بازدید 2797

مبارزه با سرقت اولویت‌ ناجا در مناطق زلزله‌زده

کد خبر: ۷۴۷۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 16 November 2017
جانشین فرمانده نیروی انتظامی، مبارزه با سرقت را یکی از اولویت های ناجا در مناطق زلزله زده اعلام کرد و گفت: به منظور حفظ کرامت مردم، باید جایگاه های مخصوص همچون مدارس و مساجد برای توزیع کمکهای مردمی در نظر گرفته شود.

به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی در جلسه قرارگاه عملیات فرماندهی و مدیریت بحران ناجا مستقر در شهرستان "سرپل ذهاب"، اظهار کرد: به منظور حفظ کرامت مردم، باید جایگاه های مخصوص همچون مدارس و مساجد برای توزیع کمک های مردمی در نظر گرفته شود.

وی وضعیت امنیت در منطقه را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: ناجا با تمام توان برای کمک رسانی به مردم زلزله زده به میدان آمده است.

جانشین فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه شرایط روز به روز در حال بهبود است، خاطرنشان کرد: با تمام توان تلاش می کنیم تا شاید بتوانیم گوشه‌ای از درد و آلام مردم را کاهش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار مومنی با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت های ناجا در مناطق زلزله زده است، اضافه کرد: روز گذشته، دو سارق غیربومی که برای سرقت از زلزله زدگان وارد شهر سرپل ذهاب شده بودند، توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.

وی به ایست و بازرسی‌های پلیس در طول مسیر مناطق زلزله زده اشاره و بیان کرد: همچنین روز گذشته، فردی که قصد خارج کردن 40 تخته پتو از شهر سرپل ذهاب را داشت، دستگیر شد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر