بازدید 11867
شرکت های هواپیمایی از آب گل آلود ماهی نگیرند!

اخبار مبهم در مورد افزایش قیمت بلیت های پرواز به کرمانشاه

در آخرین ساعات شب گذشته بود که دوباره بخشی از کشورمان درگیر یک حادثه طبیعی دیگر شد و این بار زلزله، بخش هایی از استان کردنشین کشورمان یعنی کرمانشاه را لرزاند. شرایط به گونه ای رقم خورده بود که می شد تا حدودی به عمق فاجعه بار بودن این حادثه پی برد. در حالی که همه کشور داغدار این حادثه هستند، اخبار ضد و نقیضی از گرانی بلیت های پرواز به کرمانشاه در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است.
کد خبر: ۷۴۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 13 November 2017
در آخرین ساعات شب گذشته بود که دوباره بخشی از کشورمان درگیر یک حادثه طبیعی دیگر شد و این بار زلزله، بخش هایی از استان کردنشین کشورمان یعنی کرمانشاه را لرزاند. شرایط به گونه ای رقم خورده بود که می شد تا حدودی به عمق فاجعه بار بودن این حادثه پی برد. در حالی که همه کشور داغدار این حادثه هستند، اخبار ضد و نقیضی از گرانی بلیت های پرواز به کرمانشاه در حال دست به دست شدن در شبکه های اجتماعی است.

به گزارش تابناک اقتصادی، از گذشته های بسیار دور تا به امروز، کشورمان شاهد حوادث طبیعی بسیاری بوده و هر بار این حوادث ضرر و زیان هایی را به مردم خوب کشورمان چه به لحاظ جانی و چه به لحاظ مالی وارد کرده است. در تازه ترین این حوادث طبیعی، شب گذشته، 21 آبان 1396، تقریباً بخش غربی کشورمان و حتی بخش هایی از مرکز ایران به لرزه درآمد. مرکز این زمین لرزه در حوالی ازگله از استان کردنشین کشورمان یعنی کرمانشاه بود و بزرگی آن نیز 7.3 ریشتر گزارش شد.

با اعلام شدت زمین لرزه کرمانشاه می شد در همان دقایق اولیه حدس زد که باز فاجعه ای دامن کشورمان را گرفته است چرا که تقریباً 14 سال قبل در بم، زلزله ای به شدت 6.6 ریشتر فاجعه انسانی و مالی را در کشورمان رقم زده بود. تا لحظه تهیه این گزارش آمار فوتی ها این حادثه از 200 تن گذشته و مسئولین حدس می زنند که آمار فوتی ها به 300 تن نیز برسد.
همچنین مصدومین این حادثه، بیش از هزار تن بوده است. به هر صورت، این آمار و ارقام باعث شد تا مردم ایران داغدار شوند و همه با مردم استان کرمانشاه ابراز همدردی بکنند و همچنین سه روز عزای عمومی در استان کرمانشاه اعلام شود.  

در این میان، برخی اخبار ضد و نقیض از وضعیت قیمت های حمل و نقل مسافر به کرمانشاه باعث شد تا ناراحتی مردم از این حادثه دو چندان شود. خبرها حکایت از آن داشت که قیمت بلیت های پرواز از تهران به کرمانشاه به 900 هزار تومان هم برسد.

البته پس از انتشار این اخبار، مرتضی دهقان، معاون هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری با تکذیب هر گونه افزایش قیمت بلیط پرواز تهران به کرمانشاه گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و هیچ شرکت هواپیمایی نرخ ها را بالا نبرده است.

وی ادامه داد: اگر در فضای مجازی افرادی بخواهند از وضعیت به وجود آمده و افزایش تقاضای سفر هوایی به کرمانشاه سوء استفاده کنند، با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

البته بررسی های میدانی خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که در این زمینه گران فروشی هایی از سوی برخی آژانس ها صورت گرفته است، اما قیمت بلیت 900 هزار تومان نیست.

به هر صورت چون به تازگی مردم شاهد افزایش دو برابری قیمت های بلیت اتوبوس ها به سمت مرزها در ایام اربعین بودند، این اخبار به ظاهر کذب در نظر آن ها دور از واقعیت جلوه نمی کند؛ بنابراین، بهتر است مسئولین امر، نظارت های خود را در این زمینه افزایش دهند تا برخی شرکت های هواپیمایی با افزایش میزان تقاضای سفر به کرمانشاه هوس افزایش قیمت بلیت های پرواز را نداشته باشند و ناراحتی مردم از این حادثه را دو چندان نکنند.



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۱۰
تکذیب نکن تابی عین حقیقته از من میشنوید از این کشور فرار کنید وتا میتونید ازش فاصله بگیرید
بله باور كنيد اينحا ايران است .عند مرداني و غيرت من ميگم مردانگي چيست ؟ پول را بچسب تمام وسايل را بايد انبار كنند انبار دارها و پولدارها الان وقت پولدار شدن است نه كمك به هم نوع از ايراني جماعت بي شرفتر نديدم .
یعنی هیچ نهادی نیست که نظارت کنه؟...
در کشورهای دیگر این دست سوء استفاده کنندگان با اسم به مردم معرفی می شوند و با داغ ننگ توسط مردم تحریم می شوند. چرا در ایران این کار انجام نمی شود؟
جای خالی مرحوم خلخالی به شدت احساس میشه!
ذات اين ملت چپاول و سو استفاده است جز عده خيلي قليل
مجید جان ۲۱ آبان ۱۳۹۶ صحیح است نه ۱۳۹۱
راست گفته همکنون بلیط رفت امروز به قیمت 108000 به فروش میرسد فردا هم 110000 تومن
حالا فهمیدید چرا ایران هیچ وقت درست نمیشه؟ اب نیست والا همه شناگرند تو این مملکت
اقا چرا جو میدی بی خودی همین الان تشریف ببرید سایت ایرپلن تیکت- تی چارتر- سفرمی و خیلی ها دیگه یک نمونه در زیر امده
آسمان
آسمان 3742
23:00 تهران ← کرمانشاه 00:00 (1+)
سیستمی - بدون توقف
دوشنبه، 22 آبان 1,098,000 ریال
رزرو آنلاین
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر