بازدید 13755
۱
فلاحت‌پیشه؛ نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو عنوان کرد:

عمق فاجعه زلزله بیشتر از آن است که در خبر‌ها آمده

نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو با تاکید بر اینکه عمق فاجعه زلزله در استان کرمانشاه بسیار زیاد است گفت که تنها در دالاهو 11 نفر بر اثر زلزله کشته شده‌اند و تلفات در روستاها بسیار زیاد است.
کد خبر: ۷۴۶۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۱ 13 November 2017
نماینده اسلام‌آباد غرب و دالاهو با تاکید بر اینکه عمق فاجعه زلزله در استان کرمانشاه بسیار زیاد است گفت که تنها در دالاهو 11 نفر بر اثر زلزله کشته شده‌اند و تلفات در روستاها بسیار زیاد است.

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با ایسنا درباره زلزله رخ داده در استان کرمانشاه گفت: عمق فاجعه بیشتر آن چه در خبرها آمده است، می‌باشد. در حال حاضر بیمارستان‌های اسلام‌آباد غرب، دالاهو، قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب به شدت نیازمند کمک هستند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برخی از مدیران بهداشت و درمان این شهرستان‌ها سر پست خود نیستند، گفت: تنها در دالاهو 11 نفر کشته شده‌اند و به دلیل وقوع زلزله در هنگامه شب هنوز نتوانسته‌اند مجروحان و احیاناً فوتی‌ها را از زیر آوار بیرون درآورند.

نماینده اسلام‌آباد غرب با بیان اینکه تلفات در روستاها بسیار زیادتر است، گفت: اغلب مصدومان غرب استان کرمانشاه به بیمارستان اسلام‌آباد غرب منتقل شده‌اند، بیمارستانی که امکانات زیادی ندارد. بنده در همین رابطه با ستاد بحران در وزارت کشور تماس گرفتم و به این موضوع اشاره داشته‌ام و درخواست کردم که هلال‌احمر و کمک‌هایی به این بیمارستان برده شود چون الان وضعیت به‌گونه‌ای است که تخت‌های بیمارستانی در حیات بیمارستان مستقر کرده و به شدت با کمبود نیرو و امکانات مواجه‌اند.

فلاحت‌پیشه افزود: بخشی از بیمارستان جدیدالتاسیس اسلام‌آباد غرب نیز به دلیل زلزله تخریب شده است. با این وجود پرسنل به شدت مشغول درمان مجروحان و مصدومان هستند. انتظار می‌رود کمک‌رسانی به مصدومان افزایش یابد و روند درمان تسریع بخشیده شود.

وی در پایان با طرح انتقادی گفت: متاسفانه برخی از مسوولان هلال‌احمر به تماس‌های ما پاسخ نمی‌دهند حال اینکه وضعیت زلزله‌زدگان خوب نیست.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۱
انتشار یافته: ۱
کلا مسئولان کی پاسخگو بودن من نمیدونم دقیقا مسئولیت مسئولان چیه که هیچوقت سرجاشون نیستن همیشه همدیگه رو متهم میکنن و جلسه میگیرن برا هم همیشه همه چی خرابه بهتر نیست مسئولین نباشن؟!! ژاپن زلزله های بدتر از این میاد هیچی نمیشه اونوقت ما باید هرسال داغدار مردم خودمون باشیم آسیاب به نوبت تا به شهر مام برسه و مسئولین همچنان در خواب
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار