بازدید 2920
سفیر ایران در اتریش:

روابط اقتصادی با اتریش را در سطح ایالتی و ملی دنبال می‌کنیم

سفیر ایران در اتریش با بیان اینکه ما نقشه راه جامعی برای توسعه روابط ایران و اتریش در نظر داریم، افزود: این نقشه راه تمامی موضوعات به خصوص موضوعات اقتصادی را شامل می‌شود.
کد خبر: ۷۴۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 14 November 2017
سفیر ایران در اتریش با بیان اینکه ما نقشه راه جامعی برای توسعه روابط ایران و اتریش در نظر داریم، افزود: این نقشه راه تمامی موضوعات به خصوص موضوعات اقتصادی را شامل می‌شود.

به گزارش فارس به اتریش مولایی سفیر جمهوری اسلامی ایران به در اتریش امروز در دیدار هیات‌های تجاری دو کشور ایران و اتریش که در اتاق بازرگانی اتریش سفلی برگزار شد ضمن تشکر از رئیس اتاق بازرگانی اتریش سفلی بابت همکاری در راستای برگزاری این نشست و معرفی و ظرفیت‌های این ایالت گفت: شرکت‌های خوبی از ایران در این هیات تجاری حضور دارند و امیدوارم که این ملاقات‌ها و جلسات بین تجار طرفین دو کشور هدفمند و با نتایج خوبی در حوزه های مختلف کاری برگزار شود.

سفیر ایران در اتریش با بیان اینکه ما نقشه راه جامعی برای توسعه روابط ایران و اتریش در نظر داریم افزود: این نقشه راه تمامی موضوعات بخصوص موضوعات اقتصادی را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جلسه‌ای بین اتاق بازرگانی تهران و اتاق‌های بازرگانی استانی اتریش در وین برگزار می‌شود افزود: ما در نظر داریم روابط را در سطح استانی و ملی بین دو کشور توسعه دهیم.

مولایی گفت: خوشبختانه مذاکرات و توافقات خوبی بین اتاق های بازرگانی ایالت‌های اتریش و اتاق‌های بازرگانی استان‌های ایران اتفاق افتاده که باید توسعه یابد.

وی با بیان اینکه وزیر اقتصاد ایالت اتریش سفلی به همراه آقای موزر معاون رئیس اتاق بازرگانی اتریش سفلی چندی پیش به همراه 40 شرکت به ایران آمدند و از تهران و استان مرکزی دیدن کردند گفت: سفر هیات تجاری ایرانی در پاسخ به آن سفر است که قرار است در این سفر با استاندار اتریش سفلی هم دیداری صورت گیرد و مذاکراتی در خصوص همکاری‌های مختلف مطرح شود.

سفیر ایران در اتریش با بیان اینکه اتاق تهران به عنوان بزرگترین اتاق بازرگانی کشور پس از برجام میزبان هیات های مختلف تجاری از اروپا و سایر نقاط جهان بوده است اظهار داشت: همکاری‌های خوبی بین طرف‌های اتریشی و ایرانی در حوزه علمی و پزشکی اتفاق افتاده که ما باید از این فرصت‌ها برای پیشرفت روابط کشور استفاده کنیم.

به گزارش فارس، نشست امروز با یاد جانباختگان زلزله اخیر با یک دقیقه سکوت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازرگانی خبرگزاری  یک هیات تجاری ایرانی متشکل از 35 شرکت در زمینه های مختلف اقتصادی امروز با حضور در اتاق بازرگانی اتریش سفلی با رئیس اتاق بازرگانی این استان و همچنین بازرگانان این کشور دیدار و گفت و گو کردند.

این گزارش می افزاید هیات مذکور روز گذشته با بازرگانان جمهوری اسلواکی در براتیسلاوا دیدار و گفت و گو داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار