بازدید 17012

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس و آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران

کد خبر: ۷۴۷۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 16 November 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در جاده چالوس و آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران و همچنین ممنوعیت تردد وسائل نقلیه سنگین فاقد مجوز در محورهای منتهی به ازگله کرمانشاه خبرداد.

به گزارش فارس، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور به خصوص مسیرهای منتهی به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهارداشت: در حال حاضر ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه فاقد مجوز در محورهای اسلام‌آباد، دالاهو، سرپل‌ذهاب، و قصر شیرین به قوت خود باقی است.

وی از ممنوعیت تردد دیگری در این استان خبرداد و گفت: ممنوعیت تردد تمامی وسایل نقلیه سنگین فاقد مجوز در محورهای جوانرود به ثلاث‌باباجانی و در ادامه ازگله از سوی پلیس راه اعمال می‌شود و پلیس راه فقط به خودروهای امدادی و کمک‌رسان مجوز عبور خواهد داد. 

سرهنگ رحمانی در خصوص وضعیت جوی مناطق زلزله‌زده اعلام کرد: در حال حاضر مداخلات جوی در این استان گزارش نشده و تمام محورهای اصلی و فرعی کرمانشاه باز است.

این مقام ارشد راهور ناجا به ترافیک ورودی کلان‌شهرها به خصوص تهران اشاره و تصریح کرد: ترافیک در آزادراه‌های قزوین-کرج و کرج-تهران در محدوده‌های پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری و در ادامه گرمدره نیمه‌سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک از ابتدای جاده چالوس تا سد کرج نیز نیمه‌سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک ناجا با اعلام این مطلب که در سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز مداخلات جوی گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: سایر جاده‌های کشور از ترددی روان برخوردار هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار