بازدید 4000

سهام آسیایی علیرغم افت وال‌استریت سود کرد

روز پنج‌شنبه سهام آسیایی با غلبه بر ضررهای اولیه بالا رفتند؛درهمین حال پس از داده‌های اقتصادی امیدبخش در آمریکا و انتظار افزایش نرخ بهره بیشتر، قیمت دلار اندکی افزایش یافت.
کد خبر: ۷۴۸۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۰ 17 November 2017
روز پنج‌شنبه سهام آسیایی با غلبه بر ضررهای اولیه بالا رفتند؛درهمین حال پس از داده‌های اقتصادی امیدبخش در آمریکا و انتظار افزایش نرخ بهره بیشتر، قیمت دلار اندکی افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه سهام آسیایی با غلبه بر ضررهای اولیه بالا رفتند، درحالی‌که پس از داده‌های اقتصادی امیدبخش در آمریکا و انتظار افزایش نرخ بهره بیشتر، قیمت دلار اندکی افزایش یافت.

گسترده‌ترین شاخص ام‌اس‌سی‌ای در آسیا اقیانوسیه در خارج ژاپن، ۰.۶ درصد به ارزش خود افزود.

سهام استرالیاایی ۰.۳ درصد افزایش داشت؛ کاهش نرخ بیکاری در ماه اکتبر به ۵.۴ درصد که کمترین میزان آن از اوایل ۲۰۱۳ تا کنون است، سهام را تقویت کرد.

نیکی۲۲۵ ژاپن، درحالیکه سرمایه‌گذاران پس از ۶ روز افت متوالی این شاخص به دنبال معاملات خوب می‌گشتند، ضررهای اولیه خود را جبران کرد و جهشی ۱.۵ درصدی داشت.

پس از این که در طول شب شاخص‌های مهم وال‌استریت افت کردند، و شاخص انرژی اس‌اندپی۵۰۰ در طول ۴ روز سقوطی ۴ درصدی داشت که این ضعیف‌ترین دوره ضرردهی آن در ۱۴ ماه اخیر بود، سهام ای‌مینی از اس‌اندپی۵۰۰ با رشدی ۰.۲ درصدی مواجه شد.

درحالی که دو نماینده جمهوری‌خواه آخرین طرح پیشنهادی سنا در مورد برنامه عظیم اصلاحات مالیاتی را مورد انتقاد قرار دادند، نگرانی‌ها درباره پیشبرد این برنامه دوباره به اوج رسید.

شاخص دلار که ارزش این پول سبز رنگ را در برابر ۶ ارز مهم جهان دنبال می‌کند، با افزایش اندک ۰.۱ درصدی خود را به رقم ۹۳.۸۹۳ رساند درحالی‌که یورو با ۰.۱ درصد کاهش به نرخ ۱.۱۷۷۹ دلار افت کرد و از بالاترین میزان یک‌ ماهه ۱.۱۸۶۰ دلار که در روز چهارشنبه برای خود ثبت کرده بود، عقب‌نشینی کرد.

دلار دربرابر همتای ژاپنی خود ۰.۲ درصد رشد کرد و به نرخ ۱۱۳.۰۵ ین رسید. این درحالی بود که در طول شب تا عمق ۱۱۲.۴۷ ین هم سقوط کرده بود. اما همچنان با فاصله زیادی نسبت به رکورد ۱۱۴.۷۳۵ ین خود که در هفته گذشته که سهام ژاپن به رکورد ۱۰ ساله خود رسیده بودند، ثبت کرده بود، باقی ماند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر