناه میبرن، بعضیا به کشورهایی که اقامتشو دارن و ملتی باید تاوان بده که همیشه تاوان بی عقلی بعضی ها رو داده
دقیقا شده مثل جنگ احزاب که ابوسفیان و یهودی ها بر ضد پیامبر به راه انداختن . در این دوره و زمانه امام زمانم آرزوست و دست خدا با حزب الله است
لطفا پیگیری شده و همه کامنت دهندگان منفی که به ضرر منافع ملی بوده را بازداشت و اعدام کنند
سال 2000اولین زمزمه های برنامه هسته ای ایران بلند شد و امریکا و غربی ها و چین و روسیه خواهان تعطیلی شدند ایران قبول نکرد شروع کردند به تحریم و هر روز یک نوع تحریم تا ....برجام الان هم در بحث موشکی و نفوذ منطقه ای ایران تازه غوغا شروع شده است .ان موقع مدعی جدی صهیونیست ها بودند الان سعودی ها با ائتلافشان امیدواریم اردوغان هم به جبهه ی انها نرود
بس كه تو أمور كشور هايي ديگه دخالت ميكنيم حالا جنگ رو ميارن تو ايران اخه چي كار سوريه لبنان و يمن داريد به فكر مردم خودتون باشيد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر