بازدید 1687

«اف بی آی» از رشد جرائم ناشی از نفرت در آمریکا خبر داد

پلیس فدرال آمریکا از رشد میزان جرائم ناشی از نفرت در این کشور برای دومین سال پیاپی خبر داد.
کد خبر: ۷۴۷۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵ 14 November 2017
پلیس فدرال آمریکا از رشد میزان جرائم ناشی از نفرت در این کشور برای دومین سال پیاپی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی صباح، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی) از افزایش ۴.۶ درصدی جرائم ناشی از نفرت در آمریکا در سال جاری میلادی خبر داد.

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی اف بی آی، این دومین سال پیاپی است که روند جرم های ناشی از نفرت در آمریکا روندی افزایشی به خود گرفته است.

به گفته مسئولان اف بی آی، تعداد پرونده های ثبت شده با موضوع جرائم ناشی از نفرت در آمریکا در سال ۲۰۱۷، در مجموع ۶ هزار و ۱۲۱ مورد عنوان شده که در مقایسه با آمار سال گذشته یعنی ۵ هزار و ۸۰۰ مورد پرونده، افزایشی ۴ درصدی را نشان می دهد.

گفته می شود ۵۷.۵ درصد از این تعداد پرونده را جرائم ناشی از خشونت های نژادی، ۲۱ درصد خشونت های مذهبی و نهایتا ۱۷.۷ درصد از آنها را خشونت های جنسی تشکیل می دهند.

 همچنین بنابر آمار منتشر شده، در سال جاری ۳ هزار و ۴۸۹ مورد پرونده مربوط به جرائم نژادی ثبت شده که بیش از نیمی از آنها را خشونت علیه سیاهپوستان این کشور تشکیل می دهد.

همچنین از میان جرائم مذهبی، بیشترین تعداد پرونده های در خصوص خشونت های اعمال شده علیه مسلمانان و یهودیان به ثبت رسیده است که سهم حملات علیه مسلمانان ۲۵ درصد اعلام شده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر