بازدید 4855
سوژه

قاتل پرسپولیس وبیرانوند، مرد سال آسیا می شود؟

کد خبر: ۷۴۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹ 14 November 2017
یک رسانه عرب زبان با انتشار گزارشی به بررسی سه نامزد احتمالی تصاحب مرد سال آسیا پرداخته است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، سایت عربستانی ارم نیوز با انتشار گزارشی به گمانه زنی درباره سه نامزد نهایی کسب عنوان مرد سال آسیا پرداخت. به این ترتیب و بر اساس اعلام این سایت عربستانی عمر خریبین ستاره سوری تیم فوتبال الهلال در کنار عمر عبدالرحمان بازیکن اماراتی العین از غرب آسیا در کنار وو لی  بازیکن چینی تیم فوتبال شانگهای به عنوان سه بازیکن نهایی این لیست معرفی شدند.


در میان لیست نهایی اعلام شده برای کسب عنوان مرد سال آسیا در این رسانه معتبر عرب زبان نام عمر خریبین، عمر عبدالرحمان و وو لی به چشم می خورد. خریبین با درخشش در ترکیب تیم ملی سوریه تا پلی آف مسابقات مقدماتی جام جهانی رسید و با الهلال عربستان نیز موفق شد مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند تا شانس زیادی برای کسب این عنوان داشته باشد. قهرمانی الهلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اتفاقی است که می تواند شانس خریبین را برای کسب این عنوان به شکل قابل توجهی افزایش دهد و تردید ها را به پایان برساند.
 

وو لی ستاره تیم ملی چین هر چند در ترکیب تیم ملی خود موفق عمل نکرد اما نقش پر رنگی در عملکرد شانگهای در لیگ چین و لیگ قهرمانان داشت و به همین دلیل برای دومین فصل متوالی در جمع 3 بازیکن برتر قرار داشت. عمر عبدالرحمان ستاره همیشگی فوتبال امارات نیز برای دفاع از عنوان فصل گذشته خود، باید با این دو رقیب سر سخت رقابت کند. این رسانه عربستانی در ادامه تحلیل خود نوشته است که عموری با توجه به نتایج ضعیف العین و تیم ملی امارات نسبت به فصل گذشته کار سختی برای تصاحب این عنوان دارد و شاید نتواند از عنوان فصل گذشته خود دفاع کند.
 
نکته جالب توجه در این مطلب، عدم حضور مهدی طارمی در لیست نهایی بهترین های سال آسیا است. مهدی طارمی ستاره پرسپولیس در فصل گذشته و بازیکن موثر تیم ملی از جمله بازیکنانی است که شانس زیادی برای تصاحب این عنوان دارد اما جایی در این لیست ندارد.البته احتمال دارد محرومیت وی باعث خروجش از میان کاندیداها شود.

نکته جالب توجه درباره گمانه زنی این رسانه عرب زبان از سه نامزد نهایی تصاحب عنوان مرد سال آسیا، عدم حضور این بازیکنان در جام جهانی 2018 روسیه است و تیم های حاضر در جام جهانی یعنی ایران، کره جنوبی، ژاپن و عربستان هیچ سهمیه ای در این مسابقات ندارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان