بازدید 7863

آسمان امروز و فردای کرمانشاه ابری است

کد خبر: ۷۴۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸ 13 November 2017
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به وضعیت جوی کرمانشاه و سرل پل ذهاب گفت: آسمان این شهرها با افزایش ابر طی روز آینده همراه خواهد بود.

به گزارش ایسنا، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی با تضعیف سامانه بارشی در شرق کشور تنها بارش‌ها در امروز ( ۲۲ آبان ماه) در نوار شرق کشور پیش بینی می‌شود که در برخی نقاط امکان وقوع رگبار و رعد و برق نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود، گفت: از فردا (۲۳ آبان ماه) با استقرار جو پایدار در کشور افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پر جمعیت پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه خلیج فارس در روز جاری همراه با وزش باد، مواج خواهد بود، گفت: این شرایط در روز سه شنبه صبح به طور خفیف‌تری تنها در نیمه شرقی خلیج فارس پیش بینی می‌شود.

وظیفه در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده نیز گفت: آسمان تهران فردا صاف در بعضی ساعات همراه با غبار محلی خواهد بود که بیشینه و کمینه دمای هوا بین ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود. همچنین تهران در روز چهارشنبه (۲۴ آبان) صاف، گاهی همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تسلیت به خانواده‌های جان‌باختگان زلزله شب گذشته کرمانشاه، در مورد شرایط جوی این منطقه هم گفت: در شهر کرمانشاه امروز و فردا آسمان ابری خواهد بود و بیشینه و کمینه دما بین ۱۸ و ۳ و  ۱۹ و ۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان اظهارکرد: در شهر سر پل ذهاب که بیشترین خسارات و تلفات را از زلزله شب گذشته داشته است، در روز آینده هوا ابری خواهد بود و بیشینه و کمینه دما بین ۲۵ و ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر