بازدید 67892

آمار جان باختگان به ۴۳۵ تن رسید/ شکایت وزارت بهداشت از وزارت راه و شهرسازی! / گلایه مردم سر پل ذهاب از نبود آب و غذا / رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد

مردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شب سختی را گذراندند. در شرایطی که بسیج نیروهای مردمی، دولتی و سایر نهادها برای کمک به آنها مهیا شد اما عمق فاجعه به قدری زیاد است که کمک ها یارای پوشش حداکثری حادثه دیدگان را نداد. بسیاری از مردم شب دوم زلزله را نیز بدون چادر، آب و غذای سالم به صبح رساندند.
کد خبر: ۷۴۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 13 November 2017
شب تلخ ایران رقم خورد / بیش از 100 کشته شدند و هزاران نفر گرفتار هستند / تاریکی و سرمای هوا عملیات امداد را کند کرده استمردم مناطق زلزله زده استان کرمانشاه شب سختی را گذراندند. در شرایطی بسیج نیروهای مردمی، دولتی و سایر نهادها برای کمک به آنها مهیا شد اما عمق فاجعه به قدری زیاد است که کمک ها یارای پوشش حداکثری حادثه دیدگان را نداد. بسیاری از مردم شب دوم زلزله را نیز بدون چادر، آب و غذای سالم به صبح رساندند.

به گزارش «تابناک»، شمار جان باختگان این زلزله در حالی به 430 تن رسیده است که هنوز ابعاد خسارت های زلزله مشخص نشده و تنها می‌دانیم که در شهرستان سرپل ذهاب، شدت آسیب های مالی و جانی بسیار وسیع تر از دیگر شهرستان های استان کرمانشاه است.
 
اخبار تکمیلی را اینجا بخوانید. 
 
تخریب کارخانه آرد در شهرک صنعتی سرپل ذهاب
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۴۱
آمار جان باختگان به ۴۳۵ تن رسید/ شکایت وزارت بهداشت از وزارت راه و شهرسازی! / گلایه مردم سر پل ذهاب از نبود آب و غذا / رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد
آب معدنی های ارسالی به مناطق زلزله زده کاملا سالم هستند
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۱:۳۸
مدیر روابط عمومی هلال احمرکرمانشاه گفت: آب معدنی های ارسالی به مناطق زلزله زده خرید و فروش نمی‌شود و کاملا سالم است.
به دنبال انتشار تصاویر ارسالی در شبکه های اجتماعی از آب معدنی های تاریخ گذشته، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اعلام می کند رنگ جلد و نوع آب معدنی های ارسالی توسط این جمعیت به هیچ وجه در بازار وجود ندارد.

صدور جواز دفن 435 جسد در استان کرمانشاه ‌
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۲۰:۲۲
پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را 435 نفر اعلام کرد.

به گزارش تسنیم، پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را 435 نفر اعلام کرد. تعداد افراد متوفی در شهرهای مختلف به شرح زیر است:
 
سرپل ذهاب: 317
اسلام آباد غرب: 23
کرند: 14
قصر شیرین: 28
جوانرود: 3
ثلاث: 15
معاینه شده توسط پزشکی قانونی کرمانشاه: 29
شکایت وزارت بهداشت از وزارت راه و شهرسازی
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۷
مدیر کل دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان بهره بردار بیمارستان های ساخته شده که در زلزله غرب کشورمان آسیب دیده اند، از مجریان و سازندگان آنها دعوی شکایت خواهد کرد.

امیر ساکی با بیان این خبر گفت: رخداد زلزله و آسیب های آن بسیار سخت و دردآور است و وقتی این درد سنگین تر می شود که مراکز درمانی و بیمارستانها که باید کمک حال مردم زلزله زده باشند، هم دچار آسیب شوند.

وی افزود: متاسفانه وقتی خبر از تخریب دو بیمارستان در مناطق زلزله زده منتشر می شود،  نگاه عمومی  به سمت وزارت بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی متوجه می‌شود، در صورتی که وزارت بهداشت هیچ نقشی در ساخت و ساز بیمارستان ها ندارد و فقط بهره بردار و البته شاکی از وضعیت پیش آمده است.
 
وی با تاکید بر اینکه باید دلایل این مشکل واکاوی شود، اظهار کرد: در رابطه با زلزله اخیر استان کرمانشاه، موضوع مهم  این است که بیمارستانهای سرپل ذهاب و توسعه ۱۲۷ تختی بیمارستان اسلام آباد، توسط سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی وزارت راه وشهرسازی ساخته شده  و وزارت بهداشت فقط به عنوان بهره بردار بیمارستان است و با توجه به آنکه مجری و پیمانکار و مشاور مسئولیت ساخت، کنترل و نظارت پروژه ها را برعهده داشته اند، باید درخصوص مسائل به وجود آمده پاسخگو باشند.
 
به گفته مدیر کل دفتر توسعه فیزیکی و عمرانی وزارت بهداشت، ساخت هردو بیمارستان در دو دوره بیش از 10 سال به طول انجامیده؛ بیمارستان اسلام آباد غرب مصوب سال 85 بوده و در سال 96 به دانشگاه علوم پزشکی تحویل شده وساخت بیمارستان سرپل ذهاب نیز در سال ۷۰ شروع شده و در سال ۸۷ پایان یافته است که دوره طولانی ساخت بیمارستان ها به دلیل عدم تخصیص اعتبارات لازم بر کیفیت بیمارستان ها نیز اثر گذاشته است.
 
ساکی تاکید کرد: با توجه به خسارات جانی و مالی به هموطنان عزیز و تخریب بیمارستان های ساخته شده توسط سازمان مجری وزارت راه و شهرسازی، وزارت بهداشت به عنوان شاکی، شکایت خود را به مراجع صالحه در مورد مجازات مجری، ناظر و پیمانکار و مشاور پروژه های فوق ارائه خواهد کرد. 
 
وی افزود: اینگونه اهمال و قصور در به هدر دادن منابع عمومی دولت و خسارات وارده به مردم شریف، نمونه بارز خیانت در امانت بوده و وزارت بهداشت مصمم به پیگیری و برخورد مناسب وجدی با خاطیان ساخت بیمارستان اسلام آباد و سرپل ذهاب است و تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهد کرد و مردم شریف ایران را در جریان آن قرار خواهد داد.
 
مهندس ساکی در پایان تاکید کرد؛ تیمی از وزارت بهداشت به منظور بررسی میزان خسارات وارده و بازسازی بیمارستان های آسیب دیده در سریعترین زمان ممکن، به کرمانشاه اعزام شد.
مردم از حضور در مناطق زلزله زده پرهیز کنند
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۶
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: مردم از حضور در مناطق زلزله زده پرهیز کنند.
 
وی افزود: امداد هوایی در زلزله استان های غربی کشور بسیار موفق عمل کرد. امدادگران هلال احمر داوطلبانه و خستگی ناپذیر مشغول کمک هستند؛ با پخش اخبار ناصحیح آنها را تخریب و تضعیف نکنیم.
دست کم 100 جانباخته بی مجوز دفن شده‌‌اند
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۲۰
به گزارش ایرنا، روابط عمومی پزشکی قانونی کرمانشاه از دفن دست‌کم ۱۰۰ جانباخته زلزله، بدون مجوز خبر داد. این در حالی است که پزشکی قانونی تاکنون برای ۴۳۰ جانباخته جواز دفن صادر کرده است.
وزیر بهداشت: تعداد فوتی‌ها افزایش می‌یابد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۹:۰۰
قاضی‌زاده هاشمی در جلسه شورای مدیریت بحران گفت: توزیع امکانات در مناطق زلزله‌زده، مناسب نیست و مدیریت محیطی توزیع مایحتاج، باید اصلاح شود.
وی افزود: اقدامات بهداشتی و درمانی در زلزله غرب کشور، قابل قبول بوده است.
تاکنون به 7613 مصدوم، خدمات درمانی و اورژانس ارائه شد و حدود 1000 نفر از مصدومان بستری و 280 مصدوم نیز به سایر استانها منتقل شدند.
وزیر بهداشت تاکید کرد: حدس بنده این است که تعداد فوتی‌ها افزایش می‌یابد زیرا در بسیاری از روستاها، قربانیان زلزله دفن شدند و آمار دقیق آنها در روزهای آینده اعلام می‌شود
گلایه های مردم ازگله از بی توجهی مسئولان
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید : 183
تمامی مجروحان حادثه واکسن دیفتری و کزاز خواهند زد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۶:۱۵
معاون مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه تلاش شده تا تمامی مصدومان زلزله واکسن دیفتری کزاز را دریافت کنند، گفت: در شرایط گزیدگی توسط حیوانات و خزندگان نیز سرم های ضدمار گزیدگی و هاری به میزان کافی در دانشگاه های علوم پزشکی استان ها وجود دارد.
سرقت محموله های امدادی صحت ندارد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۱
به اطلاع مردم شریف می‌رساند: خبری که تحت عنوان سرقت محموله های امدادی در گردنه پاتاق پخش شده است صحت ندارد.

مردم سرپل ذهاب و روستاهای توابع  بخاطر کمبود غذا و وسایل گرمایشی، خود را به اول شهر می‌رسانند تا قبل از ورود محموله ها به شهر، مقداری برای خانواده ایشان بردارند که مبادا هنگام ورود به شهر به آن ها نرسد!
وضعیت آب و هوای مناطق زلزله زده در سه روز آینده
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۲۰
بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات و نقشه های پیش یابی طی 3 روز آینده برای مناطق زلزله زده استان کرمانشاه، جوی پایدار و آسمانی صاف پیش بینی می شود و در روز سه شنبه گستره دمای بیشینه برای مناطق زلزله زده بین 18 تا 25 درجه سلسیوس خواهد بود که تا سه روز آینده در همین دامنه خواهد ماند. 

به گزارش «تابناک» و بر اساس داده های دریافتی از کارشناسان سازمان هواشناسی کشور، با ورود یک سامانه بارشی از روز یکشنبه هفته آینده به مرزهای استان کرمانشاه احتمال بارش نسبتاً شدید باران و کاهش محسوس دمای هوا در مناطق زلزله زده وجود دارد که اطلاعات دقیق تر طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

دمای کمینه برای صبح روز چهارشنبه برای نقاط مختلف در محدوده 3- تا 11 درجه سلسیوس خواهد بود که طی 3 روز آینده دمای کمینه با نوسان بیشتر از 1 درجه روبرو نخواهد بود. دمای کمینه برخی شهرهای زلزله زده در طی 3 روز آینده مطابق جدول زیر پیش بینی می شود:

وضعیت آب و هوای مناطق زلزله زده در سه روز آینده

بر اساس داده هایی که آمد، کمینه دمای هوا در مناطق زلزله زده در روزهای آتی و در برخی مناطق حتی تا زیر صفر نیز خواهد رفت و شرایط به گونه ای است که سرمای شدید هوا در این مناطق به صورت جدی احساس خواهد شد؛ شرایطی که انتظار می رود  مردم  و مسئولان برای آن آمادگی کافی داشته باشند.

گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی کشور که در اختیار «تابناک» قرار گرفت، همچنین هفته آینده سامانه بارشی نسبتاً شدیدی را در مناطق زلزله زده پیش بینی کرده است که نیاز است در برنامه اقدامات مسئولان لحاظ شود.
ابهام در خصوص شمار جان باختگان
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۵:۱۱
در حالی که گزارش های رسیده از مناطق زلزله زده حکایت از افزایش شمار جان باختگان دارد، ساعات طولانی ست که آمار مجروحان و جان باختگان به روز نشده و مسئولان در این خصوص سکوت پیشه کرده اند.
 
موضوعی ابهام آور و سوال برانگیز که ممکن است تردیدهایی را سبب ساز شود و از این رو، جا دارد مسئولان در خصوص آن توضیح دهند؛ توضیحی که نشان دهد چرا روند ارائه آمار مجروحان و مصدومان متوقف شده است.
گلایه نمایندگان مجلس از نحوه خدمات رسانی به مردم
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۴:۰۰
نوبخت، نماینده مردم تهران در مجلس با اعتراض به فرایند امداد رسانی به زلزله زدگان گفت: ما حتما فردا در مجلس با دستگاه‌هایی که کوتاهی در عدم استقرار انجام دادند برخوررد میکنیم. وی ادامه داد: نیم ساعتی است که از تیم امداد و نجات کشور کسی را نمیبینیم و این مسأله به اطلاع رئیس جمهور خواهد رسید.
مددکاران و روانشناسان در منطقه حاضر هستند
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۳:۰۱
فرید براتی معاون سازمان بهزیستی کشور از تمهیدات این سازمان برای زلزله زدگان خبر داد و گفت: با بیمارستا‌ن‌ها در مناطق زلزله زده هماهنگ شده تا اگر کودک تنهایی پیدا شد پس از دریافت کمک‌های درمانی درصورتی‌که والدین او مشخص نبود به بهزیستی معرفی شوند. تیم های تخصصی مددکاری،روانشناسی و محب در منطقه حاضر هستند.
مردم مراقب کلاهبرداران باشند
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۲:۵۵
سخنگوی ستاد مدیریت بحران کشور به مردم سراسر کشور تأکید کرد: کمک‌های نقدی را تنها به مراجع ذی صلاح ارائه کنید تا از سوء استفاده جلوگیری شود.
90 درصد آب و برق مناطق زلزله زده وصل شد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۵۲
رحمانی فضلی، وزیر کشور در گفت و گویی کوتاه با رسانه ها از اتصال 90 درصد شبکه های برق و آب مناطق زلزله زده گفت.
کیانوش رستمی مدال طلای خود را به حراج می گذارد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۲۹
کیانوش رستمی مدال طلای المپیک خود را جهت کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور به حراج می‌گذارد.
پالایشگاه گاز ایلام به مدار بازگشت
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۱:۰۰
سخنگوی شرکت ملی گاز ایران گفت: پس از کسب اطلاع از شرایط ایمن در پالایشگاه گاز ایلام، این پالایشگاه به مدار برگشت و فعالیتش را از سر گرفت همچنین مردم باید در منازل خود حضور یابند که وصل نهایی گاز آنان نیز بستگی به تایید سازمان نظام مهندسی دارد که البته بخش زیادی از عملیات نشت‌یابی در مسیر گازرسانی انجام شده است.
رهبر کاتولیک‌های جهان با ملت ایران و عراق ابراز همدردی کرد.
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۹
پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان با ارسال دو پیام با ملت ایران و عراق و آسیب دیدگان زلزله یکشنبه ابراز همدردی کرد.
پاپ فرانسیس از صمیم قلب برای تمام کسانی که این اندوه را تحمل می کنند صبر و آرامش آرزو کرد.
وی همچنین قول داد که برای آرامش روح جان باختگان دعا کرده و برکت الهی را برای بازماندگان طلب کند.
آمار قربانیان 430 نفر شد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۱۳
پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را ۴۳۰ نفر اعلام کرد.
 سرپل ذهاب: ۳۱۷، اسلام آباد غرب: ۲۳، کرند: ۱۴ قصر شیرین: ۲۸، جوانرود: ۳، ثلاث: ۱۵، معاینه شده توسط پزشکی قانونی کرمانشاه: ۲۷، صحنه: ۳
"سپاه" بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور را به کرمانشاه منتقل کرد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۱۰:۰۰
سپاه" بزرگترین بیمارستان صحرایی کشور را به کرمانشاه منتقل کرد . این بیمارستان صحرایی، پرتابل و قابل انتقال است و شامل چادر و کانکس بوده و از اتاق عمل، امکانات بستری سرپایی و جراحی، زنان و زایمان، داروخانه و آزمایشگاه رادیولوژی، حتی دندانپزشکی و آشپزخانه برخوردار است.
رئیس جمهور وارد کرمانشاه شد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۱۹
حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز وارد فرودگاه کرمانشاه شد تا از آنجا با بالگرد عازم شهرستان سر پل ذهاب شود.
رئیس جمهور در بدو ورود با استقبال مقامات محلی رو به رو شد.
تردد وسایل نقیله غیر مسئول به مبادی ورودی کرمانشاه ممنوع است
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۹:۰۳

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک کشور گفت: به منظور تسهیل در فرایند امداد رسانی و نیز افزایش امنیت مناطق حادثه دیده امکان تردد نهاد و افراد غیر مسئول به مبادی ورودی کرمانشاه وجود ندارد.

احتمال افزایش شمار قربانیان وجود دارد
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۵۷
در بسیاری از روستاهای مناطق حادثه دیده با خانه هایی رو به رو هستیم که به صورت کامل ویران شدند و اثری از اهالی آن خانه نیز نیست. گفته می شود اهالی به احتمال زیاد زیر آوار دفن شده اند. 
اتمام عملیات امداد و نجات تا بعد از ظهر امروز
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۴۵
رئیس سازمان امداد ونجات هلال احمر گفت : بعید است کسی زیر آوار مانده باشد؛ چرا که ارزیابی‌ 500 روستا انجام شده است. امیدواریم با توجه به تلاش‌های شبانه روزی، پوشش کامل امدادی و خدمت رسانی تا بعد از ظهر امروز برقرار شود.
ادامه اعتراضات مردمی
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۸:۳۰
مردم از توزیع نامتناسب و بی برنامه کمک ها ناراحتند. گفته می شود اگر حادثه دیدگان خود به سمت امدادگران نروند و کمکی دریافت نکنند، کسی از آنها سراغی نمی گیرد.
گلایه مردم شهرستان سر پل ذهاب از ضعف در خدمات رسانی سازمانی
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۶:۳۴
بسیاری از مدم مناطق حادثه دیه به ویژه مردم روستاهای شهرستان سر پل ذهاب شب را بدون دست رسی به کمک های سازمانی سپری کردند و از اینکه کمک های مردمی بیش از کمک های سازمانی است، گلایه دارند.
ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره رایگان به آسیب دیدگان زلزله
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۶:۲۸
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور گفت: «تیم مداخله در بحران» از فردا در منطقه زلزله‌زده غرب کشور حضور خواهد یافت.

وی افزود: از آنجایی که آسیب‌دیدگان این زلزله عمدتاً از خانواده‌های مستضعف هستند پس از آموزش مهارت‌های مقابله با شوک‌های عاطفی به مدت یک سال خدمات مشاوره و روانشناسی رایگان دریافت خواهند کرد. 

او تأکید کرد: این خدمات مربوط به اعضای درجه یک خانواده‌های آسیب‌دیده است که اگر نیازمند مراجعات بعدی به روانشناس باشند، هزینه‌ای از آنها دریافت نمی‌شود. 
تمامی شعب بانک های کرمانشاه فعال هستند
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۶:۱۶
علیرضا قیطاسی دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی با ابراز همدردی با هموطنان زلزله_زده در غرب کشور و تسلیت به خانواده جان باختگان این حادثه دردناک گفت :  تمامی شعب بانک ها در استان کرمانشاه فعال بوده و آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی ادامه داد :  با کمکی که از طرف کمیسیون بانک های استان کرمانشاه صورت گرفت ، کامیون های حامل خودپرداز های سیار بانک های استان برای خدمت رسانی به هموطنان شهرستان سرپل_ذهاب به منطقه اعزام شده اند و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد. 
آب و برق مناطق زلزله زده همچنان قطع است
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۶:۰۲
خبرهای رسیده حکایت از این مهم دارد که آب و برق مناطق زلزله زده همچنان قطع است و مردم به کمک های بیشتری نیازمند هستند.
واکنش وزیر امور خارجه کشور به زلزله
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۵:۰۰
محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در پیامی کوتاه در رابطه با زلزله و واکنش های بین المللی نوشت: تصاویر دلخراشی از خسارات زلزله و کشته‌شدن افراد در کرمانشاه و عراق را  دیدم.

از جامعه‌ی بین‌الملل به خاطر ابراز همدردی‌ها و پیشنهاد کمک‌شان ممنونیم.

در حال حاضر کشورمان توانایی مدیریت بحران را به وسیله منابع داخلی‌مان دارد. 

بابت تمام پیشنهادات کمک بسیار متشکریم و شما را در جریان اخبار مربوطه قرار می‌دهیم.
واکنش سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به زلزله ایران و عراق
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۴:۳۰
هتر نائورت سخنگوی وزارت خارجه آمريكا در قالب پیامی در صفحه شخصی اش به خانواده قربانيان زلزله در ايران و عراق تسليت گفت.
رنج کودکان در مناطق زلزله زده
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۲:۵۳
شمار جان باختگان به 430 تن رسید
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۲:۵۱
سازمان اورژانس کشور در گزارشی شمار جان باختگان را (تا این لحظه) 430 تن اعلام کرد. بر اساس این گزارش، 7156 تن نیز بر اثر زلزله مصدوم و مجروح شده اند.
مشکل شدید آب در مناطق زلزله زده
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۲:۴۶
شنیده می شود مشکل آب با توجه به قطعی آب آشامیدنی در روستاها به شدت نگران کننده است و بدتر اینکه  آب های معدنی ارسالی به برخی مناطق فاقد تاریخ مصرف قابل استفاده هستند.
هزار و ٩٦٠ روستا در كرمانشاه آسيب ديده اند
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۲:۳۰
وزير كشور در جمع خبرنگاران گفت: 
علي رغم مسدود بودن جاده ها همان اول وقت تلاش شد به مجروحان و مصدومان خدمات رسانی شود.
کمک های ارزشمند مردم نوع دوست پاوه
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۲:۰۹
اهالی شهر و روستاهای شهرستان پاوه در اقدامی ارزشمند و همراه با سایر هموطنان ایرانی اقدام به جمع آوری کمک های مالی و مادی برای زلزله زدگان کرمانشاه کردند.

شمار جان باختگان به ۴۱۳ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان/ فردا سراسر ایران عزای عمومی‌ست

داستان ادامه دار گلایه های مردمی از بی توجهی مسئولان
۱۳۹۶/۰۸/۲۳ - ۰۱:۳۳
گفته می شود در روستاهای بخش قلعه شاهین سرپل ذهاب که قرار است از شهر دورن کمک رسانی شود، هنوز حتی یک نفر نیومده برای کمک رسانی نرفته است. «تابناک» صحت قطعی این موضوع را تأیید نمی کند. 
هزینه بیش از 1000 میلیارد تومانی زلزله
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۳:۱۶
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه ستاد بحران کرمانشاه: تاکنون آمار تخریب 30هزار واحد مسکونی را به ما داده‌اند. بیش از 1000 میلیارد تومان به‌منظور تعمیرات و‌ بازسازی منازل اعتبار نیاز است. بخشی از این اعتبار باید از صندوق توسعه ملی تأمین اعتبار شود.
تامين فوري اقلام مورد نياز مردم مناطق زلزله زده
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۲:۰۲
دكتر مخبر، رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) در حاشيه نشست "طرح بركت امداد رسان" ضمن اشاره به تشكيل كارگروه بحران حوادث غيرمترقبه از ساعات اوليه صبح امروز افزود: به محض اطلاع از وضعيت مناطق زلزله زده با تشكيل كارگروهي از مسئولان اين ستاد،برنامه ريزي جهت اعزام تيم پشتيباني امدادرساني در قالب 100 گروه جهادي، تامين نيازهاي معيشتي و نيازهاي درماني در راستاي تسريع در كمك رساني و خدمت رساني به مردم زلزله زده انجام پذيرفت.

وي خاطر نشان كرد: بيش از 150 تن كالاي ضروري كه شامل 16 تريلي آب معدني، يكصدهزار تن كنسرو ماهي، 20 تن خرما، تامين و انتقال 10 هزار تخته پتو و بالش، 1000 عدد چراغهاي والور خوراك پزي و گرمايشي در حال انتقال به مناطق زلزله زده غرب كشور است.

رييس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام در خصوص تمهيدات لازم براي آسيب ديدگان اين حادثه اظهار كرد: ضمن تامين كادر پزشكي مجرب و درمانگاههاي سيار نسبت به اعزام داروهاي مورد نياز در قالب 5 كاميون دارو حامل انواع سرم، آنتي بيوتيك ها و آلويين براي مصرف اور‍ژانس اقدام شده است.

محمد مخبر در پايان ضمن آرزوي سلامت براي همه ي حادثه ديدگان و عرض تسليت براي بازماندگان كشته شدگان اين حادثه ناگوار گفت:اين ستاد نسبت به تامين كليه ي نيازهاي مردم عزيز اين مناطق اهتمام ويژه دارد كه به همين منظور نيزصبح فردا يك هواپيماي باربري از كمكهاي ستاداجرايي فرمان حضرت امام (ره) كه حاوي بيش از 50تن پوشاك و ديگر وسايل مورد نياز مردم اين مناطق در فرودگاه كرمانشاه به زمين خواهد نشست.
فردا در سراسر ایران عزای عمومی اعلام شد
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۵۲
هیئت دولت با صدور بیانیه‌ای ضمن تسلیت حادثه تلخ و اندوهبار زلزله غرب کشور و ابراز همدردی با خانواده قربانیان و  آرزوی سلامتی برای مجروحان این حادثه، فردا (سه شنبه بیست و سوم آبان ماه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.
تلفات زلزله استان کرمانشاه به ۴۱۳ تن رسید
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۲۲
پزشکی قانونی استان کرمانشاه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله این استان را ۴۱۳ نفر اعلام کرد.
ادامه محدودیت‌های تردد در محورهای مواصلاتی مناطق زلزله زده
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۵
سردار حمیدی رئیس پلیس راه با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در مناطق زلزله زده گفت: از همان ابتدای بروز حادثه محدودیت‌هایی ترافیکی برای تردد خودروهای شخصی و باری به جز خودروهای امدادی و خودروهای حامل اقلام امدادی و غذایی دارای مجوز ، اعلام شده است و این محمدویت ها همچنان ادامه دارد.
 
وی از شهروندان خواست از تجمع و اصرار برای ادامه مسیر در محورهای مواصلاتی منتهی به مناطق زلزله زده خودداری کنند تا عملیات امدادرسانی با سرعت بیشتری صورت بگیرد.
 
گزارش خبرنگاران حکایت از آن دارد که محموله بزرگی از چادر به شهرستان سر پل ذهاب رسیده است و بزودی در بین مردم منطقه توزیع می‌شود. در حال حاضر به خاطر خطر وقوع پس لرزه و احتمال ریزش منازل، بسیاری از مردم سر پل ذهاب شب را در پارک‌ها و معابر سپری می‌کنند.
152 پس لرزه تا کنون
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۱۳
از شب گذشته تا کنون بیش از 152 پس لرزه در منطقه رخ داده است و به گفته رییس جمعیت هلال احمر،  در زلزله شب گذشته کرمانشاه 526 روستا در معرض آسیب  و 137 هزار نفر نیز  در معرض خطر قرار گرفتند.
خون مورد نیاز زلزله زدگان تامین شد
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۱:۰۵
شمار جان باختگان به ۴۱۳ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان/ فردا سراسر ایران عزای عمومی‌ست
12 هزار واحد مسکونی تخریب شده است
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۵۵
مهدیانی، معاون بنیاد مسکن کشور در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران کرمانشاه اعلام کرد: بازسازی بعد از امداد و نجات باید شروع شود، تعداد واحدهای تخریبی زیاد است و برخی روستاها صددرصد تخریب شده‌اند. درحال حاضر 15 لودر و 35 کمپرسی از سوی بنیاد مسکن در روستاها مستقر شده تا مسیرها بازگشایی شود.

وی تاکید کرد: از دولت می‌خواهیم که در تامین منابع و تسهیلات برای بازسازی تعجیل کند.

به گفته وی، برابر آمار اولیه 12 هزارواحد مسکونی شهری و روستایی صددرصد تخریب شده و 15 هزار واحد هم نیازمند تعمیر است.
ارسال ۷ کامیون آب معدنی، برنج، نان و... به کرمانشاه
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۸
۷ کامیون آب معدنی، برنج، نان و... از قم به کرمانشاه ارسال شد.


شمار جان باختگان به ۴۰۷ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان

رئیس جمهور ترکیه برای کمک به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرد
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۶
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه ضمن ابراز همدردی با مردم ایران و عراق برای کمک به مناطق زلزله زده اعلام آمادگی کرد.
اولین هواپیمایی C۱۳۰ کمک‌رسانی ارتش در کرمانشاه به زمین نشست
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۴
سخنگوی ارتش:دقایقی پیش اولین هواپیمای ترابری C۱۳۰ در کرمانشاه به زمین نشست و تجهیزات مورد نیاز به سرپل ذهاب منتقل خواهد شد.

این هواپیما حامل ۶۰ نفر از متخصصان پزشکی و اقلام مورد نیاز از جمله چادر و آب معدنی است که به سرعت به مناطق مورد نظر منتقل می‌شود.

هم‌اکنون نیز ۲ فروند هواپیمای دیگر شامل یک فروند C۱۳۰ و یک فروند ۷۰۷ نیروی هوایی در حال اعزام به منطقه هستند.
پیام وزیران امورخارجه ترکیه، ژاپن، قطر و گرجستان به ظریف
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۴
در پی وقوع زلزله در غرب ایران وزیران امورخارجه ترکیه، ژاپن، قطر و گرجستان طی پیام‌های جداگانه‌ای خطاب به محمد جواد ظریف بادولت و ملت ایران ابراز همدردی کردند.
فرماندار اسلام آباد غرب: به کمک های بیشتری نیازمندیم
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۳۲
فرماندار اسلام‌آباد غرب درگفتگو باخبرنگار تابناک : با وجود تلاش های انجام شده برای کمک رسانی به زلزله زدگان، کمبود چادر و مواد غذایی احساس می‌شود و نیازمندیم کمک بیشتری به مردم شهرستان شود.
بسیاری از اهالی غرب کشور شب را بیرون از خانه سر می کنند
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۲۷
در شرایطی که نزدیک به 24 ساعت از زلزله مهیب یک شنبه شب می گذزد، همچنان بسیاری از اهالی غرب کشور و به ویژه مردم شهرستان های استان کرمانشاه ترجیح می دهند شب را در بیرون از خانه سپری کنند.


دوشهر همچنان بدون آب
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۲۰:۱۵
معاون هماهنگی و پشتیبانی شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: براساس پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده، آب کل مناطق استان کرمانشاه به جز دو شهر تا دو ساعت دیگر وصل خواهد شد.
زلزله زدگان روستاهای بخش گهواره در شهرستان دالاهو
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۴۲

هنوز برخی زلزله زدگان چشم انتظارند
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۲۱
به رغم سپری شدن زمان طولانی از زلزله شب گذشته، هنوز اخباری به گوش می‌رسد که حکایت از نرسیدن نیروهای امدادی به برخی نقاط آسیب دیده دارد. از جمله برخی روستاهای تابع بخش گهواره مانن روستای بیامه علیا که به رغم جان باختن برخی ساکنان آنها و وارد آمدن خسارات زیاد به ایشان، هنوز چشم انتظار نیروهای امدادی هستند.
 
روستانشینانی که با توجه به شرایط جوی و آسیب هایی که دیده‌اند، بیش از هر زمانی نیازمند حمایت هستند.


امیدواریم و دعا می‌کنیم تعداد مجروحین بیش از این نباشد
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۲
سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: امیدواریم و دعا می‌کنیم تعداد مجروحین بیش از این نباشد.

پراکندگی روستا‌های زلزله زده خیلی زیاد است و احتمال ادامه امداد و نجات در روز‌های آتی وجود دارد.
 
38 هزار چادر، 52 هزار پتو توسط هلال احمر در مناطق زلزله زده توزیع شده است. تمام راه های مواصلاتی بسته شده بازگشایی شده است.

زیرساخت های سرپل ذهاب به شدت تخریب شده است. از اولین دقایق آب رسانی بصورت سیار انجام شده است، برق سطح شهر سرپل ذهاب وصل شده است و امیدواریم تا فردا برق منازل نیز وصل شود.
تخریب نزدیک به صد در صدی خانه های یک روستا
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۲
روستای رجبی از توابع شهرستان ثلاث باباجانی
شمار جان باختگان به ۴۰۷ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان 
120 تن از مجروحان به تهران اعزام شدند
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۱
 قاسم جان بابایی، معاون درمان وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت درمان مجروحین زلزله گفت: وزیر بهداشت در محل حاضر شدند و به استان کرمانشاه رفتند و طی مرحله اول 120 نفر از مجروحین را به تهران اعزام کردیم و تعداد دیگری از مجروحین نیز تا امشب به تهران عازم می‌شوند.

تعداد مصدومین بسیار زیاد است و قسمت عظیمی از کار آنان در بیمارستان‌های کرمانشاه انجام شده است. امشب احتمالا پرواز دیگری عازم تهران خواهد شد تا مجروحین بین بیمارستان‌های تهران و البرز تقسیم شوند.

تیم پزشکی در بیمارستان‌های تهران وارد کار شدند و به کمک مصدومین و مجروحین آمدند. به نظر می‌رسد تعداد مصدومین از میزان فعلی افزایش نخواهد یافت. البته ظرفیت بیمارستان‌های استان‌های همدان و کردستان را نیز برای بستری مجروحین در نظر گرفتیم.
تصویر عجیب در حاشیه زلزله
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۴۰
از جمله تصاویر بسیار عجیبی که در حاشیه زلزله شب گذشته مخابره شده و مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته، تصویر اثاث کشی از ساختمان های مسکن مهر است؛ ساختمان هایی که تصویر تخریب شان در سرپل ذهاب بازنشر وسیعی داشت وابهامات فراوانی را رقم زد.
 
این تصویر البته مربوط به سرپل ذهاب نیست، بلکه حکایت اسباب کشی مردم از مسکن مهر روانسر است. اثاث کشی مردمانی که می‌ترسند سقف روی سرشان، جانشان را برباید!
شمار جان باختگان به ۴۰۷ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان 
درخواست فرماندار قصرشیرین از وزیر کشور
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۳۴
فرماندار قصر شیرین گفت: مشکل کمبود چادر در این شهرستان حل نشده است و امداد رسانی در حد انتظار حادثه دیدگان نیست و مردم با امکانات خود خارج از منازل اسکان یافته اند.

آب شرب از طریق تانکر سیار در سطح شهر توزیع شده است، عمده ترین مشکل مردم حادثه دیده اسکان است و هوا نیز نامساعد است.

برخی از روستاها تا ۴۰ درصد تخریب شده اند و با مشکل اسکان مواجه شده اند، از وزیر کشور درخواست دارم دستورات لازم را برای اسکان و احداث اردوگاه صادر کند تا مردم امشب و فردا در اردوگاه مستقر شوند.
کمک دانشجویان دانشگاه رازی به زلزله زدگان
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۸:۱۱
بیش از ۷۰۰ پرس غذا توسط دانشجویان دانشگاه رازی در سفره مهربانی برای زلزله زدگان سرپل‌ذهاب جمع آوری و از طریق هلی کوپتر به این منطقه ارسال شد.
 
شمار جان باختگان به ۳۸۷ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان 
اسامی مصدومان انتقالی به بیمارستان های تهران
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۲
امام خمینی: ماهان شیخ ویسی، شیوا قنبری، رحمت فتاحی، بلبل عزیزی، خاور فاخر، سهیلا کرمی، ایوب صیفوری، الماس محمودی، جمشید یاری، شهناز مجیدیان، حمید اسماعیلی، اسحاق صادقی، اذر ازادی، پیمان زارعی، اختر مجهودیان، بلال پالانی، سوسن اسپری، توران همتی، زینت مرادی، جهانگیر سلیمانی، سارا الیاسی، شهلا الیاسی، عزیز ولی پناه، نوشین محمدی، شکوفه‌ عزیزخانی، حشمت حشمتی، طوبی قادری، مهدی احمدی، بهزاد غلامیان

فیروزگر: نازنین دارابی،فرشته قادری، هیرو الیاسی، فرخنده الیاسی، حسین احدی

لقمان: نوید کمری

سینا: طوبی نوری، طاهره ازادی، احمد ناصری، فرید احمدی، میثم تبریزی، شیر علی لطفی پور، فریده ملک خطابی، مانوی سلیمی، بهمن تایشه، فاضل تایشه، سعدا… عزیزی، کژال میریزی، امید اقا ویسی،‌معصومه پالانی، عبدالله جاسمیان، علی غلامی

شریعتی: پروانه خسروی، فاطمه عباسی، شیما مرادیان، عاشیه کریمی

مدنی کرج: مینا قنبری، هما علی مرادی، سعید جامعه ای، امیر احد بابا مرادی، فاطمه امیرفر، صورت سعید مرادی، شاپور زمانی، جوان مرادی،‌هادی صادقی، فاطمه امیری، مریم جوانمیری، فرهاد کوهنگ، فریده کافی،‌زانیار ظاهری،‌علی کرم سلیمانی، مروارید ازادی،‌جلال کاکا مرادی،امید علی قاسمی نیک،‌فاطمه پور کن،شیما مرادیان،‌پرویز فتحی

باهنر کرج: جوان میرمرادی،‌محمد امین بهرامی، شاهمراد رضایی،‌محسن ارمند، امین اتش پادی، محمد کاکایی، سهیلا مهرایینی،‌ لیلا کریمی، صدیقه رستمی‌،هادی رستمی، هیرو الیاسی

بیمارستان کودکان ( مرکز طبی اطفال): یاسر اسپری
 
اسامی مصدومان انتقالی به تهران-سری دوم:
 
بیمارستان امام حسین: جهانبخش دشتله ، سوری عزیزی ،عصمت یاوری ،شیرین پالانه، راضیه رستمی، فرزانه الیاسی ، صابر افرین ، بهادر عزیزی ،مصیب چهارگانه ، گرجی مرادی ،امید قادری ،فهمیه خداوردی ،گوهرکریمی، فائزه مرادی، زهرا نظری (۱۵ نفر)
 
بیمارستان لقمان: بیژن ملکی ،لیلا رستمی ،عزیز ارغوان پور ،اسدا صادقی مقدم ،زهرا منصوری، کتان کرمی، فهیمه صفری پور (۷ نفر)
 
بیمارستان رسول اکرم: کیوان محبی، لیسیا منصوری، محمد کنعانی، زینت احمدی
 
بیمارستان فیروزگر: عیسی محمدزاده، شیوا نظری، زلیخا محمدی، امنه ویسی

بیمارستان طالقانی: حمیرا نظری

 
کار امداد و نجات رو به پایان است
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۵۱
سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: فکر می‌کنیم عملیات امداد و نجات به پایان رسیده باشد و تقریبا بیش از ۹۹ درصد از روستاها کار امداد و نجاتش انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۵۰۱ روستا مورد ارزیابی قرار گرفت و همچنین شهرها از همان دیشب بررسی شدند. با توجه به اینکه آوار برداری نیاز به امکانات و تجهیزات خاص و سنگین دارد امیدواریم از فردا صبح این بخش از کار آغاز شود.

خودرو نوشته خاص!
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۸
شمار جان باختگان به ۴۰۷ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان
افزایش شمار جان باختگان به 407 تن
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۷
سعیدی، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از افزایش شمار جان باختگان خبر داد و گفت: تا این لحظه تعداد کشته‌ها به ۴۰۷ نفر و تعداد مجروحان به ۶۷۰۰ نفر رسیده است.
 
تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۷:۳۳
در حالی که سایه مرگ و رنج بر سر بیمارستان رنجور و آسیب دیده سرپل ذهاب گسترده شده و اخبار ناخوشایندی از این بیمارستان مخابره می‌شود، تولد یک نوزاد در این بیمارستان توجه ها را به خود جلب کرد.
 
ولادتی که نه در بیمارستان، که در محوطه بیرون آن در یک دستگاه آمبولانس رخ داد تا امید را در دل اهالی این دیار جوانه بزند.
 
شمار جان باختگان به ۳۸۷ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان
آمار جانباختگان زلزله به ۳۸۷ نفر رسید
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۶:۰۷
اداره پزشکی قانونی استان کرمانشاه آمار جانباختگان زلزله این استان تا این لحظه را 387 نفر اعلام کرد.

این آمار به تفکیک شهرستان‌ها به شرح زیر است:

کرمانشاه ۲۵
اسلام آباد ۲۲
کرند غرب ۱۴
سرپل ذهاب ۲۸۰
قصر شیرین ۲۸
جوانرود ۳
ثلاث ۱۵

کمک های مردمی برای توزیع شام در بین حادثه دیدگان
۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۰۹:۴۹
موکب نوکران کرمانشاهی جهت تحویل غذا به آسیب دیدگان زلزله در بیمارستان 520 ارتش کرمانشاه وارد عمل شد.

شمار جان باختگان به ۴۱۳ تن رسید/ تولد نوزاد سرپل ذهابی در حیاط بیمارستان/ فردا سراسر ایران عزای عمومی‌ست
 
 
اخبار قبلی را اینجا بخوانید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۳
پروردگارا ااااااخودت رحم كن
چرا این زلزله تا هزار کیلومتر اینور اون ور رو تکون داده ؟
ما که زلزله ندیده نیستیم
چه زلزله ایه که از انزلی تا قطر رو لرزونده⚳
چون بد آید هر چه آید بد شود. یک بلا ده گردد و ده صد شود...........
راه را براي كمك هاي بين المللي باز كنيد. ساير كشورها مردم ايران را كمك خواهند كرد.
پس این مدیریت بحران چیه و کیا دارن حقوقشو میخورن ولی عملا کشور در هر بحرانی فلج هست!!!!!!
حتما تبصره ماده بی ارزش مینویسن ظاهرا ارتش زودتر رسیده !!!
مدیریت جهادی و جهانی تو پروژه های مسکن مهر کاملا مشهود ه ، لااقل واسه بعضی ها که این پروژه ها رو انجام
دادند نون که داشته!!!
چرا زلزله ژاپن را فقط تکان میده
در ایران فاجعه به بار میاره؟
چرا مسولین تا اتفاقی میوفته قول میدن بعد میرن دنبال کارشون بدون هیچ تعهدی؟مثل پلاسکو
آیا نظام مهندسی و شهرداری های ما که پایان کار میدن نباید مسئول باشن و جوابگو باشند.
یکی از عکس ها که یک ساختمون بر روی یک کامیون برگشته مربوط به زلزله بم هست
آمار کشته شدگان صددرصد دروغه. کشته ها خیلی بیشتر ازینه
مسئولين كجان اخه؟
حراج مدال بی معناست ، باید می گفتید کیانوش رحمتی مدال طلای خود را به مزایده می گذارد
سلام. من حاضرم حراج مدال طلای قهرمان نام آور کشورمان آقای کیانوش رستمی را به صورت حضوری، تلفنی و دیجیتالی مدیریت نمایم.
علی محمد بیدارمغز
همه ایرانیها می توانند در کار خداپسندانه پهلوان کیانوش رستمی شرکت کنند و با پرداخت مبلغی در حد بضاعت خود ، این مدال ارزشمند را به طور سمبلیک خریداری کرده و مجددا به کیانوش هدیه کنند
احسنت به کیانوش رستمی که مرام پهلوانی را نه فقط در میدان ورزشی بلکه در میدان زندگی با به فروش گذاشتن مدال با ارزش خود به نمایش گذاشت. درود برتو قهرمان پهلوان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان